Önemli Duyuru! Okumadan Geçmeyin!

245 19 11
                                    

Canım ve çok sevdiğim okurlarım,

Öncelikle Allah'ın selâmı üzerinize olsun.

Selâmun Aleyküm.

Bunun yeni bir bölüm olmadığını ve duyuru olduğunu başlıktan anladınız sanıyorum.

Öncelikle bu benim ilk duyurum olduğu için biraz heyecanlıyım :D

Evet arkadaşlar yavaş yavaş sadede gelelim.

Şimdi biliyorsunuzki kitabım bu bölümle 20. Bölüme ulaştı. Ve ben 21. Bölüme adım atacağım ve sonunda kitabıma renk katacak olan karakterleri buldum. Kitabımdaki karakterlerin en benzeri ve kitabımla özleşmesini istediğim karakterleri buldum. Bu belki küçük bir şey fakat ben dört aydır bu karakterleri arıyorum. Sırf kitabımın karakteri olsun oyuncu yerinde bir şeyler yazsın diye gelişi güzel oyuncu seçebilirdim. Fakat ben karakterlerimin kitabımla özleşmesini istiyorum. Asi Kız ya da yeni ismi ne olursa kitabımın adı söylendiğinde hemen akla gelmesini istediğim, o oyuncunun gerçek hayattaki adı yerine Defne, Alper, Burak, Selin, Batu, Bora -hani dizilerdeki oyuncuların gerçek adı yerine dizilerdeki adıyla söylediğimiz gibi- denilmesini istediğim oyuncularımı buldum...

Yukarıdada gördüğünüz üzre kitap adımı değiştirmeye karar verdim. Çünkü bildiğiniz gibi Wattpad'te 'Asi Kız' adında bir çok kitap var. Ben kitabımın sadece bana ait olmasını istiyorum. Ayrıca arkadaşlarımla konuştuğumuzda kitap adımın klişeleşmiş bir isim olduğu kanaatine vardık. Bu nedenle kitap adını ve kapağını değiştiriceğim. Kapağın profosyonel olması için birazcık zaman alacak sanırım.

Yeni bölüm yayınlamaya gelince ise canım okurlarım, yeni bölümü yazıyorum. Bölümlerim uzun olduğu için yazmam biraz uzun sürüyor. Ayrıca vote sınırı koyduğum için kendime kızdım valla :D Benim tek üzüldüğüm şey ben emek, zaman harcayıp yazıyorum. Siz sadece vote bırakacaksınız görüşlerinizi yazacaksınız çok zor olmamalı bence. Bu arada kitabımı devamlı okuyan vote ve yorum bırakan okurlarım. Siz benim ilk okurlarım olarak kaydedildiniz. Yine önceki bölümdede belirttiğim gibi sınavlar, antrenmanlar derken vakit yok denebilecek kadar az. Birde antrenmanda parmağımı sakatladım. Şimdi yazmak daha zorlaştı. Lütfen beni anlamaya çalışın. Sınavlarım bitsin. Parmağım iyileşsin İnşallah art arda bölüm paylaşacağım. Gece gündüz yazacağım ama şimdi bile her boş anımda yazıyorum. Kitabıma düşündüğüm isimleri seçerken sizdende fikir almak istedim. Hem bu isimler arasından seçtiğinizi hem de kendi fikriniz varsa söyleyebilirsiniz. Ama seçmessem küsmek yok. Ooo valla duyurum bile uzun oldu. İnşallah yeni bölümde görüşürüz. Allah'a emanet olun.

-Sen Şaka Mısın?

-Havalı Belam

-Bana Öyle Bakma

-Karanlığın İçindeki Sen

Karanlığın  İçindeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin