Bölüm 21

18.3K 565 44
                                    

Okurlarıma duyurulur ! Hikayeme çok az oy ve yorum geldiğinden yazma isteğim kalmadı . Lütfen oy ve yorum konusunda cömert olunuz ♥♥


Sahranın ağzından 

Buğranın bu kararlılığını seviyorum . Arabayla sabaha kadar yol katettik .Şarkıları son ses açıp bağırarak söylemeye başladık .

"Hangimiz düşmedik şu deli sahraya"

"Hangimiz sevmedi buğra gibi"

Birbirimize gülerek deliriyorduk resmen . Onun gibi katı bir mafyanın benim yanımda bu kadar yumuşak olmasını aklım almıyor . Ama yanımdayken cok huzurlu olduğu bakışlarından belli oluyor . 

Saat 3 gibiydi . Etrafta araba görünmüyordu . Üşümeye başlamıştım . Buğra açtığı şarkıyla uykumu getirmişti .

"Gökte parlayan ay , kalpte incinen söz , çölde ışıldayan su sana benzer"

Göz kapaklarım yavaşça kapanırken kendimi uykunun kollarına bıraktım .

---

Uyandığımda üstümde ki ağırlığı hissettim. Boynuma doğru çarpan düzenli nefeslerden üstümde buğranın uyuduğunu anladım. Telefonuma mesaj gelince buğrayı hafifçe ittim . Üstümden çekilmesi kolay olmuştu . Telefonumu ararcasına gözlerimle etrafa baktım . Buğranın evindeydik . Ve onun yatağının yanında ki fiskosta duruyordu telefonum . 

Kimden: 05xx xxx xx

O adamla evleneceğine inanamıyorum . Sevişmediği bir sen kalmıştın zaten.

Gördüğüm mesajla kendime gelemedim . Bu numara da kimdi ? Neden buğra hakkında böyle atıp tutuyordu . 

Yataktan çıkarken üstümde sadece dizlerimin üstünde duran buğranın t-shirtünü fark ettim . Balkona çıkıp o numarayı aradım . 

"Alo ?"

"Beni arayacağını biliyordum."

"Can !"

"Oo bakıyorum da sesimi unutmamışsın hala aşkım"

"Aşkım mı ! Düzgün konuş . Ben ve buğrayı rahat bırak"

"Haa o mesele . Senin pezevenk nişanlın"

"Düzgün konuş ! "

"Öyle değil mi sahra? Bence yol yakınken vazgeç"

"Ne saçmalıyorsun can"

"Diyorum ki kocan olacak itin nasıl biri oldugunu biliyosun .  Seninle gerdeğe girer balayı boyunca da sevişir sonra seni terk eder . Bi gün avukat gelir kapını çalır . Boşanmanız için belge imzalamanız gerektiğini söyler"

"Can neler diyorsun sen"

"Ben ne zaman senin kötülüğünü düşündüm , bence vazgeç evlenmekten. Sen bilirsin yine de"

Telefonu yüzüne kapattım ve etrafa bakıp düşünmeye başladım . Haklı olabilir miydi ? Hayır canım buğra bana aşık bi kere . Bende ona.

 İçeriye geçip üstümü değiştirdim . Buğranın dağınık saçları ve uyurken ki hali çok tatlı . Dayanamayıp dudaklarına yumuldum . Yavaşça ayrılırken dudaklarından buğra sıkıca belimden sarıldı . 

"Güzel bi başlangıç sabaha" 

Diyerek gözlerini yarıladı ve sapık gülüşünü yaptı :) . 

"Sabah mı ? Ne sabahı saat 1 e geliyor."

"Eee"

"Geç oldu işte buğra kalkmalıyız daha alışverişimiz bitmedi" 

"Yani"

"Evleneceğiz ya hani senle ben !"

"Şaka yapıyosun demi"

"Buğraaa "

Yastığı tutup kafasına vurdum . Doğruldu ve gülmeye başladı . 

"Buğra sen niye benim üstümü değiştiriyorsun , niye benim üstümde uyuyorsun"

"Bak canım hani bundan  2 gün önce telefonu kapatırken ne dediğini hatırlıyor musun ?"

"Ne demişim !"

"Kapatsan ayıp olur die intikamını sonra alırsın demiştin "

Öyle mi demiştim . off ben.

Buğrayla bir kafeye gidip kahvaltımızı yaptıktan sonra , annemlerin yanına gittik . 


***

Kusura bakmayın sevgili okurlarım , geç geldi yb . Ama anlayışınıza sığınıyorum . Okul , etüt , ders , ödev derken başımı kaldıramıyorum . Sizleri seviyor ve çok öpüyorum ♥♥

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin