21.

38 1 0
                                    

Po pár dnech jsem už měla nějaké ty čtenáře. A nebylo jich zrovna málo. Ale zase ani zrovna moc. Můj blog navštěvovalo pravidelně asi třicet lidí.

Hned co jsem vydala další část se mi po pár minutách objevilo už asi deset přečtení.

Nejvíce jsem si oblíbila čtenáře Pegas01, SweetyDoggie a LisaBrown, protože mi vždy hned novou část pochválily a psaly mi, že už taky něco takového zažily.

Byl to strašně uklidňující pocit, že jsem se z toho mohla vypovídat a navíc se to spoustě lidem líbilo. Samozřejmě byli i lidé, kterým se moje psaní nelíbilo, ale dokázala jsem se s tím vyrovnat a nechat to plavat.

Právě jsem doma a píšu na blog. LisaBrown chtěla abych napsala o mých kamarádkách a jak to mezi námi je.

Začala jsem psát o Janě a Týně, Martině a Viktorii, Petře, Anně a Natálii.

Psala jsem o tom jak jsme se úžasné sblížily s Janou a Týnou, jak si teď často jen tak povídáme s Martinou o životě, jak po mně pořád Viktorie čumí, kdykoli si s někým i jenom povídám, a jak mě Petra, Anna a Natálie za zády pořád pomlouvají.

O měsíc později mi jednou Petra napsala: ,,Jak se jmenuješ na tom tvým blogu?". A sakra. O tohle jsem fakt nestála, aby se mě Petra zeptala jak se jmenuji a pak si přečetla moje příspěvky, kde jsem ji pomlouvala.

Napsala jsem jí ať hádá. Později mi psala nějaký tipy, jak se podle ní jmenuji, např.: MilujuYoutubery, Kočkomilec a další. Naštěstí mezi nimi nebylo moje právé jméno.

O dva dny později mi napsala že mě našla a jde si akorát přečíst moje příspěvky.

Asi po půl hodině se zeptala, proč o ní píšu tak hnusný věci. Začala jsem jí mít po krk a protože mě štvala teď a už i dřív, napsala jsem jí toto: ,,Protože je to pravda".

Hned na mě vyjela a začala se se mnou pod blogem v komentářích hádat.

Najednou se na blog přihlásila Jana a začala mě bránit tím, že se začala s Petrou hádat.

Později už toho Petra nechala a já si říkala, jestli bylo vůbec správné o Petře psát.

Osamělá A Špatné Přátelství [DOKONČENO]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat