+18
Bugranin Agzindan
Tisortumu cikardiktan sonra pantolon ve boxer i da soydum. gumus zincirimi ve telefonu sifonyerin uzerine biraktim. Havluyu yavasca cektim .Usulca arkasina uzandim . Sevgilimin teni sicak puruzsuz ve yumusakti. Tam belini saracakken sirtustu pozisyon alip uykusunu surdurdu. benden yana olan bacagini ustume aldim artik kadinligi ortadaydi . Vajinasini yavasca oksamaya basladim
Daha sonra koprucuk kemiginden operek goguslerine geldim . Gogus uclarinin etrafinda dilimle daireler cizerken dayanamayip isirdim . Derin bir iniltiyle uyandi.
Hemen agzini kapattim kocaman mavi gozlerini acmis elleriyle beni itiyordu.
-Buna ihtiyacimiz var , dokunmaya, opmeye, seviserek zamani durdurmaya..
-Simdi sirasi degil GIT BASIMDAN !
Ona sarildim kollarimi beline yuzunu gogsume yasladim. Sicak teni yetmezmis gibi bacagini ,iki bacagimin arasina koydu. Yavasca kipirdandi dolgun islak dudaklarini ,benim dudaklarima bastirdi ,optu ama karsilik vermedim.
Hem opuyor hem kol kaslarimi oksuyordu . Vucut isisi artarken penisim sertlesmis ,bacagina degiyordu. Kahraman memelerini gogsume dayiyordu. Hicbir tepki alamayinca basini onune egdi kisik bir sesle ,
-Sev beni , dedi.
Sahranin Agzindan
Herseyi unutup onun olmak istiyordum . Birkac saniye kasini kaldirip bana bakti , sonra aniden beni altina aldi . Dudaklarimi opuyor diliyle daha da azdiriyordu , goguslerimi avuclayip uclarini eziyordu .
Bacaklarimi acti ve vajinami yalayip emdi , zevkten inliyordum resmen uzun bir sure devam etti. "Kalk yataktan, simdi diz cok !" dedi gulerek , iplerin onda olmasi heyecan veriyordu yataga oturmus penisini yalamami beklemisdi .Lisede epey muhabbeti gecen oral sex olayina pornolardan asinaydim.
Buyuk penisinin ucunu emmeye basladim , elimle oksayip alabildigim kadarini agzima alip gel git yapiyordum . Bugra zevkten guluyor onume dusen sacimi topluyordu .
-Bugra yoruldum ben
-Sus ve yalamaya devam et , dedi gulerek
-Bugraa !
-Daha girmedim bile yavrum
-Kondom kullanacaksin demi ?
-Sahra gorev basindaki sevgiliye kondom ha ? Cok buyuk hata .
Sirtustu uzanmami istedi, sag bacagimi kaldirip omzuna dayadi. Islak vajinamin uzerinde penisini kaydiriyordu , ucunu hafifce zorladi darligini fark edince "Hatun yorgani isir" dedi omzundaki bacagimi operek. Dedigini yaptim , ani bir aciyla vucudum kaskati kesildi . "Bakiresin ." dedi ve ask dolu gozleriyle bana bakti .
Cok olmasada kan akmisti. Bugram beni kucagina alip banyoya goturdu , dus basligindan akan serin su ve Bugranin tenimde gezen elleri icimi titretirken, simsiki sarildim genis omuzlarina . Canim hala aciyordu , ayakta durmak haliyle zordu. Belki de tutunuyordum ona, bilemiyorum
Tekrar kucagina aldi , yatagina uzatti.Beyaz sifonyerin uzerinden zinciri alip boynuna takti,cekmeceden zippo cakmak ve ince bir sigara cikardi , dolaptan siyah bir sort secip giydi, sigarasini yakti.
-Bugra ?
Karsimdaki deri koltukta oturmus sigarasini iciyordu.
-Sahra senin zor zamaninda caresizliginden faydalanamam.
-Sacmalama , ben seni istiyorum
-Emin misin ?
-Hic olmadigim kadar
※ Cinsellik dozunu az mi buldunuz cok mu ?※
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatak Odası
Teen Fiction" Senden nefret ediyorum bırak beni !" Bağırmaktan sesim güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı : " Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN !"