21- ΌΤΑΝ ΤΟΛΜΑΣ...

1.2K 198 7
                                    

21- Όταν τολμάς...

Η Ασπασία προσπάθησε να τον συνετίσει.

"Σί Τζέι.. δε σε αφορά, οφείλω να προστατεύσω το μωρό μου!"

Της έσφιξε τα χέρια πιο αποφασισμένος από ποτέ. "Με τη φυγή; τι φοβάσαι;" τη ρώτησε αμέσως καθώς οι παλάμες του ιδρώνανε.

"Να προστατεύσω.... δεν καταλαβαίνει. Σήμερα, απόψε πρέπει να φύγω!"

"Δουλειά σου είναι να προστατεύεις εμένα, γι' αυτό πληρώνεσαι!"

"Ο κόσμος δεν περιστρέφεται πάντα γύρω σου. Σταμάτα να παιδιαρίσματα!" τον παρακάλεσε λαχανιασμένη.

"Είμαι ένα παιδί, κάποιος που πάλεψε, που έμαθε στα δύσκολα, που τον πέταξαν σαν σκουπίδι στο δρόμο, που δε γνώρισε την πραγματική του μάνα, που τώρα... διασκεδάζει!" της εξήγησε εκνευρισμένος.

"Η διαφορά μας είναι πως... πως δεν έχω τη δύναμη να παλέψω, έκανα λάθη..."

"Έλα να κάνουμε ένα ακόμη λάθος μαζί!" την παρότρυνε. "Άσε με να σε προστατεύσω!"

"Με ένα ψέμα; οι ζωές μας είναι διαφορετικές. Εσύ τα έχεις όλα... ο κόσμος μας..."

Της χάιδεψε το πρόσωπο τρυφερά. Αυτό που έβλεπε στα μάτια της τον τρόμαζε. Ίσως επιτέλους να διέκρινε και την πρώτη αλήθεια αυτή που δεν ήθελε να παραδεχτεί.

"Μη φοβάσαι!" η φωνή του έγινε πιο μελωδική.

"Σι Τζέι!..." η δική της φωνή έτρεμε όμως.

"Ακολούθησε με!"

Την τράβηξε με το ζόρι προς τα μέσα. Αμέσως μαγνήτισαν τα βλέμματα πάνω τους. Ο ροκ σταρ προχωρούσε με αγέρωχο ύφος, κρατώντας την παλάμη της σφιχτά.

"Μην τολμήσεις να φύγεις από κοντά μου!" την προειδοποίησε αμέσως.

Αμέσως ζήτησε το λόγο. Άρπαξε ένα μικρόφωνο για να περάσει το δικό του μήνυμα.

"Έφτασε η ώρα μιας μεγάλης έκπληξης!" ανακοίνωσε.

Κάποιοι συγκεντρώθηκαν μπροστά του. Οι κάμερες ήταν έτοιμες να αποθανατίσουν τα νέα. Σίγουρα η κοπέλα προκάλεσε το ενδιαφέρον. Κάποιοι την αναγνώρισαν αμέσως. Τον βομβάρδισαν αμέσως με ερωτήσεις αλλά αυτός δεν ήταν διατεθειμένος να απαντήσει απλά αλλά να δείξει.

"Ζητώ μερικά λεπτά, θα ήθελα να αφιερώσω σε κάποιον ένα δικό μου κομμάτι, σε κάποιον που τους τελευταίους μήνες μου δίδαξε πολλά!"

A.N.A.R.C.H.YDonde viven las historias. Descúbrelo ahora