Veee tahminler doğru 👏👏 Keyifli okumalar...
Pars içeriye girdiğinde şaşkınlığımı gizleyemedim. Pars girer girmez gözleriyle beni buldu. Hoca ayağa kalktı ve Pars'ın yanına geçti.
"Evet arkadaşlar. Yeni arkadaşımızda geldi. Pars artık bizim sınıfımızda." dedi ve Pars'a döndü.
"İstediğin yere geçebilirsin." dediğinde Pars gözlerini benden ayırmadan bize doğru yürümeye başladı. Hemen bizi aşıp arka sıraya oturdu. Sonra kulağıma fısıldadı."Beni özledin mi bebeğim?"
"Ne özlemesi lan. Böyle şansın içine ediym."
"Ama neden öyle diyosun ki?" dediğinde saçımı parmağına dolayıp oynamaya başlamıştı.
Hemen arkamı dönüp elini bırakmasını sağladım.
"Bak Pars saçma sapan hareketlerini kendine sakla. Sinir etme beni."
"Sende beni özledin ama itiraf et."
"Ağzına tüküriyim Pars." deyip önüme döndüm. Deminden beri bizi izleyen ve dinleyen Selin hemen konuştu.
"Sen tanıyo musun bunu?" Selin'e döndüğümde Selin'in sırtının dönük olduğu yerde Alper'le göz göze geldim. Öfke, pişmanlık, kıskançlık karışımı bakıyordu. Hemen Selin'e çevirdim gözlerimi.
"Malesef evet ve sen sormadan cevap veriyim teneffüste anlatırım." diyerek Selin'in 'nerden tanıyorsun?' sorusunu es geçtim. Zil çaldığında Pars hemen yanıma geldi ve oturan kişinin gittiği ön sıraya oturup bana döndü.
"Ee daha daha nasılsın?"
Derin bir iç çektim. Sabırla cevap verdim. "İyi değilim Pars."
"N'oldu bebeğim kim sıktı canını." dediğinde Alper'e göz ucuyla baktım. Tamam lan dönüp baktım ve Pars'ın sorusunu es geçip ayağa kalktım. Selin'de hemen kalktı ve birlikte yürümeye başladık.
"Bahçeye inelimde çatlama."
Bahçeye indiğimizde delici bakışları es geçip banka oturduk.
"Önce hangisini anlatıyım?"
"Alper'i. O daha heyecanlı çünkü. Ama taa en baştan al Burak'lada ilgisi var anlaşılan. Burak'lada o haber ne öyle? Hadi başla."
Alper ve Burak olayını özetle anlattım.
"Oha! Lan bu çocuk bence senden hoşlanıyo?
"Ne diyosun Selin ya?"
"Alper diyorum. Olanlara bak. Yaptıklarına."
"Yaptığı tek şey mallık. Yürüyen Ego n'olcak?"
"Neyse ben bişey demiyorum."
"Deme!"
"Evet, bu yeni çocuk kim?"
"Pars mı? "
"He."
"O benim eski sınıfımdan."
"Sana biraz labali davranıyor, senin bundan hoşnut olduğun söylenemez ama... Neyse bu çocuğun hikayesi ne?"
"Ya Pars aslında iyi çocuktur. Karizmatik tatlı ama aynı zamanda aptal bir abazadır. Eski okulumda elinden geçirmediği kız kalmadı. Ya nasıl söyliyim, bilmiyorumda. Pars şu ana kadar bir benden ilgi görmedi. Yani kızların anında dibi düşüp kendilerini Pars'ın kollarına bırakıyorlar. Ama ben diğer kızların aksine bunu yapmadığımdanmı mı taktı, yoksa Pars gerçekten beni seviyor mu, bunu hâlâ çözemedim. Kısaca ya Pars beni elde edemediğinden aklına koydu ya da gerçekten seviyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçindeki Sen
Teen FictionHayatının geri kalanını abisiyle yaşayan, Üzüntülerine, kırgınlıklarına ve hayatın zorluklarına rağmen hayata sımsıkı tutunan Defne. Fedakar,merhametli,gerçek bir dost ve asi! Hayatı boyunca önüne çıkmış en büyük engeli aştığını düşünüyordu... Tâki...