Bölüm 16

20.4K 596 91
                                    

Sahranın ağzından

"Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN!"

Başka çaremin olmadığını anlayınca devam ettim .

"Buğra yanında kalacağım ama bana sarılmayı bırak sadece uyumak istiyorum" 

Kollarıyla sarmayı bırakıp arkasını döndü . Böyle içim rahat etmişti . Çok ağlamıştım , bu dingil  beni avaz avaz bağırtmıştı . Daha fazla dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım .

---

Uyandığımda buğra yanımda değildi . Salondan gelen kadın sesini duyunca yataktan çıkıp tshirtü üstüme geçirdim ve salona doğru ilerledim . Direk içeri girmedim kapıdan bakmakla yetindim . Banu diz çökmüş buğraya yalvarıyordu . . Konuşmaları beni fazlasıyla şaşırttı . 

"Buğra yalvarırım affet ne olur"

"Lan kalk git buradan diyorum"

"Buğra söz bir daha sahraya tek kelime laf etmeyeceğim"

Ne alaka ya ?

"Lan bak sahranın adını o iğrenç ağzına alma . Kendini zorla siktiren bir fahişeden başka bişey değilsin sen ."

"Ya sahra . O seni sevmiyor . Sen kendi ağzınla söyledin . Niye peşindesin sürekli ?!"

"Sanane lan ! Seviyorum diyorum ."

"Sevseydin zorla dokunmazdın ona!"

Haklı . Kıza ne kadar gıcık olsam da haklı.

"Biliyorsun banu ! "

"Neyi ?"

Hakkaten neyi biliyormuş ?

"Doktorların söylediklerini !"

Doktorlar ne demiş ki ? Hem bana dokunmasıyla ne ilgisi var ?

  "Annem ölecek ! Ve annemin tek istediği bir torun . Ben başka ne yapabilirim . Sahra evlenmek istemiyor benimle . Ben de belki bu şekilde yaklaşırsam  beni sever , benimle sevişir diye düşündüm"

Lan . Yetti yani bu kadarı da. Salona girip buğraya karşı bağırmaya başladım .

"Beni hiç tanımamışsın buğra ! Ben senin yatak arkadaşın banu değilim . Ben kendimi , benliğimi sadece sevdiğim adama vereceğim . Sakın beni burada daha fazla kalmaya zorlama ! "

Çantamı masanın üstünden alıp evden çıktım . Nerede olduğumuzu bilmiyordum . Buğra arkamdan bağırıp koşsa da onu dinlemeyip yoluma devam ettim . 

Hava kararmaya başlamıştı . Nereye gittiğimi bilmiyordum . Eve de gitmemeliydim . Karşıma çıkan tenha sokakta yürümek zorundaydım .  Bir sürü serseri yanımdan geçip bana bakıyordu . Bu çok rahatsız edici bir durum . Arzu teyze ölecek miydi yani ? Bu çok üzücü bir durum , onu çok sevmiştim . Çok tatlı bir kadındı . Tek istediği bir torun . Acaba buğra gerçeği mi söylüyordu ? Peki ya banu herşeyi nasıl biliyor ? Hayır bide niye biliyor ? Onane. Karışmasın buğranın hayatına böyle düşüncelere dalmışken arkamdan gelen sesle birden kendime geldim . 

"Daş düşmüş la bizim sokağa" diyen sesi duymamazlıktan geldim .

"Yavrum nereye bu saatte " yine cevap vermeyip yürümeye devam ettim üçüncü adamın sesi bardağı taşıran damlaydı . 

"Biraz sevişelim sonra gidersin acelen ne sarı hatunum" Koşarak kaçmaya başladım . Arkamdan geliyorlardı . Hatun demesi buğrayı hatırlamama sebep olmuştu . Beni ancak o kurtarır diye düşündüm ve "nişanlım" diye kayıtlı olan buğrayı aradım . 

"Nerdesin sahra , nerdesin ?!"

"Buğra ben şeydeyim bi tenha sokaktayım 3 tane serseri peşimde nolur yardım et gel buraya ."

"Hangi tenha sokak çabuk söyle "

"Şey , derya cafe var , altın züccaciye var , bide ali osman hamamı mı ne var , çabuk gel kurtar beni nolur"

Telefonu yüzüme kapattı . Koşmaya devam ettim 15 dakikadan fazla süredir koşuyordum . 

"Burası çıkmaz sokağa götürür   güzelim"

"Kaçamazsın be gülüm , bari az yalasaydın "

İğrenç sesleri ve gülüşleri ürkütüyordu . Önümde duran duvarla şoka girmiştim . Bu ara sokak gerçekten de çıkmaza bağlıydı .  Köşeye kıstırılmıştım . Buğra hala gelmemişti . Korkudan alnımdan soğuk terler akıyordu . Bedenime dokunan elleri hissedince gözlerimden yaşlar döküldü . Buğra dokununca bu kadar kötü hissetmiyordum . yt-shirtünü yırttılar . Hayır Allah'ım nolur buğra yetişsin . Sütyenimin kopçasını açmaya çalışıp bir yandan da öpüp yalıyorlardı .

 Buğra öpünce yalan yok az da olsa tahrik oluyordum . Ama bu hayvanlar yaptıkça midem bulanıyor . Kollarım ve bacaklarımla itmeye çalışıyordum . Tabii nafile . Sütyenimin kopçası açılmıştı . Kahkaha atmaya başlamıştılar . Aferin sana sahra seni seven adamın yanında güvendeydin , onun dokunmasına izin vermedin al işte şimdi üçü birden girecekler . 

"Emmeli gömmeli babaa" diye kahkaha atmaya devam ettiler . Sütyenimi soymak için omuzlarımdan indirmeye çalıştılar izin vermiyordum . Tam o sırada buğra geldi . İşte Kahraman !

"Bırakın lan kızı !"

"Sanane lan piç" 

"O kız benim karım ! bırakacaksınız onu " deyip önde ki 1.40 boylu ibneye yumruğu çaktı . Oh olsun . Buğra sizi siker  .Bu arada karım demesi çok hoşuma gitti . Bir yandan ağlayıp bir yandan gülüyordum  .  Adamlar ağızları burunları kan içinde giderken . Buğra koşarak yanıma geldi . 

"Sahra iyi misin , bişey yaptılar mı sana ?!" bu telaşlı halleriyle çok sevimliydi . başımı hayır anlamında iki yana salladım . Buğra arkadan sütyenimin kopçasının açık olduğunu fark edince bağladı . 

"Sahra , sana dokundular mı son kez soruyorum ?!"

Dokundular desem ne olacak sanki emann .

"Evet" 

"Laan ! Nerene dokundular"

"Boynumdan öptüler falan o kadar " 

"Sahra t-shirtü yırtmışlar , sütyeni açmaya çalışmışlar ! "

Hadi canım , ciddi olamazsın . 

"Göğüslerime dokunmadılar" dedikten sonra kendimi tutamayıp ağlamaya başladım . Buğra da bana sarıldı .Fırsatçı bir kahraman ..

*****

Canım okurlarım , oylarınızı eksik etmeyiniz . Hikayede aklınıza takılan bir yer varsa ve hikayede olmasını istediklerinizi yorumla bana bildiriniz . Çok ciddi oldu böyle de ama neyse :) Sizleri seviyorum ♥


Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin