Sahranın ağzındanSabah annem beni bağıra çağıra uyandırdı .
"Kalk kız çeyizlik , gelinlik alacağız"
İçimde ki yersiz mutlulukla yataktan kalkıp aynada gördüğüm samara yaratigiyla yuzlestim . Sabah uyandığında saç niye bu kadar kabarır ki ?
Kahvaltimizi yaptıktan sonra ucumuz de odalarımızda hazirlandik . Bugranın mesajını aldığım da herkes hazırdı .
Kimden: Nişanlım
Evin onundeyiz .
Cevap yazmadan disari çıktım . Buğrayla samimi bir şekilde sarıldık. Arabaya binip mağazaları tek tek dolaştık . Annemler havlu falan bakarken buğra durmadan "ne zaman iç çamaşırı alıyoruz sana " diye soruyor.
Annemlerin yanından ayrılıp bugraya "hadi gidip alalım" dedim . Bugra olmak başka bir şeydi . Kasaya goturmekten utanacagim şeyler seçmişti . Bir sürü jartiyer , tanga leoparli takımlar kırmızı gecelikler ve dahası ..
Çeyiz alisverisimiz akşama dogru bitmişti . Bugra bizimkileri evin önüne bıraktı . Arzu annemi de eve bıraktı . Bana biraz gezelim mi diye sorunca kabul ettim .
Bugra beni bir kafeye götürdü ve elimden tutarak kapıyı ittirdi. Garsondan kahve istedikten sonra ellerimi tutup konuşmaya başladı.
"Çok mutluyum be hatun. Ömrüm boyunca ilk defa bir kadına aşık oluyorum . Sahra ben seni çok seviyorum. Bu kadar kısa süre de nasıl olur bilmiyorum ama sevi-"
Bugranın bu çok değerli sözlerini bilinmeyen numaralar arayarak kesti .
"Alo "
"Hayatim"
"Ben şu an müsait değilim , Nişanlım ile beraberiz"
"Hadi ama bana o picle evleneceğini söyleme . Her gece bir kızı siken adamla nırç nırç çok yanlış bebeğim"
"Can kes sesini !"
Can lafını duyan bugra telefonu elimden çekti ve konuşmaya başladı .
"Lan ibne seni olmayan serefinle siker , yüzsüzlüğünle inletirim kodugumun pici . Seni son kez uyariyorum bir daha sahrayı rahatsız edersen seni sikmekle kalmam öldürmekten beter ederim . Şerefsizin itin oğlu"
Buğranın ettiği küfürleri duymamak için her ne kadar kulağımı kapatsam da duyuyordum . Bu güzel günü mahveden canın Allah belasını versin . Buğra telefonu kapattıktan sonra telefonumdan bişeylere bakmaya başladı .
"Sahra bunu kim çekti ?"
"Aslı"
"Aslı kim"
"Üniversiteden arkadaşım"
"Soyadı ne ?"
"Aslı Veren"
"O ne la öyle :)"
"Buğra :D"
Oldukça açık ve birazcık seksi görünen fotoğrafıma bakıyordu. Of buğra.
"Sahra bu ne ?"
"Ben"
"Sahra bir insan böyle bir fotoğrafı niye çeker ? Çekerse kime gönderir ??"
"Cana göndermek içindi . "
"Yani o piçte senin böyle fotoğrafların var . Oh ne güzel ya . Bi kaç güne karım olacak insanı daha yeni tanıyorum"
"Buğra ! Sen benim gözümün önünde banuyla sevişiyordun ! Ben sadece o zaman ki sevgilimin kalbini kırmıştım diye bunu gönderdim ."
"Şey , haklı olabilirsin az biraz"
Ensesini kaşıyarak , mahçupça söylemesi beni güldürmüştü .
Kahvelerimizi içtikten sonra arabaya bindik .
"Sahra bugün sabaha kadar oturalım mı ? "
"Olur da "
"Ama filan yok"
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatak Odası
Teen Fiction" Senden nefret ediyorum bırak beni !" Bağırmaktan sesim güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı : " Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN !"