27- Όταν κάθε λεπτό...
Μερικές ώρες πριν το συμβάν
"Μετράω τις ώρες" της είπε ο Σι Τζέι μέσω της βιντεοκλήσης.
"Οι φωτογραφίες μαρτυρούν άλλα!" απάντησε η Ασπασία με ένα μορφασμό.
Από το πρωί χάζευε στο διαδίκτυο. Παντού υπήρχαν φωτογραφίες του γκρουπ από τις τελευταίες εμφανίσεις.
"Εάν λες για τη ξανθιά δίμετρη γκόμενα, ήταν όμορφη δε λέω" την πείραξε επίτηδες.
"Σι Τζέι!" αναφώνησε εκείνη εκνευρισμένη.
"Ζηλεύεις, σου είπα μαζί μου θα κάνεις υπομονή, ανήκω σε όλες τις γυναίκες!" της έστειλε ένα φιλί.
"Και αυτό για να σε καλοπιάσω!"
Και όντως την καλόπιανε, τη μαλάκωνε, με την παιδικότητα και τον αυθορμητισμό του. Ζούσε κοντά του σε ελάχιστο διάστημα, ανέπνεε, αισθανόταν ζωντανή.
"Δε με πείθεις!" αποκρίθηκε εκείνη με νάζι!
"Σήμερα θα επιλέξω μια κοντά στα δικά σου χρώματα, σίγουρα όχι με τη δική σου γροθιά!" συνέχισε το πείραγμα.
"Αρκετά! Κάνε ότι καταλαβαίνεις!"
"Θα σου στείλω και φωτογραφίες.. αλλά στο μυαλό μου πάντα θα έχω εσένα, ειδικά το βράδυ το τεράστιο κρεβάτι είναι κρύο δίχως συντροφιά!
"Ελπίζω να βρεις αυτό που ψάχνεις!" τον ειρωνεύτηκε.
"Και εάν το έχω βρει ήδη;" τη ρώτησε αλλά πολύ γρήγορα άλλαξε κουβέντα.
"Προσέχεις ή δίχως εμένα αμελείς τον εαυτό σου;"
"Προσέχω" απάντησε μονολεκτικά.
"Έτσι θα το πάμε τώρα;"
"Έτσι!"
"Καλά Ασπασία μου, εσύ θα χάσεις... εγώ θα σε πάρω ξανά το βράδυ. Θα αντέξεις να μην μου απαντήσεις;"
"Αυτή η σιγουριά σου με εκνευρίζει..."
"Γουστάρω όταν σε εκνευρίζω γιατί μπορώ... μου λείπεις!" της είπε στο τέλος καθώς άκουσε κάποιον να φωνάζει το όνομα του.
"Πρέπει να φύγω" της είπε βιαστικά και κάπως έτσι η κλήση τερματίστηκε.
ΤΟ χαμόγελο της φανέρωνε τη φωτεινότητα της ψυχής. Όλα αυτά που δε παραδεχόταν, όλα αυτά που φοβόταν να βροντοφωνάξει. Ένα πρόσωπο, μια σχέση, μία ευτυχία, όλα μαζί την ολοκλήρωναν. Σιγά σιγά έβρισκε την αυτοπεποίθηση ως γυναίκα, αισθανόταν σίγουρη και πίστευε στην ελπίδα. Ίσως το ίδιο το μωρό της έδινε δύναμη, έτσι τουλάχιστον πίστευε. Πάντως δε μετάνιωσε τελικά γι' αυτή την απόφαση.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A.N.A.R.C.H.Y
Любовные романыΑυτός είναι ένας ροκ σταρ για πολλούς, ένα αστέρι με χιλιάδες θαυμάστριες που παραληρούν με ένα χαμόγελο, που περιμένουν καρτερικά ώρες για ένα αυτόγραφο... που χιλιάδες που αλλά σε κανένα δε βρίσκω λογική εξήγηση.... Εγώ πάλι είμαι μια κοινότυπ...