17- ΟΣΟ ΖΩ

1.3K 200 8
                                    

17- Όσο ζω...

Η Ασπασία χρειαζόταν κάμποσες μέρες να συμβιβαστεί με τα νέα δεδομένα. Οι μέρες κύλησαν το ίδιο ανιαρές με τις προηγούμενες. Τις περισσότερες ώρες κλεισμένη στο μικρό διαμέρισμα, αλλά κάθε γωνιά, κάθε χώρο της θύμιζαν το πριν. Ο γιατρός της έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες. Ήταν κατηγορηματικός ως αφορά το στρες και τις επίπονες κινήσεις ενώ τις απαγόρευσε να σηκώνει βάρος. Η γυναικολόγος από την άλλη της πιστοποίησε αυτό που υποψιαζόταν αρχικά. Η εγκυμοσύνη της δεν ήταν προχωρημένη, μετρούσε λιγότερο από δυο μήνες άρα ο μόνος ο Λεωνίδας θα μπορούσε να είναι ο πατέρας, ο ίδιος άνδρας που την κορόιδεψε.

Ακόμη και αυτή η δικαιολογία ξεθύμανε σαν τα φτηνά αρώματα μετά από καιρό. Γνώριζε επίσης εξαρχής πως ήταν παντρεμένος, πως ερχόταν δεύτερη και αυτό που ξεκίνησε σαν φλερτ εξελίχθηκε ως κάτι δυνατό για εκείνη. Άνοιξε τον υπολογιστή για να ελέγξει κάτι. Τα βραδιά σκεφτόταν τις επιλογές. Η γιατρός την ενημέρωσε πως για εάν τυχόν μια γυναίκα το επιλέξει έχει το δικαίωμα να τερματίσει μια εγκυμοσύνη. Όσο πιο νωρίς τόσο καλύτερα μάλιστα αλλά ποτέ κανένας γιατρός δεν ενθάρρυνε μια γυναίκα να λάβει μια τέτοια απόφαση με εξαίρεση σοβαρούς λόγους. Την παρότρυνε να σκεφτεί καλά, πριν αποφασίσει διότι οι περιπτώσεις γυναικών που μετανιώνουν πλήθαιναν τα τελευταία χρόνια εν μέσω κρίσης.

Έλεγχε τις άλλες επιλογές. Αν δε το 'σκότωνε' τότε θα μπορούσε να καταφύγει στην επιλογή της υιοθεσίας, της ανικανότητας να το μεγαλώσει. Αλλά αυτή δεν ήταν ανίκανη, δεν ήταν άπορη, δεν την κακοποιούσε κανείς. Πως θα άφηνε το μωρό σε ένα ίδρυμα; με τι δικαιολογία; δε μου κάνει άρα το παρατάω; Ακούγονταν τόσο ανεύθυνο, τόσο ανώριμο. Όφειλε να σκεφτεί καλά εάν ήθελε να γίνει μάνα, να γεννήσει και στο τέλος να το παραδώσει σε κάποια ξένα χέρια με την πιο φτωχή δικαιολογία. Και το μέλλον αυτού του μωρού; Ποια τα ψυχικά τραύματα; τι θα του απαντούσε εάν ρωτούσε για τον πατέρα του; Και αυτός θα το μάθαινε ποτέ; Και εάν πως θα αντιδρούσε;

Ερωτήματα πολλά δίχως απαντήσεις, τις προκαλούσαν πονοκέφαλο και ένα συνονθύλευμα συναισθημάτων μπερδεμένων και αντιφατικών. Με συρτά βήματα έφτασε στην κουζίνα. Έδεσε τη ρόμπα της πιο σφιχτά διότι ξαφνικά ρίγησε. Ετοίμασε κάτι γρήγορο να φάει αλλά πριν προλάβει να δοκιμάσει μια πιρουνιά δέχτηκε μια απρόσμενη επίσκεψη, μια επίσκεψη που μαύρισε περισσότερο τη διάθεση της.

A.N.A.R.C.H.YWhere stories live. Discover now