Bölüm 15

20K 583 34
                                    

Sahranın Ağzından

"Çünkü bu evlilik gerçekleşmeyecek!"

Son bir kez buğranın yüzüne baktıktan sonra yataktan ayrılıp , dün giydiğim kıyafetleri aramaya başladım . Dolapta olduğunu hatırlayınca . Dolabın kapağını açtım . Ağzımı sertçe kapatan eli hissetmemle yere yığılmam bir oldu .

---

Uyandığımda ellerimin bağlı olduğunu fark etmem çok zamanımı almadı . Ayaklarımda bağlıydı .Buğra beni yatağa bağlamıştı . Lann . Buğra ne yapıyorsun sen yav of..

"Uyanmışsın" diyen sesle irkildim .

"Buğra ne yapıyorsun çöz şu ipleri "

"Niye ? Böyle çok tatlı duruyorsun"

Resmen benle alay ediyordu . Ne zaman bitecekti bu saçma işkenceleri . Korkuyorum çok korkuyorum tecavüz edecek diye .

"Merak etme sana bişey yapmayacağım"

"Buğra lütfen çöz şu ipleri !"

"Hoşsun ama boşsun be canım , 2 dakika da uyuduğumu sanıp herşeyi açıkladığın için sağol, iki seçeneğin var ya beni seversin ve öyle evleniriz , yada zorla evleniriz "

"Nereden geliyor bu zorbalık ?!"

"Seç hadi!"

"Sevmeyeceğim ve evlenmeyeceğiz . Ben asla seninle beraber olmayacağım!"

Kaşları çatılmış bi biçimde benim üstüme hafifçe geldi . Gelme , yapma desem de dinlemedi. Boynumdan öpmeye başladı . Zorla yapması iğrendiriyordu . Gözümden dökülen yaşlara mani olamıyordum . Buğra ipleri çözmeye başladı . Ağlamak işe yarıyor muydu ?

"Tecavüz etmeyeceğim sana korkma , sadece üstüme uzan "

Niye fantezi peşinde bu adam ? Sürekli iç içe olma durumu ? Kendisine başka partner bulsun böyle olmuyor . Uzanmaktan başka çarem yoktu ve üzerine uzandım . O bana dokununca içim titriyor . Gözlerinde ki güven olmazsa dayanacagimi sanmıyorum . Sanki ona dokundugumda rahatliyor , sakinlesiyor gibiydi .

İstemiyordum onu . Yarım saat geçtikten sonra üstünden kalkmaya çalıştım ama kolları çok güçlüydü . Belimden sarmış bırakmıyordu . Ağlamaya başladım , caresizdim . Gözlerini hafifçe aralayip

"Ne oldu ?" Diye sordu. Zıkkımın kökü oldu . Artık dayanamayıp avaz avaz bağırmaya başladım . Uzun suren cigliklarimin sonuncunda bana tek bir cümleyle cevap verdi.

"Sende beni seviyorsun"

Biri bu psikopata haddini bildirmeli . Cidden sinirliydim . Başımı ofkeyle hayır anlamında salladım .

" Senden nefret ediyorum bırak beni  !" Bağırmaktan sesim  güçlükle çıkıyordu . Duyduğum cevapla sinirim daha da arttı :

" Tek kelime daha etme , bundan sonra BENİMSİN HATUN  !"

*****
Kusura bakmayın bölüm kısa oldu ama bu aralar
yogunum lutfen kizmayin :) . Oy ve yorumlarınızın eksik
olmaması dileğiyle ..

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin