Bölüm 11(Anlaşma)

24.6K 650 220
                                    


Buğra ve annesiyle vedalaştıktan sonra . Annemin mutluluğuna şahit oldum . Göz yaşları içinde gülüyordu ve sarılıyordu . Beni ne kadar çok sevdiğini söyleyip duruyordu . Ondan hesap  sormaya çekindim . O buğrayı sevdiğimi sanıyordu . Eğer gerçekleri söylersem üzülürdü . Hem de çok . 

Banyoya gidip makyajımı sildim . Saçlarımı toplarken saçıma bir şey takıldı ve saçımı acıtmaya başladı . Bunun parmağımda ki yüzük olduğunu fark etmem saçımın kabartma tozu olmasına sebep oldu . Tekrardan tarayıp rastgele topladım . Dişlerimi fırçalayıp odamın yolunu tuttum .

Olanları pofuduğa anlattım . Buğranın sözleri , gülüşleri aklımdan çıkmıyordu . Bakışları beni baştan çıkarıyordu .

 Bakışları beni baştan çıkarıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabah telefonuma gelen mesajla uyandım . Ha bu arada buğra dün gece sim kartımı geri vermişti . Aldığı günü hatırlayınca gülmeden edemiyorum . Orada müzik dinlememin sebebi olanları unutmak içindi ama olmadı , neyse :) 

Benim bu telefonu kontrol etmem gerek . 10 gündür  onun elinde . 

KİMDEN : Nişanlım

Günaydın Hatun 

11.27

Nişanlımmış , Hey Allah'ım . Günümü aydınlattığın için geberesin  nişanlım . Neyse cevap vereyim de üzülmesin .

Kime : Nişanlım 

Sağol .

12.46

Niye 1 saat sonra cevap verdim değil mi ?  Uyanış saatim 11.27 , yataktan kalkma saatim 12.40 . İşte bir tembelin günlüğünden . Günlük rutinimi ve makyajı mı yaptıktan sonra zaten geç kaldım diyerekten okul dışında çalıştığım  işe gitmemeye karar verdim . İşim vakıf :/ Vakıfta Müdür Yardımcısıyım ama çoğu zaman gitmiyorum . Orası sıkıcı geliyor  yapmacık , samimiyetsiz insanlarla dolu .

Kahvaltı için aşağı indim mine sultanı öpüp masaya geçtim . Annem yine vakıftaydı . Kahvaltımı yaparken televizyonda bir magazin programına takıldım . "Hangi ünlü baba oldu az sonra" Aklıma buğrayla dün ki konuşmamız geldi . Sonra buğrayı kafamda baba rolünde canlandırdım . Yakışıklı bir baba olabilirdi . Kaslı falan , egosu zirve bir baba . İşte mafya olmasa evlenirdim.

İçsesime teşekkürlerimi sunarak buğraya mesaj atmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçsesime teşekkürlerimi sunarak buğraya mesaj atmaya karar verdim . 

Kime : Nişanlım

Konuşmamız lazım

13.44

Çok beklemeden cevabı geldi , odun . Ama sevimli .

Kimden : Nişanlım

Arasaydın konuşurduk :) . Ne hakkında ? 

Ne hakkında olduğunu söyle bakalım iç ses . Zorla kendini . Çocuğumu garantiye almak istiyorum desem olmaz. Saçmalama iç sesim .

Kime : Nişanlım

Saat 14.30 olduğunda Star Kafeye gel . 

Yeminle zorluyor yani . Bak bak cevaba bak . Artist

Kimden:Nişanlım

Evinizin önündeyim .

Ne bu böyle evinizin önündeyim falanlar . Neyse çantamı ve gözlüğümü alıp çıktım dışarı . Off meteor düşmüş evin önüne, ben duymamışım. 

Bağırmasıyla kendime geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bağırmasıyla kendime geldim .

"Yeterince baktıysan arabaya bin "

Ben sana değil arabaya bakıyodum . Belki biraz sana , gözüm kaymıştır . O kadar .Arabaya bindim beni kafeye götürmesini söylemiştim güvenlik açısından aslında karakol da olabilirdi .Beni sahil kenarına getirmiş . Kimse de yok . İnşallah telefonun şarjı falan bitmez . 

Arabadan indik . Centilmen adam bana kapıyı açmadı tabii . Ne hikmetse  elimden tuttu . beni denizin dalgasını hissedebileceğim kadar yakına götürdü . Gayet sakindi . Telefonu çaldı .

"Efendim Anne"

"Sahrayla sahildeyiz "

"Tamam , sen Ali'ye söyle anne o götürsün seni biz de geliriz"

Kendimi yine tutamadım . 

"Yine nereye gidiyormuşuz ?"

"Sizin eve , neyse sen ne diyordun ?"

"Bak buğra ben seninle evlenebilirim ama 2 şartım var"

"Dinliyorum hatun"

"1.si mafya işlerini bırakacaksın"

"Olmaz"

Ya kabul etsen nolurdu .

"Tamam o zaman bu evlilikte olmaz"


Buğranın Ağzından 

Sahra ne dediğini sanıyordu . Mafya işlerini bırakamam , babamı bulmadan olmaz ! Ona mecburen yalan söylemeliyim yoksa evlenmez benimle . Onu kaybetmek istemiyorum , ben sahrayı seviyorum .

"Tamam sahra eğer benimle evlenirsen bırakırım"

Aniden sarıldı bana .sabah günaydın mesajına sağol diyen kız niye sarılıyor .Kollarını boynuma kenetlemişti . Saçlarının kokusunu,tenindeki o sıcaklığı,nefesini hissedebiliyordum.

"Kusura bakma heyecan yaptım"

"Sorun değil , 2.şart ?"

"Evlenince ben izin verene kadar bana dokunmak yok "

Nasıl dokunmak yok ? Olmaz kabul edemem . Evlenmeyelim daha iyi o zaman . 

"Peki sahra bende banuya yada başkalarına dokunurum , sen bilirsin"

Başkasına dokunmam , başkasına bakamam ben artık ama ne yapayım . Sahra benim gibi bir adamı o kadar sakin kıldı ki ona hayır demek zor . Başka çarem yok .

"Yok olmaz buğra."

Seninde beni sevdiğini biliyorum . 

"Sahra ben sana bişey söylemek istiyorum , ama sonrasında yine aynı kalacağına söz ver "

"Tamam söz "

"Bak benden uzaklaşmayacaksın da"

"Tamam dedim ya " 

"Sahra ben  seni gerçekten seviyorum !"

BÖLÜM SONU

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin