Bölüm 19

19.9K 612 135
                                    


Buğranın ağzından

Kendimi toparlayıp o cümleyi soyleyebildim .

"BENİMLE EVLENİR MİSİN"

Sahranin şoku yuzunden okunuyordu . E tabi hayalindeki evlilik teklifini yaptim . Sahra derin bir nefes aldı .

"  EVET ! "

Lan sahra evet dedi . Sesi bomboş odayı doldurmuştu . Yüzüğü parmağına takar takmaz ayaga kalktim. Ben sarılacakken kendisi boynuma kollarını doladi. Allahım sana şükürler olsun . İnanamıyorum . Sahrayı belinden tutup kaldirdim ve döndürmeye başladım . Sahra benimle evlenecek . Gerçekten benim karim olacak .

"Sahra ciddisin demi"

"Yok be şaka yaptım . "

" sahra öyle deme de çok şaşı- "

Dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Sahradan hiç beklemediğim hareketleri yapıyordu . Dudaklarını hafifçe çekerken dayanamadim ve ısırdım .

"Ahh " diye inlemesiyle beni azdırmayı başardı . Tabi sahra susar mı ?

"Acıdıı ! Niye isiriyorsun opebilirsin sonuçta karın sayılırım . Ama ısırmak nedir arkadaşım  . Hem ben ah diye ses çıkarınca sen azarsın  sonra bana sex yapalım diye yalvarirsin ben izin vermem evlenince acısını çok pis cikarirsin sonra içime boşaldiginda hamile kalirim. Gitti mi gençliğim .."

Senaryoya hayran kaldım . Kendimi tutamayıp gülmeye başladım . Sahra bir yandan gülüp bir yandan ağzımı kapatiyordu. Sahrayla yeterince guldukten sonra evi gezmeye başladık . Evin ust katında bizim odamız banyomuz spor odamız alt katinda çocuk odası salon misafirler için bir oda mutfak ve 2.banyo var . Bence çok güzel dizayn edebiliriz .

Evden çıkınca sahrayla nikah günü alıp nüfus işlemlerini falan hallettik . Onu evine bırakıp büyük masaya gittim . Rauf abi evlenecegimi duymuş içeri girdiğim gibi sarılıp tebrik etti , diğer abilerle de tokalastik . Rauf Koç kim mi ? Babam olacak şerefsiz kaçtığı günden beri bana babalık yapan adam . Babam varken de çok iyi davranırdı . Koç holdingin sahibidir .

Masada ki toplantı bittiğinde Rauf abiye Ensar picinin söylediklerini anlattım .Bana onun zoruna gittiğini söyledi . Peki babam niye benden bu kadar nefret ediyor ?

Akşam olunca sağ kolum aliye biraz bira alıp gelmesini söyledim . Evin bahçesine inip biralarimizi içmeye başladık. Alinin herşeyden haberi vardı .

" Ali teklifi kabul etti"

"Abi bu çok güzel bi haber , o da sana aşık demiştim "

Biraz gülüp konustuktuktan sonra eve girdik . Odalarimiza çekildik .

Bütün gece uyuyamadim . Sahranin evet demesi , beni öpmesi aklımdan çıkmadı. Ben yatağımda bunları dusunurken mesaj geldi .

Kimden:. Nişanlım

İyi geceler müstakbel kocacım :) <3

Mutluluğum içime sığmıyor. Sanki dünyada ki herkes , herşey benim askimla doluydu .neyse bu biraz saçma oldu .

Kime: Nişanlım

Hatun uyutmuyorsun . :)

Bu mesajimin ardından beni aradı . Lan sahra . Öldüreceksin beni mutluluktan .

"Buğra"

"Efendim"

"Uyutmuyorsun derken "

"İşte seni çıplak dusunup 31 cekiyorum"

"İgrencsin , kapat ya "

"Şaka yaptım kızma hemen"

"Esas konuya gelelim . Uyutmuyorsun derken ?"

"Canım beni bugün nasıl öptün ? Hiç beklemiyordum "

"Buğra konuyu değiştirme "

"Sahra şey bi şarkı vardı eskiden hello malatya ne var ne yok orada"

"Çok ozledim laf aramızda gurbuz güzel bir kız idim ne hale geldim bak evlendikten sonra"

"Ya öyle değil hemen kendine cekiyorsun sahra ne olacak evlendikten sonra?"

"Bana tecavüz edip hamile bırakacaksın"

"Gerçekten seni alkışlıyorum . Bu nasıl bir hayal gucudur ?"

"He buğra he . Sanki yapmayacak mıydın ?"

" Yoo yapmayacaktim , erkekler bazen okşayıp sevmek ister hatunum"

"Ya aşkım tamam da yani şimdi sen bana orada te-"

"Sen ne dedin az önce ?"

"Aşkım dedim diyemez miyim buğra ? Tabii ki derim . Haftaya seninle evlenecek olan kişi benim . Junior saburanin annesi benim . O yüzden derim ."

"Dersin tabi aşkım . Bu arada junior sabura kim ?"

"sahra buğra karisimi olan çocuğumuz "

"Benimle sevişeceksin yani"

"Tabii ki de canım "

"Bak işte aşk budur "

"Şey demek istedim yani belki bir ihtimal . Ya buğraa"

"Tamam tamam"

"Aşkım ya benim uykum geldi . Şimdi iyi geceler deyip kapatsam kötü mü olur ?"

"Eh biraz"

"Hmm o zaman sen bunları aklında tut sonra odetirsin "

"Uyku kafası herhalde seninki "

"Evet , iyi geceler bebeğim"

"Sana da iyi geceler hatunum "

*****

Oy ve yorumlarınızı beklerken sizleri çok sevdigimi de soylememe gerek var mı?


Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin