35- ...θέλει απλά ένα σκούντημα
Ο Σι Τζέι άκουγε προσεχτικά το μάνατζερ, με τον οποίο οι κόντρες και οι διαφωνίες ήταν πολύ συχνές. Η πρόταση αυτή τη φορά ήταν αρκετά δελεαστική.
"Ο Αντώνης Σωτηρίου ήταν ένας πολύ ισχυρός άνδρας, η κόρη του ζήτησε προσωπικά την παρουσία σου στο πάρτυ γενεθλίων"
Έμπλεξε τα χέρια στα πυκνά μαλλιά μπερδεμένος. Από τη μία θα γνώριζε μια ισχυρή οικογένεια αλλά αυτό το παιδικό πάρτυ φάνταζε πολύ έξω από τα νερά του.
"Ζήτησε προσωπικά αυτή τη χάρη!" του εξήγησε πάλι. "Η κόρη του, πέρα από το ότι την έχει αδυναμία, είναι ένα κορίτσι ιδιαίτερο"
Ο ροκ σταρ σούφρωσε τα χείλη. Δεν είχε συνηθίσει να διασκεδάζει τόσα κακομαθημένα παιδιά. Τα πάρτυ του παρελθόντος είχαν μια αίγλη, ναι μεν οι περισσότερες θαυμάστριες του ήταν μικρά κορίτσια αλλά ουδέποτε είχε συμφωνήσει κάτι ανάλογο στο πριν.
"Δε ξέρω..."
"Δεν είσαι σε θέση να είσαι επιλεκτικός!" του θύμισε.
"Δεν είμαι και τόσο απεγνωσμένος, ούτε και ξοφλημένος!"
Η συζήτηση ολοκληρώθηκε μέσα σε πολεμοχαρές κλίμα και τις δυο πλευρές να διαφωνούν. Μια γρήγορη αναζήτηση όμως στο διαδίκτυο τον έπεισε πως μόνο θετικά θα αποκόμιζε από αυτήν την προσπάθεια. Όντως η οικογένεια Σωτηρίου είχε γνωριμίες. Εάν κατάφερνε να ευχαριστήσει τη δύστροπη κοπέλα τότε είχε κάποια ελπίδα. Δυστυχώς για εκείνον μέρα με τη μέρα το λαμπερό όνομα έχανε τη λάμψη, έσβηνε σαν τις λέξεις στην άμμο όταν χτυπούσε το κύμα. Όφειλε πράγματι να αφήσει τις υστερίες και να πράξει το λογικό. Σε μερικές μέρες λοιπόν θα βρισκόταν μπροστά στο μεγαλύτερο σοκ της ζωής του.
Η Ασπασία οδήγησε το αμαξίδιο της νέας της φίλης στον κήπο. Θαύμασε τον πλούτο αλλά και την απλότητα των γονιών που θα έδιναν και τη ψυχή τους για να έβλεπαν το καμάρι τους να χαμογελάει παραπάνω. Δεν της χαλούσαν χατήρι ενώ υπομένανε όλες τις εκρήξεις, τις κυκλοθυμικές συμπεριφορές και το κοφτερό στόμα.
"Να θυμάσαι... αύριο στις 8" επανέλαβε για πολλοστή φορά.
"Δε θα το ξεχάσω... είμαι εδώ για να σε προσέχω..."
"Όχι θα έρθεις ως φίλη μου! Και ελπίζω να βγάλεις αυτά τα ρούχα από πάνω σου..."
"Άντα!" τη μάλωσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A.N.A.R.C.H.Y
RomanceΑυτός είναι ένας ροκ σταρ για πολλούς, ένα αστέρι με χιλιάδες θαυμάστριες που παραληρούν με ένα χαμόγελο, που περιμένουν καρτερικά ώρες για ένα αυτόγραφο... που χιλιάδες που αλλά σε κανένα δε βρίσκω λογική εξήγηση.... Εγώ πάλι είμαι μια κοινότυπ...