Çok Olay

171 11 4
                                    

Bu bölümü @ElifTaval adlı okuyucuma ithaf ediyorum. Bu sefer ters köşe yaptım sanırım. Keyifli okumalar...

"Görüşürüz." dedim ve rahat bir nefes alıp arkamı döndüm. Fakat mutluluğum çok sürmemişti. Karşımda bana kinle bakan Aylin
hemen konuştu.

"Sana Alper'den uzak dur demiştim."

"Eee?"

"Ve sende durmadın."

"Bundan sana ne?"

"Bak kızım seni son kez uyarıyorum. Yoks-"

"Yoksa ne?"

"Yoksa seni yaptıklarına pişman ederim."

Yanından omzuna omuz atarak geçip gittim. Beni şu anda geremezdi. Ayrıca bu Aylin işini de en kısa sürede halletmeliyim.

                               ***

Sürekli gözüm telefonda açık olan okul sitesindeydi. Bir an önce adımın temize çıkmasını istiyordum. Sayfada olan hareketlilikle telefonu elime aldım. Betül'ün yaptığı yalan haberler silinmişti. Bir kaç dakika sonrada yeni bir haber geldi.

Arkadaşlar bundan önce yapılan Defne arkadaşımızla ilgili haberler asılsızdır. Hiç bir doğruluğu olmayıp hepsi uydurmadır. Haberlerde gördüğünüz resimler ise tamamen arkadaşça hareketlerdir. Başta Defne olmak üzere hepinizden bu haber için özür diliyorum.

Yazıyordu altında ise bana montajla  melek kanadı ve şu melek halkası mı ne ondan takılmıştı. Yüzümde büyük bir gülümseme oluşurken Tunç'a ne kadar minnettar olduğum geldi aklıma. Bi zamanlar o çocuktan nefret ederken şimdi ona minnettardım. Hayatın ne getirceğni hiç bilemiyosun. Hiç beklemediğin yerden beklenmedik şeyler olabiliyor. O yüzden bazen geleceği düşünmek yerine anı yaşayın eğer yanlış bi işe kurban gitmişseniz er geç gerçekler ortaya çıkar.

Yatağımda telefonuma bakıp bakıp sırıtıyorken kapı tıktıklandı.
"Gir." deyince kapıyı açtı.

Abimin yüzünü gördüğümde sırıttığımı fark edecek ki

"Hayırdır kız?" dedi.

"Bi şey yok." deyip gülünce oda güldü yatağa otururken

"Emin misin?" dedi.

"Eminim."

"İyi bakalım." dedi ve etrafa bakındı.

"Ben özür dilerim Defne. "

Anlamayarak baktım.

"Ne için?"

"Yani şu sıralar senle çok ilgilenemiyorum."

"Abi her an benle ilgilenmek zorunda değilsin. Yani seninde bi hayatın var ve bunu yaşamak senin hakkın. İlerde hayatını sana yaşatmayan uyuz kız kardeş olarak var olmak istemem. Sen canını sıkma." deyip sarıldım. Oda sarıldı.

"Canım benim."

Huzurla yumdum gözlerimi. Canım abim benim.

"Yinede ne olursa olsun bana gel Defne. Benden çekinme tamam mı?"

"Tamam abi."

"Neyse sana iyi geceler." dedi ve yataktan kalktı.

"İyi geceler." dedim ve yatağa uzandım. Başımı huzur içinde yastığa koyarken yaşadıklarım bir bir gözümün önünden geçiyordu. Derken gözlerim kapandı.

                                ***

Alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Kuş hafifliğinde hissederken huzurluydum. Ilık bir duşa girdim.

Karanlığın  İçindeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin