24- Δοκιμάζομαι
Τον έπιασε νευρικό γέλιο. Ο Λεωνίδας δεν ήταν έτοιμος για αυτήν την αναμέτρηση. Ο αντίπαλος προφανώς δεν ήταν κάποιος τυχαίος και ούτε κάποιος που θα διακινδύνευε τη φήμη του έτσι απλά δίχως όρους, δίχως να κερδίσει κάτι.
"Προφανώς δε με άκουσες!" φώναξε ο Σι Τζέι δίχως να λογαριάζει την ώρα. Τα πρώτα φώτα στα σπίτια άναψαν και κάποιο βγήκαν στο μπαλκόνι.
"Να ακούσω τι;" τον ειρωνεύτηκε αμέσως
"Πως γουστάρω να είμαι μαζί της, πως είμαι ερωτευμένος μαζί της" ανταπάντησε με πυγμή δίχως να ντρέπεται, δίχως η φωνή του να φανερώνει φόβο.
"Το παραμύθι της Σταχτοπούτας, η γυναίκα που ονειρευόσουν σε όλη σου τη ζωή"
"Μπάσταρδε!"τον έβρισε η Ασπασία καθώς ο θυμός της εξουσίαζε πλήρως. "Βγες από τη ζωή μου!" τον έσπρωξε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
"Σε λίγο θα μας πεις και εσύ τον ερωτεύτηκες, αγάπησες το μωρό τον κακομαθημένο!"
"Δε θα σου δώσω λογαριασμό!"
Ο Σι Τζέι την κάλυψε με το κορμί του για να την προστατεύσει!
"Μη μιλάς!" τη μάλωσε διότι αυτή η μάχη ήταν δική του, της υποσχέθηκε πως θα τη προστατεύει και έτσι θα έπραττε.
"Έχεις ανάγκη από άνδρα και όχι από ένα κωλόπαιδο που γλεντάει με τα φράγκα του!"
Η Ασπασία όμως δεν είχε σκοπό να κρυφτεί.
"Και να σε φτύσω χαμένο θα πάει το σάλιο! Τη ζωή μου και τη ζωή σου... αυτό που χρείαζομαι είναι κάποιον που θα νοιαστεί έστω και λίγο για μένα!
"Εμείς οι δυο δεν τελειώσαμε Ασπασία και το ξέρεις! Αυτός δε θα μπορέσει να μπει ανάμεσα μας!" την προειδοποίησε.
Η επόμενη φράση όμως από το στόμα του ροκ σταρ προκάλεσε τον Λεωνίδα.
"Εάν τολμήσεις να τη ξαναπλησιάσεις τότε θα ψάχνεις πέτρα να κρυφτείς... ούτε η γυναίκα σου δε θα σε συγχωρέσει!"
Ο πρώην εραστής όρμησε κατά πάνω του. Τον χτύπησε και παρόλο τις φωνές της Ασπασίας δεν έκανε πίσω. Μαζεύτηκε κόσμος γύρω τους. Κάποιοι προσπάθησαν να τους χωρίσουν αλλά ο Σι Τζέι δεν αντέδρασε. Αυτή ήταν η ευκαιρία που περίμενε... ακόμη και εάν ίδιος θα βρισκόταν στο επίκεντρο για τους λάθους λόγους πάλι τουλάχιστον ο ηλίθιος θα λάμβανε το μήνυμα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A.N.A.R.C.H.Y
RomanceΑυτός είναι ένας ροκ σταρ για πολλούς, ένα αστέρι με χιλιάδες θαυμάστριες που παραληρούν με ένα χαμόγελο, που περιμένουν καρτερικά ώρες για ένα αυτόγραφο... που χιλιάδες που αλλά σε κανένα δε βρίσκω λογική εξήγηση.... Εγώ πάλι είμαι μια κοινότυπ...