-10- Σχολείο

1.7K 217 16
                                    

-10- Σχολείο

Μια εβδομάδα αργότερα και ενώ όλα είχαν τακτοποιηθεί η Ασπασία έβγαινε από το γραφείο του αφεντικού της, από τον οποίο έλαβε το πρόγραμμα του σταρ για το επόμενο εξάμηνο. Έκανε ένα μορφασμό διαπιστώνοντας πως δεν θα είχε καθόλου ελεύθερο χρόνο διότι πέρα από το σχολείο μέχρι τον Ιούλη έπρεπε να τον ακολουθεί σε πάρτυ νεόπλουτων, συναυλίες και γενικότερα να γίνει η σκιά του. Διοχέτευσε όλο το θυμό στο γυμναστήριο τα περισσότερα απογεύματα μέχρι αργά το βράδυ αλλά δεν της ήταν αρκετό δυστυχώς. Έμπλεξε άσχημα και ένιωθε πως δεν υπήρχε πουθενά διέξοδο από το τούνελ. Θα άντεχε όμως, θα πάλευε και όταν περνούσαν αυτοί οι έξι μήνες θα ξεχνούσε όλη αυτήν την ιστορία ως μια κακή ανάμνηση. Έτσι πίστευε αλλά έξι μήνες αργότερα θα την περίμεναν μεγαλύτερες εκπλήξεις και θα καλούνταν να λάβει την πιο γενναία απόφαση από όλες.

Στο διάδρομο της περίμενε ο Λεωνίδας, ιδιαιτέρως σκεπτικός. Με μια λαβή την ανάγκασε να τον ακολουθήσει σε ένα μικρό δωμάτιο. Κλείδωσε την πόρτα ενώ αγριεμένος απαίτησε εξηγήσεις.

"Που χάθηκες εσύ; Δεν απαντάς στα τηλέφωνα!"

"Δεν έχω χρόνο!"

"Σία μη παίζεις με τα νεύρα μου, δεν είμαι κανένα μωρό!"

"Και εγώ όχι κάποια χαζογκόμενα, έμπλεξα μαζί σου γλυκάθηκα και τώρα πληρώνω το λάθος!"

"Σε θέλω, σε χρειάζομαι!"
"Εγώ όμως όχι, αρκετά με τα ψέματα, ένα λάθος ήσουν και τίποτα παραπάνω!"

"Και τα βράδια που έπαιρνες τηλέφωνο, που αποζητούσες την αγκαλιά μου τα φιλιά μου τα ξέχασες;"
"Όχι αλλά έχω μετανιώσει, δεν είχες σκοπό ποτέ να χωρίσεις τα θες όλα δικά σου. Λυπάμαι τη γυναίκα σου αλλά δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ μαζί σου!"

"Γιατί θα βρεις κάτι καλύτερο; να σου θυμίσω τα λόγια σου..."

"Τα θυμάμαι και ντρέπομαι... εμείς οι δυο τελειώσαμε Λεωνίδα, γλυκάθηκα και την πάτησα!"

"Εάν σου φέρω την αίτηση διαζυγίου θα με πιστέψεις;" τη ρώτησε καθώς η ανάσα του βάρυνε.

"Δε ξέρω Λεωνίδα..."

"Βρήκες άλλον;" τη ρώτησε προκλητικά καθώς η ζήλια έβγαζε αγκάθια.

"Παράτε με ήσυχη!"

"Πρόσεξε καλά Σία, πρόσεξε πολύ καλά, μην μάθω κάτι!" την προειδοποίησε και αμέσως την άφησε μόνη.

A.N.A.R.C.H.YDonde viven las historias. Descúbrelo ahora