Bölüm 9 (Kız İsteme)

26.7K 731 139
                                    

Multi: Buğranın Söz & Kız İsteme Kıyafeti ♥

Buğranın Ağzından 

Gece eve dönerken içimde bir burukluk vardı . Anneme olanları anlattım . Tüm gece uyumadı  kıyafetler çıkarıyo , çiçek siparişleri veriyor . Bir de eskiden yakın bi arkadaşın var deyince koltuk değneğiyle bi oraya bi buraya . Odama çıkıp dinlendim . Sahraa .. Ben her gece sahra uyuduğunda odasına girip onu izliyordum . Şimdi aklıma geliyor uyurken ki halleri ..





Sahranın Ağzından 

Sabah annem ve mine sultanın bağrışmalarıyla uyandım . Gelinimiz uyansın falan diye saçma sapan bir sürü şey söylüyorlar . Ne saçmalık  . Evlenmeyeceğim ki ben . 

Sabah kahvaltımı yapmak için sabırsızlanıyodum . 9 gün sonunda evimde kahvaltı yapma keyfi :) . Kahvaltımızı yaptıktan sonra kapı çaldı . Annem salona gelmemi istedi .  2 kadın ellerinde  kocaman çantalarıyla beni bekliyordu . Annem beni oturttu . Mine abla bayanlarla konuşmaya başladı . Yaaa hayır . Sarışın olan kadın çantasından maşa ve makyaj seti çıkardı . Of  anneeğ .

Neyse evlenmicem ben arkadaş . İstedikleri kadar süslesinler banaane . Saçlarımı evirdiler çevirdiler en son yarım saat beklememi istediler . Bu sırada annem elinde bir elbiseyle geldi .

 Bu sırada annem elinde bir elbiseyle geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında güzel elbiseydi . Beğenmiştim . Elbiseyi giydikten sonra saçlarıma  fön çekmeden önce  makyajı yaptılar. Annem saçma sapan konuşup beni güldürmeyi başarıyordu . Aslında mutluydum ta ki akşama kadar .

Akşam olunca kapı çaldı ve gerginlik başladı . Odama gidip pofuduğa sarıldım . Derin bir nefes alıp sapık mafyayı ve arzu teyzeyi karşıladım .Annem ve Arzu teyze konuşmaya başlamıştılar. Buğranın bakışları beni korkutmaya başladı . Sinsice gülümsedi ve konuşmaya başladı 

"Anne uzatmasak diyorum" Arzu teyze güldü .

"Nora seni hatırlıyor gibiyim arkadaşım kusuruma bakma . Kızın çok güzel , huyu da eminim öyledir .Yani canım  Allah'ın emri , Peygamberin kavliyle , Sahrayı Buğraya istiyorum" 

Çok gergin dakikalardı . Allah'ım ne olur ya annem hayır desin vermem desin .

Annem söze başlayınca heyecan doruktaydı .  Buğra anneme heyecanla bakıyordu . Hayır yani annem beni ona verse ne olacak  ? Kesin sapıklık için , of Allah'ım yardım et ..

Buğra'nın ağzından 

Dün gece hiç uyuyamadım . Sahra'yı düşünmekten başka bir şey yapamadım . Bugün evlerine gittiğimizde çok güzeldi . İlk defa bir kıza böyle bakıyordum . Doğaldı . Bize kahve getirirken gözümün içine bakmamıştı bile . Az da olsa hoşlanmıyor mu yani benden ?!  

Annem sahrayı bana istedikten sonra Nur Teyze'nin ağzından çıkacak kelimeleri merakla izliyordum .    

"Kaç senelik arkadaşımın oğluyla kızımı evlendirmez miyim ? Verdim gitti !" 

Sahra'nın ağzından 

"Kaç senelik arkadaşımın oğluyla kızımı evlendirmez miyim ? Verdim gitti !"  

Anneeeaeaeğğ ya annee . Ne yaptın sen ya . Kendimi daha fazla tutamayacağım .

"Ayy yeter !" isyanıma  niye bu sapık cevap veriyor Allah'ım ya . 

"Bişey mi oldu canım ?" Ne canı be pis sapık mafya bozuntusu dingil . ' Böşöy mö oldo conom ' Elinin  körü oldu . Arzu teyze bana bakınca kıyamadım ya . Kadın hem hasta hem kocasının ölümünü kabullenmiyo . Ayy ay .

"Yok buğra bişey olmadı ayağıma kramp girdi . "

Buğra yanıma geldi . Elimden tutup kaldırdı . Kulağıma "Annemin elini öp" diye fısıldadı . Dua etsin Arzu teyzenin üzülmesini istemiyorum .  Gidip herkesin elini öptüm . Annem, ve Arzu teyze yanımıza geldiler. Mine Sultan da söz tepsisiyle geldi . Yüzükleri birbirimize takmamızı istediler .  

Buğra yüzüğü parmağıma takarken içim titredi resmen . Kalbimin atışları yükselirken , gözlerim Buğra'nın gözlerinde kayboluyordu ..

*****

Oy ve Yorumlarınızı istesem çok mu olur ? ♥

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin