33- ... το ποτέ πάντα θα σε βρίσκει

1.2K 191 7
                                    

33- ... το ποτέ πάντα σε βρίσκει

Ο Σι Τζέι ολοκλήρωνε μια συνάντηση με ένα νέο μάνατζερ. Η φυγή του από την δισκογραφική μαζί προκάλεσε και ένα χείμαρρο άλλων επιλογών και κινήσεων. Ο ίδιος όφειλε να ορθοποδήσει και να παλέψει δίχως τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ μόνο με τη μαγική και αισθησιακή φωνή. Τα παλιά τραγούδια παρέμειναν στην ιδιοκτησία της πρώην εταιρίας με εξαίρεση τα κομμάτια που έγραψε μόνος. Η ανταμοιβή – αποζημίωση καλή για τα δεδομένα αλλά αυτός δεν ήθελε να εφησυχαστεί αλλά να επιλέξει συνετά και λογικά . Μόνο που η νέα πρόταση δεν τον ικανοποίησε, τόσο οι χρηματικές απολαβές αλλά και οι όροι του συμβολαίου το οποίο του έδινε τα χέρια. Μια μαριονέτα, που θα υποτάσσονταν στα δεσμά του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Σαφώς δεν ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχαν σε μια διαφημιστική καμπάνια αλλά όχι για κάτι ανόητο όπως σαμπουάν ή ξυραφάκια. Είχε άλλα όνειρα, όπως το επιμελούνταν τη μουσική μιας ταινίας ακόμη και παιδικής ή να έγραφε αποκλειστικά. Τα λεφτά δεν ήταν τόσο το μέλημα του όσο η ελευθερία κινήσεων.

"Η στάση σου ΣΙ Τζέι είναι προκλητική" του ξεκαθάρισε ο μάνατζερ.

"Σε πληρώνω τότε για να μου φέρεις μια λογική πρόταση. Δεν έσβησα ξαφνικά σε τρεις εβδομάδες!"

"ΤΟ άστρο λάμπει αδύναμα. Πότε ήταν η τελευταία φορά που διάβασες τα μπλογκ; ξέρεις τι λένε οι νεαρές θαυμάστριες σου;"

"Θα με αγαπήσουν ξανά! Του είπε με σιγουριά.

"Προτείνω να δεχτείς την προσφορά της εταιρίας Σίλβερ"
"Και τι να παριστάνω το σκυλάκι τους; είμαι τραγουδιστής, δημιουργώ!" αντέδρασε αμέσως.

"Προκαλείς, κάθε δημιουργός αποτελεί πρότυπο Σι Τζέι και εσύ μόνο αυτό δεν είσαι! Μεθάς, οδηγείς πιωμένος, μπλέκεσαι σε καυγάδες και όλα αυτά γιατί;"

"Γιατί είμαι μαλάκας!" σιγοψιθύρισε. "Όχι πια όμως!" αντέδρασε ξεσπαθώνοντας πετώντας το τασάκι κάτω.

"Είσαι ευέξαπτος, απρόβλεπτος και κανείς δεν θέλει να επενδύσει πάνω σου"

"Δεν είμαι προϊόν αλλά άνθρωπος" αποκρίθηκε εκνευρισμένος.

"Ναι αλλά και πάλι όταν ο άλλος πληρώνει..."
"Τότε θα τα καταφέρω μόνος!"

"Εγώ θα προσπαθήσω να βρω κάποια άλλη πρόταση αλλά σου συνιστώ να σκεφτείς αυτή!"τόνισε ο μάνατζερ πριν τον αφήσει μόνο να σκεφτεί.

A.N.A.R.C.H.YМесто, где живут истории. Откройте их для себя