Bölüm 18

19.5K 613 61
                                    

Bu bölümü "melaniee777" adlı okuruma ithaf ediyorum  . İsteğini kıramadım :) ♥

Buğranın Ağzından 

Telefonu kapattıktan sonra balkona çıkıp , sigaramı yaktım. O da beni seviyor bundan eminim . Babam olacak şerefsiz , yaptıklarını ödeyecekti . Kaç gündür holdinge gitmiyordum . Bir ara uğrarım yine . Annem torun istiyor . Sahrayla evlenmem bile çok zorken , çocuk yapmak .. 

Yarın ki sürprizim için son kez bizim çocukları aradım . Annem dağ evindeydi . Alinin yanında güvende olduğu için pek sorun değil . Karanlık hayatımı aydınlatan hatunu düşünerek uyudum . 

----

Sabah alarmın sesiyle uyandım . İlk defa bir alarm sesi itici gelmiyordu . Elimi yüzümü yıkadıktan sonra , buzdolabından bişeyler çıkarıp atıştırdım . Odama gidip dolabımdan bir kaç t-shirt , gömlek ve pantolon çıkardım . Sahraya da mesaj attım.

Kime: Nişanlım 

Rahat giyinirsen iyi olur.

Telefonu yatağa bıraktığım anda cevap geldi .

Kimden: Nişanlım

Tamam ben bir saate hazır olurum .

Bir saat mi? Beyaz t-shirt , lacivert keten pantolon giyip annemin yanına gittim . Onunla oturup sohbet ettikten sonra onu ve aliyi kendi evime götürdüm . En azından içim daha çok rahat ederdi.

Sahranın evinin önünde arabadan inip ,  kapıyı çaldım . Mine abla denen kadın kapıyı açtı . 

"Hoşgeldin oğlum  , geç içeri"

"Ben sahrayı almaya gelmiştim içeri girmeyeyim hiç"

"Sen geç , ben çağırırım ."

İçeri girip salonda beklemeye başladım . Sahranın sesleri geliyordu.

"Mine sultaan beyaz t-shirt vardı nerde o ?"

"Mine sultan saçım böyle mi güzel yoksa toplayınca mı ?"

Bu kadar çok telaş ettiğine göre seviyordur kesin . Sahra içeri girdi . Üstünde beyaz bir t-shirt altında lacivert dar bir keten pantolon vardı. 

"Buğra hoşgeldin , şey ben hazırımda ."

"Tamam çıkalım o zaman"

"Ay!"

"Ne oldu?"

"Kombinlerimiz aynı buğra"

Güldüğünü görünce bende gülmeye başladım . Arabaya bindiğimizde sol elinde yüzük olduğunu gördüm . Bizim nişan/söz yüzüğünu işte her neyse , hala çıkarmamıştı . 

Sahranın Ağzından

Arabayla beni çok sevimli görünen iki katlı bir villaya getirdi. Yine beni esir etmeye kalkmaz inşallah.

Elimden tuttu ve taş yolun üzerinden eve yürüdük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elimden tuttu ve taş yolun üzerinden eve yürüdük . Bugraya niye geldiğimizi sordum bisey demedi . Yuzunden biraz endise  daha çok  mutluluk vardı. Beni evin içinde bir odaya getirdi .

 Beni evin içinde bir odaya getirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne yapıyoruz la . Ev boş muhabbetine sarmasin . Arkamdan sarılıp konuşmaya başladı .

"Sahram , hatunum , bu hayatta anneden sonra sevdiğim tek kadın , burası bizim yatak odamız olacak inşallah "

Karşıma geçip önümde diz çöktü . Elindeki kırmızı yüzük kutusunu açtı .

"Benim gerçek karım olmanı istiyorum , benimle bir ömür yaşamanı istiyorum , seninle bir aile olmak istiyorum . BENİMLE EVLENİR MİSİN ?"

*****
YORUM VE OYLARİNİZİ BEKLİYORUM . KUSURA BAKMAYİN TELEFONDAN YAZIYORUM DİYE YAZİMA DİKKAT EDEMEDİM . SİZLERİ COK ÖPÜYORUM ..

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin