Bölüm 17

19.9K 619 107
                                    


Sahranın ağzından

"Teşekkür ederim" 

Biraz sarıldıktan sonra beni bu şekilde götüremeyeceğini söyledi . Kendi t-shirtünü bana giydirmeyi alışkanlık edinen sapık yine aynı şeyi yaptı . Bu sefer kendi kasları ortadaydı . Kızların hepsi  ona bakacaktı . 

Arabaya bindik ve gözyaşlarımı sildi .

"Ağlama artık , nereye gitmek istiyorsun?"

"Ben şey , senin evine gidelim mi ?"

Bilmiyorum ya . Onun yanında daha güvende hissediyorum . En son babam ölmeden önce böyleydi . 

Buğra bişey söylemedi . Sadece yol boyunca  bana bakıp gülümsedi. Mutlu olduğu her halinden belliydi . Evin önüne geldiğimizde kapıyı açmasını bekledim . O değilde ne kadar karizma bi adam ya . Eve girdik.

"Sen benim odama çık yat , ben salonda uyurum"

"Tamam."

Odasına çıkıp , kendimi yatağa attım . Yarım saat bir o tarafa bir bu tarafa döndüm . Hiç uykum gelmiyordu . Bu günlerde yaşadıklarım aklıma mıh gibi kazınmıştı .Özellikle bugün . Hala stresi üstümde . Gözlerimi bir an olsun kapatınca aklıma buğranın bakışları , gülüşleri , sözleri geliyor . Sanırım sana aşık oluyorum mafya bozuntusu . 

---

Sabah uyandığımda odasının balkonunda sigara içiyordu . Onunla evlenmek o kadar da kötü değildi . Kahvaltıyı ben hazırladım . Yedikten sonra beni eve bırakmasını söyledim  . Hiç itiraz etmeden kabul etti . Eve geldiğimde mine ablanın sorgusuna çekildim . Buğrayla olduğumu söyleyince çok mutlu oldu . İçeri geçtiğimde arzu teyzeyle annem oturuyordu . 

"Gelinim  biz de senle buğra hakkında konuşuyorduk"

Arzu teyzenin gözlerinde ki mutluluğa kimse hayır diyemezdi . Yanlarına oturdum . Annem konuşmaya başladı.

"Kızım ben ve arzu düşündük ki nişan süresini uzatmaya gerek yok . Bu hafta hazırlıklara başlayalım . Sen de buğrayı ara beraber nikah günü alın "

"Anne akşam ararım olur mu?"

"Tamam kızım ."

Yanlarından ayrılıp odama girdim . Pofuduğa sarılıp olanları özetle anlattım . Ben gerçekten buğrayla evlenecektim . Biraz pretty little liars izledikten sonra . Ezra ve aria aşkını düşünmek yerine buğra ve sahra evliliğini düşünmeye başladım . 

---

Akşam saat 19.19 . Buğra beni aradı . Bu çift saatler anlamında 'seni öpmek istiyor' demek . Kesinlikle doğru . Sapık sevimli yakışıklı densiz mafya bozuntusu .

"Efendim"

"Sahra , annem yarın nikah tarihi almaya gitmemizi istedi"

"Bana da söylemişti . Olur gideriz."

"Ciddi misin sen ?"

"Evet "

"Tamam o zaman yarın 9 da seni alırım" 

"9 çok erken olmaz mı ?"

"Sana bir sürprizim var da ondan . 12 de de nüfus müdürlüğüne falan gideriz."

"Ne sürpriziymiş ?"

"Sanane"

"Senle de hiç anlaşılmıyor yani "

"Seninle anlaşmamak mümkün değil zaten :)"

Gülme seslerimiz birbirine karışıyordu . 

"Buğra biz gerçekten evlenecek miyiz ?"

"Yok be "

"Ne demek yok be"

"E sen istemiyorsun diye sahte evlilik yapacağız ya sahra"

"Ha şey ben onu dememiştim yani şey gerçekten evlensek ne olurdu ?"

"Hiç bişey. "

"Ya hadi amaa buğra"

"Biz evlenirsek ilk ay gerdeğe girerdik . "

"İlk gün değil miydi o sapık?"

"Peh. Bir günle tatmin olacak adam değilim . Gerdek en az 1 ay sürerdi ."

"Oha 30 kere"

"Yav 30 kere olduğunu kim söyledi . Günde bir kere neyime yetsin canım"

"Öyle deme ya . "

"Tamam tamam günde 2 kere"

"Ya gece gündüz niye yapalım ki ?"

"Tamam canım nişanlım 3 kere"

"Buğraa"

"4 olsun kızma"

"Yaa Buğra kızıyorum bak"

"5 ?""

"Valla kapatacağım telefonu suratına"

"günde 5 posta neyine yetmiyor lan "

Kahkaha atmaya başladı . 

"o kahkahanı sessize alır mısın canım" 

"Tamam aşkım"

"Aşkım ?"

"Efendim"

Tekrardan gülmeye başladı . Sinirden yastığımı  bile ısırmaya başladım . Yok böyle bir troll manyağı.

"Sahra sana tek bişey sorabilir miyim ?"

"Hayır"

Hep o mu trolleyecek ?

"Sahra yav bişey söyleyeceğim "

"Söyleme "

"Karşılıklı trollünü si-"

"Vayy bana küfür de etmeye başladın ."

"Kızım bişey söyleyeceğim dinle"

"Tamam tamam söyle"

"Benden hiç mi hoşlanmıyorsun ?"

"Buğra sesin gelmiyor . Sesim geliyor mu orayaa . Buğraa "

"Yemezler hatun"

"Şimdi cevap vermesem ?"

"Peki olur ."

Bir iki saniyelik sessizliğin ardından , sesi güzel adam devam etti .

"Seni seviyorum"

"Şey, iyi geceler"

"Sana da " 

***

Okurlarım sizleri çok seviyor ve öpüyorum . Sayenizde 1400 olduk .  Ve canlarım 14.000 olma dileğiyle oylarınızı ve çok kıymetli yorumlarınızı bekliyorum


Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin