Multi: Sigara içen kaslı erkek karizması ♥
Sahra'nın ağzından
SAPIK. Uyuduğumu sanıp , açık açık konuşmuştu , daha doğrusu konuşamamıştı . Bozuntuya vermedim . Sabah uyandığımda . Bir yataktaydım t-shirtim değiştirilmişti . Lan . Buğra !
Evin alt katına indiğimde mutfaktan sesler geliyordu . Mutfağa girdiğimde gördüğüm manzarayla şoktaydım . T-shirtünü soymuş , kasları ortada , kahvaltı hazırlayan bir adet mafya . Lan yoksa !
"BUĞRAA!"
"Sana da günaydın "
Gerizekalı.
"Neden benim üstümü değiştirdin ve neden yarı çıplaksın ?!"
"Hatırlamıyor musun gece nasıl seviştiğini ?"
Lan . Kesin suyumun içine ilaç falan attı of Allahım off. Yanına gidip onu dövmeye çalıştım ama olmadı . Bileklerimden tuttu ve bana bakıp gülmeye başladı . Sen kime gülüyorsun piç . Bacakları açıkken tekmeyi tam ortasına attım . Kısır olasıca . Dizlerinin üstüne çöktü ve küfretmeye başladı . Gülmeyeceksin işte . Sahranın gazabına uğrarsın .
Kısık sesle konuşmaya başladı .
"Lan sahraa , gece çok terlemiştin hasta olma diye t-shirtünü değiştirdim , evde ben t-shirtle rahat etmiyorum , laan"
Ya kıyamam . Ama ne bileyim öyle olduğunu . Lan . Beni sütyenle gördü o zaman bu sapık .
"Buğra bana dokunmadın değil mi ?"
"Dokunmadım ama şimdi sikmezsem dua et"
Lafın gelişi söylemiştir demi . Bence öyle söylemiştir . Yoksa tecavüz edip , 39 yerimden bıçaklayıp , bahçeye gömmez demi . Yok canım seviyordu beni . Sanırım .
Hazırladığı kahvaltıyı yemek zorunda olduğumdan mecburen masaya geçtim . Buğranın yüzünde hala o ifade vardı . Kötü oldu ya .
"Buğra şey diyecektim"
"Ne oldu"
"Özür dilerim"
"Tamam yemeğini ye"
"Affettin mi ?"
"Yemeğini ye sahra"
Eman tamam be. Yiyicem işte ne uzatıyorsun .
Kahvaltıdan sonra salonda oturup 'hadi seni evine bırakayım' demesini bekledim. Ama yarım saat boyunca salona gelmeyince merak ettim. Evin içinde dolaşmaya başladım . Daha doğrusu onu aramaya . Yatak odasının kapısından sesler geliyordu.Kapıyı çaldım ama açmadı . Bir kaç kere daha çaldım .
"Sahra git başımdan" diye bağırdı . Sesi sinirliydi .
"Aç kapıyı seni merak ediyorum açsana "
Kapının kilidinin açılma sesi geldi . Kapıyı açtıktan sonra sinirle konuşmaya başladı .
"Ne var?"
"S-seni merak etmiştim"
"Etme ! Ne diye merak ediyorsun"
Ters tepki sanırım .
"Ama şey ben sadece iyi olup olma-"
Bu sefer doğru tahmin . Kolumdan içeri çekip beni duvara yasladı . Kaçacak delik ararken dudaklarını dudaklarıma bastırması bir oldu . İlk öpücüğümü çalan şu piç çok fena öpüyordu . Bıraksam 9 aya kadar yolu var . Ama o buğra sapığın teki ! Buna son vermeliyim .
Dudaklarımı dudaklarından ayırıp ellerimle kaslarına bastırıp uzaklaştırdım . Ne diye öpüyorsun kardeşim .
"Sahra"
"Ne yapıyorsun sen , farkında mısın beni öptün , Sen beni nasıl öptün !"
"Sahra babam yaşıyor."
Ne güzel işte sevinsene evladım . Konuşmaya devam etti .
"Sahra benim babam yaşıyor , ve o kim biliyor musun ! Annemin bu durumda olmasının sebebi . Annem bi ara hastanedeyken geliyor ve anneme benim onun oğlu olmadığımı , beni burada bırakıp kaçmalarını söylüyor . Annem kabul etmeyince kafasını yanda ki sehpaya çarparak bayıltıyor , yetmezmiş gibi beni arayıp bunları zevkle anlattı !"
Ama şey. Bu çok kötü . Buğra nasıl dayanıyor bu acıya . Dayanamadım ona sarılmaya başladım . Acısını biraz da olsa dindirmek için , sarılmak en büyük ilaç derler ya işte ondan.
O bana sarılmadı . Anlıyorum . Acısı çok büyük . Hem yıllarca onu kandırıyor , hem oğlu olduğunu inkar ediyor , hemde annesine zarar veriyor . Bu çok fazla . Nasıl bir şerefsizlik . Buğranın kolları beni sardığında ne kadar ateşi olduğunu fark ettim . Geçen gün arabada da ateşi vardı .
"Buğra , uzan"
Birden benden ayrılıp ters ters bakmaya başladı .
"Peki hatun"
Yani bir insan böyle bir durumda bile bu kadar fesat olabilir mi ? Dün mutfakta fark ettiğim ateş ölçeri aldım ve yanına gittim .
"Buğra ağzını aç"
"Dil fantezisi ?"
Ya sabır Ya Allah . Ağzını açınca ateş ölçeri ağzının içine koydum . Ateşi 38 dereceydi . Mutfağa gidip ilaç bulmalıydım . Tam mutfağa gidecektim ki bileğimden tuttu . Kendine doğru çekince üstüne düştüm . Allah'ım yardım et.
Üstüme çıkıp dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı . Ne kadar itmeye çalışsam da yapamadım . Sıcak ve yumuşak öpüşmeden sonra boynuma doğru öperek indi . Çığlıklar atıp bir yandan itmek için çabalıyordum. Doğruldu . Tam bitti derken t-shirtü soydu . Onun kaslarıyla göğüslerimin arasında ki tek şey sütyenimdi . Ellerinin üstünde durmuş gözlerimin içine bakıyordu . Gözlerimden dökülen yaşları hissedince son kez yalvarmayı denedim . İşe yaramayacak ama yapacak bişey de yok.
"Buğra nolur yapma lütfenn , ne istersen yaparım ama bunu bana yapma beni sevdiğini söylemiştin hani , seviyorsan yapma"
"Tamam ."
Şuan şoktaydım gayet sakin bi şekilde cevap verip üstümden çekilmişti . Yanıma uzanıp tavana bakmaya başladı . 10 dakikadır yaşadığım olayı idrak edemiyorum . Bana tecavüz etmeye kalkmıştı , ağlayınca vazgeçmişti .
"B-buğra"
Bişey dememişti .
"Ben eve gitmek istiyorum"
Yine cevap vermedi . Yataktan kalkacağım sırada kolumdan sıkıca tuttu ve yine uzanmak zorunda kaldım . Allah'ım ne yapacağım ben .
"Ne istersem yapacaktın !"
Ah ben ve saçma sözlerim .
"Ne istiyorsun-n ?"
***
Yorum ve oylarınızı eksik etmezseniz çok makbule geçer fkajdsl . Siz bilirsin ama yani . ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatak Odası
Teen Fiction" Senden nefret ediyorum bırak beni !" Bağırmaktan sesim güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı : " Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN !"