-1- ΑΥΤΟΣ

3.8K 332 104
                                    



-1- ΑΥΤΟΣ

 Ο ήλιος έλουζε το δωμάτιο του ξενοδοχείου, οι κουρτίνες τραβηγμένες και οι αποδείξεις της ακολασίας κρυμμένες σε αυτή τη σουίτα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ο ήλιος έλουζε το δωμάτιο του ξενοδοχείου, οι κουρτίνες τραβηγμένες και οι αποδείξεις της ακολασίας κρυμμένες σε αυτή τη σουίτα. Το κινητό αναβόσβηνε για πολλοστή φορά αλλά ο άνδρας δεν έλεγε να απαντήσει. Άνοιξε τα μάτια μονάχα για λίγο, μόνο και μόνο για να βρίσει. Δίπλα του κοιμόταν δυο γυναίκες μία από αριστερά, μία από δεξιά. Είχε σχεδόν ξεχάσει τι είχε συμβεί τις πρώτες πρωινές ώρες που έφυγε από το VIP κλαμπ. Προφανώς είχε μεθύσει, ούτε καν τα ονόματα των μοντέλων δε θυμόταν. Μικρή σημασία είχαν για εκείνον άλλωστε. Έβγαλε τα χέρια έξω από το σεντόνι για να τεντωθεί, έκλεισε τα μάτια πάλι νευρικά ξεχνώντας το σημαντικό ραντεβού που είχε για τη φωτογράφηση.

Η δεξιά καλλονή τον φίλησε στο στήθος, γούσταρε και άλλα παιχνίδια αλλά μάλλον δεν τα υπολόγιζε καλά. Δίπλα στο κομοδίνο υπήρχαν χάπια και τσιγάρα ενώ τα ρούχα τους βρισκόταν στα πάτωμα.

"Ασυγκράτητος ήσουν χθες το βράδυ CJ (Σι Τζέι)"

"Το όνομα σου;" τη ρώτησε απότομα

"Ντέμη.." απάντησε αμέσως εκείνη

"Φαντάζομαι πως γνωρίζεις το παρασύνθημα" πήγε να σηκωθεί από το κρεββάτι. Το κεφάλι όμως γυρνούσε γύρω γύρω. "μα πόσο ήπια πάλι ο μαλάκας;" αναρωτήθηκε

Η αριστερή κοπέλα με τα κόκκινα μαλλιά άνοιξε επίσης τα μάτια. "μωρό μου" τον φώναξε αλλά αυτός δε γύρισε καν να την κοιτάξει. Έβαλε αμέσως το τσιγάρο στο στόμα, ανοίγοντας το παράθυρο ελάχιστα για να τον χτυπήσει καθαρός αέρας. "σπάστε" διέταξε εκνευρισμένος. Για εκείνον τέτοιες βραδιές ήταν ανούσιες. Ξεχνιόνταν την επόμενη μέρα, διασκέδαζε με τις γκόμενες οι οποίες άλλες είτε στο βωμό της φήμης είτε εξαιτίας προσωπικών φιλοδοξιών πέφτανε στα πόδια του κυριολεκτικά. Γοητευτικός, κακομαθημένος και ασυμβίβαστος, κύρια χαρακτηριστικά αλλά πάντα γνωστός για τον εγωισμό και την έπαρση.

A.N.A.R.C.H.YWhere stories live. Discover now