Sahra'nın Ağzından
"Sahra ben seni gerçekten seviyorum !"
İlk 15 dakika şoka girdim çünkü bir mafya beni sevdiğini söylüyordu . Ama bu iyi miydi , kötü müydü ? Hayır bu olmaz . Ben buğrayla asla asla asla. Kavga ettiğimizi düşünsene çeker silahı vurur beni , yapacaktı zaten zor kurtulmuştum . Konuşmamıştım hiç arabaya bindik .
"Konuşmayacak mısın sahra ?"
Cevap vermek istemedim . Tam o sırada işte bir can vakkası . Her zaman rutin olarak beni rahatsız eden eski sevgilim . Beni aldattı ama iki yıldır hala peşimde . İşte yine arıyor . Meşgule attım . 3-4 defa üst üste arayınca buğra açmamı söyledi . Kızgın görünüyordu . Bende açtım.
"Ne var , ne istiyorsun can ?"
"Sahra senin bugün bi adamın arabasına bindiğini gördüm kimdi o?"
"Sanane kimse kim rahat bırak beni ?"
"Sahra çıldırtma beni kim o adam ?!"
"Nişanlım , ve ben nişanlımı çok seviyorum "
"Sahra ben o nişanlını si-"
Tam o sırada buğra telefonu kulağımdan çekip aldı . Konuşmadan önce kulaklarımı kapatmamı isteddi . Okkalı küfürler yağdırdıktan sonra adresini falan istedi . 'La benim sapığım sanane sen ne karışıyorsun ' demeyi götüm yemediği için sustum . Ama hoşuma gitmişti beni koruması . Telefonu elime vermeden önce numarayı engelledi .
"Sahra can kim ?!"
"Bir a-arkadaş"
"SAHRA !"
"E-eski sevgilim"
"Laan ! sahra bi daha o çocukla görüşmeyeceksin !"
Resmen arabanın içinde kükremişti . Arabayı daha hızlı sürmeye başladı . Parmak boğumlarından direksiyonu ne kadar sıktığını fark edebiliyordum .
"Sahra sen sadece benimsin , başka hiç kimse seni sevemez !"
Sanane demek gelse de içimden , diyemedim . Zaten bi susmadı ki !
"Sahra sen beni sevmesen de , nefret etsen de benim sevdiğim kadınsın ! Her an benimle olmak zorundasın başka bir erkekle görüşmeyeceksin !"
Sessizce onu dinlerken birden yola takıldım bu yol eve gitmiyordu .
"N-nereye gidiyoruz ?"
"Evime"
Rahatlığa gel . Yok böylesi . Ben bi daha aynı şeyleri yaşayamam valla . Hiç beklemediğim bi anda araba durdu . Buğra bacaklarıma bakıyordu . Sapık çünkü . Sevgiymiş peh .
"Canım o eteğin kalanı nerde !"
Ebenin örekesinde . Ne karışıyon eteğime .
"O etek bidaha giyilmeyecek"
Al işte bekarlık güzel şey valla . Gerçi ben hala bekarım . Mafya olmasın arabadan inip seni bırakırdım da işte her an yanında silahı var .
Buğranın Ağzından
Sahrayı arayan şerefsiz yüzünden sahraya bağırmıştım ona bağırmamaya çalışıyordum ama istemsizce oluyordu . Bide hanımefendi giymiş iki santim eteği . Yok yani bi kız niye mini etek giyer ? Giymesin , bana da tüm erkekleri dövdürtmesin . O can denen ibneyi bi bulursam var ya evire çevire ..
Sahrayı kendi evime götürecektim . Dağ evine değil . Onu çok özlemiştim . Yaklaşık 1,5 haftadır her saniye onu görmeye alışmıştım .
"Sahra"
"Efendim"
"Benimle evleneceksin değil mi ?"
Elimden geldiğince sakin davranmaya çalışıyordum . Çünkü sert davranınca düzgün cevap veremiyordu .
"Sahte evlilikse , evleneceğim"
"Değilse ?"
Sustu . Neyse . En azından sahteden evleniyor.
"Buğra neden senin evine gidiyoruz"
"Bana yemek yap diye"
Bunu sadece uydurmuştum . Onunla vakit geçirmek için olduğunu söylesem izin vermezdi . Benden korktuğunu biliyorum ama bu geçecek eminim .
Eve gitmeden önce bir mağazanın önünde durdum sahraya eşofman aldım ve eve gittik . Sahra eşofmanı giydi ama üstündeki kazağın rahatsız ettiğini söyledi bende ona t-shirtlerimden birini verdim .
Sahra mutfağa girdi .
"Buğra niye banu sana yemek yapmıyor ki ? mutfak fantezisi iyidir ya "
Laf atıyordu bana ama olsun . Hoşuma gidiyordu kızması . Ama banu konusunda benim bi suçum yok ki . Her adamın ihtiyaçları var . Sahra çok tatlı bi kızdı fiziği , yüzü , saçları , bakışları , mimikleri , dudaklarında ki her hece , gözünde ki her kirpik , aldığı her nefes , bana güzel geliyor.
Bazı insanlar var cinsellik varsa aşk olmaz diye . Lan sex yoksa evlilik nasıl yürüyecek ? Bence cinsellik aşkta güvenden sonra gelen tek şey .
Sahra yemek yaparken bende film izliyordum . Sahranın sesiyle mutfağa gittim . Elini kesmişti . Üstteki dolaptan pamuk ve sargı bezi çıkardım . Parmağını sardıktan sonra yemeğin kalanını ben yaptım . Yemeğimizi yedikten sonra sahrayla film izlemeye başladık .
Yemekten sonra hiç konuşmadı . Uyumuştu çoktan fırsatını bulmuşken içimi dökmek istedim.
"Sahram , canım ben seni çok seviyorum . Sen beni sapık bir mafya olarak tanıdın ama benim duygularım gerçek . Tamam seninle evlenip sex yapmayı da çok isterim ama . Anla işte seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatak Odası
Teen Fiction" Senden nefret ediyorum bırak beni !" Bağırmaktan sesim güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı : " Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN !"