Bölüm 10

24.7K 715 407
                                    


Multi: Bizim tatlı mafyamız ♥ Buğra


Sahra'nın Ağzından

  Buğra yüzüğü parmağıma takarken içim titredi resmen . Kalbimin atışları yükselirken , gözlerim Buğra'nın gözlerinde kayboluyordu . Bende onun parmağına yüzüğü taktım . La bu çok mantıklı olmadı .  Evlenme teklifi eder gibi . Ups. Şok.

Buğra Alnımdan Öptü . Benim Alnımdan Öptü . Buğra Öptü . Mafya . 

Öptükten sonra ki gülüşü . Allah'ım çok yakışıklı ya . Sevimli yani . Kumral saçlar of ya . Bu adamla evlenmek o kadar da kötü değildir herhalde yani sapıklığını görmeseydim iyiydi . Annem ve Nora Teyze kurdeleyi kestikten sonra bizi yalnız bıraktılar . Mine Abla da bizi öptükten sonra odasına çıktı .  Salonda ki sessizliği Buğra'nın kahkahası bozdu . 

"Neye gülüyorsun sen !"

"İlk defa asi davranmadın hatun :)"

"Bak bu evlilik gerçekleşmeyecek , annen üzülmesin diye sesimi çıkarmıyorum ama onu bu şehirden götür bişeyler yap , biz evlenemeyiz "

"Neden ?"

Sinirleniyorum valla çarpıcağım suratına bi tane ama  sonrasından korkuyorum . 

"Sen sapık bir mafyasın , ben ise sıradan bir kızım "

"Mafya olmamda ne var ki?"

 İşte Mal , Mal , Mal !

"Ben evleneceğim adamın mafya olmasını istemiyorum , bir oğlumuz olursa 'baba insan öldürmek iyi mi' derse ne diyeceksin ?!"

"Oğlumuzun adı ne ?" 

"Bilmiyorum , ama çok yakışıklı olur senin gibi" 

Off . Yüzyılın potunu kırdım . Kahkahası odayı dolduruyordu . Gülme desem de dinlemiyordu .

"Demek ben yakışıklıyım sana göre , Ah ahh Buğra Sancak olmak kolay değil" 

"Değilsin , öylesine çıktı ağzımdan üzülme diye yani şey üzül banane ama ben insanları kırmayı sevmi-"

'Dudağımdan öptü!'  sanmayın . Eliyle ağzımı kapattı . Isırmaz mıyım ben  o eli .  

"Acıdığını mı düşünüyorsun hatun :)  ?" yine alaycı gülümseme . Kafayı geriye atmalar falan , neyin havası tribi ya bu ? 


Elini ısırmayı bırakınca , derin nefes aldı ve yine başladı mafya triplerine : 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elini ısırmayı bırakınca , derin nefes aldı ve yine başladı mafya triplerine : 

"Bak güzelim , sen Sahra Çelik , Buğra Sancakla evleneceksin !" 

"Bravo  ,  evlilik teklifinin böylesi görülmedi !"

Elini bana uzattı . Yüzüğü istedi , çıkarıp verdim . Sonunda aklı başına geldi . Şimdi yüzüğü fırlatır ve gider , mutlu son .. 

Yüzüğün kurdelesini de çıkardı tamamdır artık . Oha diz çöküyor , yapma bee . 

"Sahram , Hatunum"

Bide şahıs eki koymasan olmuyor zıkkım ne var 

"Benimle.." Yav hayır yapma şunu , hayalimde ki teklif böyle değildi . 

"Benimle E-vlenir M-misin" Ne cümleymiş arkadaş , sanki gerçekten aşıkmış gibi söyleyemedi gitti . 

"Nırç" 

'nırç' diyorum dinlesene be adam . Elimi aldı , evet , zorla aldı . Yüzüğü parmağıma taktı . Çok güzel , mükteşemmel . Gerçekten bayıldım . Evlilik teklifi masrafından da kurtuldu . 

"Evlilik teklifi masrafından da kurtuldun , kızımız büyüyünce 'anne babam nasıl evlenme teklifi etti' derse , 'kızım baban öküzün tekiydi , söz yüzüğünü bir daha takarak yaptı' mı diyeyim "

Buğra anında cevabı verdi , maşallah konuda sapıklık olunca hemen hazır cevap . 

"Yok öyle deme de , ne demek isterdin ?"

İlginç. İlk defa böyle sakin konuşuyor .

"Baban beni çok güzel boş bir eve götürdü-"

"Devamm et devamm" sapık yeminle sapık . 

"Evin içi bomboştu , bir odanın içine girdik , arkadan belime sarıldı . Burası yatak odası , bizim yatak odamız dedi"

"Hatun harikasın devam et" Mutluluğa gel .

"Diz çöktü ve evlenme teklifi etti , sonra evlenince orası bizim yatak odamız oldu demek isterdim"

Bilgisayarını almış misafir çocuğuna bakan evin genci gibi boş boş bana baktı .

"Bu kadar mı ? Yatağa girmiyor muyuz yani?"

" Orasını kızımıza anlatamam" demi  olmaz.

"Doğru , kızımın adı ne ?"

"Kayra olmalı bence "

"Niye" ne niye , benim kızım işte sana ne ? 

"Sahra ve Buğra'nın son hecesi 'ra' olduğu için kızımız da öyle olmalı değil mi ?"

"Bence de ne zaman yapıyoruz kayrayı ?" 

"SAPIK ." 

***

Bölümü beğendiyseniz oylamayı çok görmeyin ♥ Sizce nasıl gidiyor ?

Yatak OdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin