-7- ΛΑΘΟΣ

2.3K 277 80
                                    


-7- ΛΑΘΟΣ

Το επόμενο πρωινό τους βρήκε γυμνούς κάτω από τα ζεστά σκεπάσματα. Η Ασπασία δεν αντέδρασε ούτε μια στιγμή όταν ο μικρός την οδήγησε σε ένα καλό ξενοδοχείο. Οι προθέσεις του ήταν εμφανείς, το αίμα του έβραζε. Πονηρές ματιές που εκδήλωναν επιθυμίες και άγρια ένστικτα. Ο Σι Τζέι την άρπαξε πολύ γρήγορα, φυλακίζονταν την στο τοίχο... "τι λες τώρα που συναντηθήκαμε να ολοκληρώσουμε εκείνη τη συζήτηση;" τη ρώτησε περιπαιχτικά

"Σε ακούω προσεχτικά.." του απάντησε χωρίς να ντρέπεται...

"Δε θα μιλήσουμε πολύ" της δήλωσε ξεκάθαρα και αμέσως τη φίλησε παθιασμένα. Για εκείνον ήταν ένα προσωπικό στοίχημα, μια μισοτελειωμένη υπόθεση για εκείνην ένας τρόπος να ξεσπάσει. Δήλωναν καθαρά πως το αύριο θα ήταν το ίδιο με το χθες, δυο άγνωστοι, δυο κόσμοι διαφορετικοί. Τη φιλούσε σαν τρελός, το κορμί της δεν του ήταν αδιάφορο. Το καιρό που έμενε στο νησί έψαχνε λόγους για τους οποίους τον είχε εμποδίσει τότε. Συγχρονισμένες κινήσεις, ρούχα πεταμένα στο πάτωμα και φωνές απόλαυσης συνέθεταν το σκηνικό μιας ξεκάθαρης κατάστασης, μόνο που δεν ήταν έτσι ακριβώς.

Έκαναν έρωτα στο κρεββάτι, η Ασπασία κοντά του έμοιαζε με ναζιάρα γυναίκα. Τι και εάν το υποσυνείδητο ούρλιαζε τη λέξη μη, εκείνη το έδιωξε με τις κλωτσιές πάλι. Απολάμβανε κάθε στιγμή ίσως επειδή τα πράματα ήταν πιο απλά. Ένα πήδημα, σεξ με έναν άγνωστο που για ένα βράδυ δεν είχε την ταμπέλα του διάσημου, του κακομαθημένου σταρ. Κορμιά ιδρωμένα, αργές κινήσεις, ρουφηχτά φιλιά σε όλο το κορμί της, συνέθεταν σιγά σιγά το παζλ. Ερωτικά παιχνίδια, στάσεις περίεργες και κάπου εκεί η απόλαυση είχε πρωταρχικό ρόλο. Κραυγές θύμιζαν πως το λάθος της βραδιάς ήταν ένα όμορφο όνειρο, από το οποίο κανείς από τους δυο δεν ήθελε να ξυπνήσει.

Τα κορμιά κουράστηκαν, ξάπλωσαν το ένα δίπλα στο άλλο και αμέσως οι ματιές έδωσαν μια νέα μάχη. Τα λόγια χάθηκαν, βλέμματα γεμάτα αμηχανία και ένα χαμόγελο που φανέρωνε πως ο έρωτας είναι θέμα χημείας τελικά.

Ο Σι Τζέι την τράβηξε κοντά του. Συνήθως μετά την πράξη έκανε ένα τσιγάρο αλλά όχι τώρα. Προτίμησε να μείνει κοντά της αφού αυτή η γυναίκα διέφερε πολύ από τα υπόλοιπα μοντέλα και διάσημες με τις οποίες είχε μοιραστεί το κρεβάτι παλιότερα, διότι πολύ απλά τον ακολούθησε εξαιτίας της απογοήτευσης. Για εκείνη ήταν βέβαιος πως το όνομα δεν της έλεγε κάτι, ήταν κάποιος με τον οποίο ήθελε να περάσει καλά. Κοιμήθηκαν αγκαλιά χωρίς να την αφήνει από κοντά του. Το επόμενο πρωί όφειλε να την προστατεύσει όμως..

A.N.A.R.C.H.YDonde viven las historias. Descúbrelo ahora