16- ΟΤΑΝ ΠΝΙΓΕΣΑΙ

1.3K 194 10
                                    


16- Όταν πνίγεσαι

Η Ασπασία κοιμόταν ήρεμα στο κρεβάτι του ιδιωτικού θεραπευτηρίου. Δίπλα της ο Σι Τζέι που δεν είχε φύγει από κοντά της. Ο γιατρός τον ενημέρωσε πως όλα ήταν καλά, πως το χτύπημα δεν προκάλεσε μεγάλη ζημιά. Περίμεναν μάλιστα τα αποτελέσματα των εξετάσεων ώστε να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική εικόνα της κατάστασης.

Την παρατηρούσε δίχως να πλησιάζει πολύ κοντά. Αναγκάστηκε να ακυρώσει κάποιες εμφανίσεις για χάρη της. Όταν άκουσε τα ουρλιαχτά στον κήπο τρόμαξε. Έτρεξε κοντά της αμέσως και τη βρήκε σε κατάσταση αμόκ ενώ το θέαμα του αίματος τον προκάλεσε τον ίδιο πανικό. Φοβήθηκε για το χειρότερο. Χωρίς να το πολυσκεφτεί τη σήκωσε στην αγκαλιά του, διατάσσοντας το Μηνά να ετοιμάσει το αυτοκίνητο. Κάπως έτσι έφτασαν στο νοσοκομείο και οι γιατροί έπεσαν πάνω της. Πολύ σύντομα διαπίστωσαν πως δεν συνέτρεχε κανένας λόγος ανησυχίας. Παρόλο αυτά δεν έφυγε, δεν την άφησε. Μάλιστα ο Μηνάς κανόνισε το όλο γεγονός να σκεπαστεί ώστε να μη δημιουργηθούν νέοι ψίθυροι.

Το πρόσωπο της χλωμό, τα χείλη αφυδατωμένα, φανέρωναν την ταλαιπωρία. Όταν επιτέλους άνοιξε τα μάτια το πρώτο πράμα που αντίκρισε ήταν εκείνος. Ένιωθε το κεφάλι της βαρύ και η αδυναμία δεν της επέτρεπε καν να τεντώσει το κορμί της, να το σηκώσει πιο ψηλά. Κοίταξε γύρω της και πολύ γρήγορα διαπίστωσε πως βρισκόταν στο νοσοκομείο.

"Καλημέρα" της είπε αμέσως εκείνος δίχως να χαμογελάσει.

Με ένα μορφασμό προσπάθησε να στρέψει το κορμί της προς την αντίθετη πλευρά. Ντρεπόταν να τον αντικρίσει, είχε ξεμείνει από δικαιολογίες, είχε ξεμείνει από θα και ίσως και οι λιγοστές ελπίδες γκρεμίστηκαν μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Τώρα γνώριζε πως δεν υπήρχε μέλλον, πως όλα ήταν ένα λάθος.

"Ο γιατρός θα σε ενημερώσει για την κατάσταση" της είπε πιο αυστηρά.

"Σι Τζέι..." προσπάθησε να ψιθυρίσει η Ασπασία με δυσκολία.

"Λογικά θα πάρεις εξιτήριο αύριο..." ο νεαρός τραγουδιστής άλλαζε κουβέντα.

"Σε ευχαριστώ..." κατάφερε να πει στο τέλος. Τι άλλο να έλεγε άλλωστε; πως τελικά άνηκε στην κατηγορία γυναικών που κορόιδευε, τις αδύναμες, με γ μικρό και όχι γ κεφάλαιο που ζούνε με αξιοπρέπεια.

"Δε χρειάζεται..."

"Δε ξέρω τι άλλο να πω..."

Ο ροκ σταρ χάιδεψε τα μαλλιά του νευρικά.

A.N.A.R.C.H.YOnde histórias criam vida. Descubra agora