34- Όταν η αγάπη κάνει πείσματα...
Η πρωτοβουλία της Ασπασίας έφερε τα εντελώς αντίθετα αποτελέσματα. Ο Σι Τζέι ήταν εντελώς έξαλλος με τη συμπεριφορά. Την εξέλαβε ως μια κίνηση απόγνωσης, ελεημοσύνης και ουσιαστικά κλείσιμο του παλιού λογαριασμού. Έψαχνε την εξιλέωση μέσα από την επιφανειακή εξομολόγηση. Αγνόησε τις τελευταίες κουβέντες πριν σβήσουν οι κάμερες. Αυτό το σ' αγαπώ ακούστηκε τόσο ψεύτικο στα αυτιά του. Δεν πίστευε στην αξία αυτής της λέξης όχι μετά την προδοσία. Πως ήταν μερικές εβδομάδες πριν; Δύναμη, κύρος, σεβασμός, όλα γκρεμίστηκαν εξαιτίας της απόρριψης. Τον απέρριψε διότι δεν τον αποδέχτηκε ποτέ όπως ήταν. Ήταν λίγη για εκείνον και όχι το αντίστροφο. Ξεγελάστηκε αλλά ορκίστηκε πως άλλη φορά δε θα την πατούσε.
Έφυγε από το διαμέρισμα με σκοπό να τη συναντήσει και να τη ξεφτιλίσει. Έπαιξε με τα φώτα του σπορ αυτοκινήτου όταν την αντίκρισε στην είσοδο... μια τελική αναμέτρηση όταν η αγάπη κάνει πείσματα και τελικά πνίγεται στο εγώ.
Η ελπίδα αναπτερώθηκε καθώς διαπίστωσε πως ίσως τελικά κατάφερε κάτι. Ακόμη και εάν ερχόταν αντιμέτωπη με το θυμό διότι αυτός θα κυριαρχούσε, θα ήταν μια μάχη διότι τουλάχιστον θα ξεσπούσε.
Η Ασπασία προχώρησε λίγο πιο κάτω για να μη δώσει στόχο. Είχε βραδιάσει και οι δρόμοι είχαν αδειάσει αφού προειδοποιούσαν για καταιγίδα. Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου δισταχτικά. Γλίστρησε στο εσωτερικό δίχως να τον κοιτάξει εάν και η σπινθηροβόλα ματιά μαρτυρούσε μονάχα την προσμονή.
"Πρέπει να μιλήσουμε!" της είπε κοφτά και αμέσως άνοιξε τη μουσική για να μη αλλοιωθεί σε άσκοπες συζητήσεις
"Επιτέλους!" αναφώνησε και η ίδια ψύχραιμα, παρόλο που η καρδιά χτυπούσε ακατάπαυστα.
"Δεν αντιλαμβάνομαι τη χαρά σου!" την ειρωνεύτηκε.
Η Ασπασία περίμενε την επιθετική συμπεριφορά. Τον είχε μάθει τελικά πολύ καλά.
"Και εγώ το θυμό σου!" ανταπάντησε, σφίγγοντας την παλάμη, στην πόρτα.
Ο Σι Τζέι την αγνόησε. Ανέβασε την ένταση της μουσικής επίτηδες. Την έπιασε πονοκέφαλος από τα ουρλιαχτά. Όταν κατέβηκε από το αυτοκίνητο ένιωσε λυτρωμένη. Κοντοστάθηκαν στην αρχή της προβλήτας. Η πρώτη λάμπα πάνω τους τρεμόπαιξε. Μια μεταλλική μπάρα απόγορευε την είσοδο λόγω κακοκαιρίας.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A.N.A.R.C.H.Y
RomantizmΑυτός είναι ένας ροκ σταρ για πολλούς, ένα αστέρι με χιλιάδες θαυμάστριες που παραληρούν με ένα χαμόγελο, που περιμένουν καρτερικά ώρες για ένα αυτόγραφο... που χιλιάδες που αλλά σε κανένα δε βρίσκω λογική εξήγηση.... Εγώ πάλι είμαι μια κοινότυπ...