Buğra'nın Ağzından
Nur teyzeyi tanımıştım eskiden annemle çok yakın arkadaştılar . Nur teyzenin kocası onu aldatıp başka ülkeye gittiğinden beri görüşmüyorduk . Magazinler falan öldü diyo ama adam amerikada günde kaç tane kadın götürüyodur . Demek sahra nur teyzenin kızı . nur teyze kesin evlendirir bizi :) .
Sahranın Ağzından
Tam annem beni evlendirmeyecek diye seviniyordum ki sözünü devam ettirdi .
"Bilirsin buğra , sahra evin tek çocuğu o yüzden fazla özel her isteyen onunla evlenemez , Ama sende benim oğlum gibiydin o yüzden al anneni yarın gel ."
Sen de mi brutus ?! Hayır evlenmicem ben ya . Evlensemde onunla evlenmem . Pis sapık .
Buğra evine döndükten sonra Mine abla ve annem aralarında konuşmaya başladı . Onlar bi evin hizmetçisi ve sahibi değiller . Mine abla benim öz teyzem gibidir . Daima bizimle kalır ve hizmet işlerini o görmez . Annemin kardeşi sayılır.
Annem beni çağırdı yanına . Gittiğimde bana çok iyi davranmaya başladı . Yapmacıktı . "Oy benim yavrum evin fındığı gelin mi oluyor minnoş" Mine Sultan da onunla aynı konuşmaları yapıyordu . :/
Gece odama girince onu ne kadar çok özlediğimi farkettim . Onu , pofuduğumu .. yatağımın üstünde duruyordu . 9 gündür ayrı uyuyorduk . Pofuduk benim için çok değerli bana babamdan kalan tek hatıra .
Pofuduğa sıkıca sarıldım . Dolaptaki pijamamı aldım . Yatağıma geçtim . Pofuduğu kucağıma aldım . İstemsizce gözlerimden yaşlar döküldü . Pofudukla konuşmaya başladım :
"Buğrayla evlenmek istemiyorum . Onun hizmetçisiyle yaptıkları (!) geliyor aklıma . Evlensek bile aldatır beni . Sevmesem de gücüme gider mesela . Pofuduk sence annem söz keser mi bize ? Yani benle buğraya. Yapmaz demi , ben de öyle düşünüyorum . Ne maceraydı ama . Sonunda bitti bir daha o sapık mafyayla asla karşılaşmayacağım , sadece yarın , söz pofpof sözü !
*************
Pofuduk :)
Yorum ve oylarınızı unutmayın lütfen ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatak Odası
Teen Fiction" Senden nefret ediyorum bırak beni !" Bağırmaktan sesim güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı : " Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN !"