Bölüm 7 (Eve Dönüş)

28.2K 743 198
                                    

Buğranın Ağzından 

Aslında annemin gelmesi çok iyi oldu . Onu çok özlemişim . Hem annem buradayken banu da gelmez . Sahra da burda kalmak zorunda artık . Sahradan çok hoşlanıyorum . Ama ona bunu söylersem götü kalkar . Zaten annem istiyo bahanesiyle evleniriz o zaman söylerim onunla gerçekten beraber olmak istediğimi . 


Sahranın Ağzından

Arzu .. Ne desem ki teyze desem  çok genç duruyo , anne hiç olmaz , hanım oyuna uymuyo .  En iyisi Arzu Teyze  . Buğra bana sapıkça bakıp "hadi sahra odamıza gidelim" dedi . Arzu teyze buğrayı baya azarladı . Evlenmeden yan yana uyuyamazsınız diye beni korudu resmen . Oh çok şükür beni kurtardın Melek Arzuu Teyze ♥. Yoksa bu pis sapık bana neler yapar . Arzu teyze buğraya beni eve bırakmasını söyledi . Buğra karşı gelecekti ama annesine dayanamadı . Arabaya bindiğimizde bi sessizlik oldu . 

"Buğra Annen tek kalmadı değil mi ?" dedim ama   dediğime pişman oldum

"SANANE !" diye bağırmasıyla irkildim . Neye kızdı ki bu şimdi . Neyse evime gidiyorum bi daha oraya dönmemek üzeree :) 

"Nerede" dedi anlamadım diye cevap vermedim . Bu sefer arabayı kenara çekti . "EVİN NERDE ?!" dedi . Gözlerimin içine bakarak söylemişti . Bu sefer bağırmasını çok önemsememiştim çünkü bakışları çok duygusaldı . Canı acır gibiydi . Belki başı falan ağrıyodur .  Evi  tarif ettikten sonra elimi alnına koydum . Ateşi vardı hemde baya  . Araba durduğu halde dönüp yüzüme bakmadı . Elimi saçlarını okşar gibi geri çektim . Tekrar yola döndük . 

"Napıyosun" dedi yola bakarak . 

"A-ateşin var mı d-diye baktım" sesim niye böyle çıktıysa off . Buğra gülümsedi . Bu içimi ısıttı çünkü kızacağını sandım . Ama güzel gülüyordu . Gamzeleri çıkıyordu , gözleri kısılıyordu . 

"Var mıymış peki ? " dedi . Güldüm . 

"Çookk varmış" Güldü . İlk defa eğlenceli bi diyaloğumuz oldu . Bunu tarihe geçin . Evin önüne geldik . Arabadan indi ve benim kapımı açtı . ohaa. Ben şoklardayım . elimden tuttu ve evimizin kapısını çaldı . Ne yapıyo la bu dingil .  Kapıyı mine abla açtı . Buğranın elini bırakıp ona sarılacaktım ama bilin bakalım noldu . Evet bırakmadı elimi . Hayır yani niye tutuyon yanımda dursan olmazmı ? Bide niye benle geliyo ,  saçmalığa gel ! diğer kolumla mine ablaya sıkıca sarıldım ne özlemişim ya . Annemin sesi geldi içerden "Minnoş kimmiş canım" umursamaz da olsa anne ya bu . buğranın elini bırakıp içeri koştum . Annem beni görünce güldü ve ayağa kalkıp sarıldı .  Mine abla da buğrayla içeri geldi . 

"Nora Hanım bu bey de geldi fındığın yanında ." 

Buğra eğildi annemin elini öptü . Annem şaşkın şaşkın baktı ona . 

Buğra konuşmaya başladı 

"Nora Teyzecim , ben Buğra Sancak . Sancak Holding'in sahibiyim . Kızınız Sahra ile sevgiliyiz ciddi düşünüyoruz . Müsaadeniz olursa yarın akşam annem Arzu ile size kız istemeye gelmeyi düşünüyoruz ."

Annem şoka girdi . Sonrasında gülmeye başladı . 

"Buğra beni tanımadın mı ? Ay canım sen nerelerdesin , Annen iyileşti mi" 

"Annem iyi de , tanıyamadım " 

"Aa buğra bak kızıyorum Nur Teyzen desem tanırdın hiç değişmediniz :)"

"Haa Nur Teyze ne değişmişsin" 

Annem macaristanlı demiştim adı nora ama nur diyenlerde var. Yav hayırdır . Annem benden samimi davranıyo bu öküze . off. 

Annem 

"Demek sen ve sahra !" 

"Ben öyle kızımı her isteyene vermem" 

Yürü be anne kim tutar seni nora ! kaptırma kızını bu pis katile ..

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin