Nick se conformase dansând cu Annie și Amelia nu putu să nu aprecieze grija evidentă ce i-o purta ducesei. Această latură a lui Nick o încălzea pe dinăuntru și făcea ca gheața cu care se înconjurase să se topească cu fiecare secundă care trecea. Nu era cinstit din partea lui să redevină bărbatul de care se îndrăgostise din capul locului, acum când avea toate motivele să-l disprețuiască. Se jucase cu inima ei și o desconsiderase ca femeie, ca mai apoi să se comporte ca și cum nimic nu se întâmplase.— E atât de fascinant dansul lor? întrebă Ian pe un ton amuzat.
— Oh, e atât de evident? făcu Amelia, întorcându-și privirea spre Ian și blestemându-și roșeața ce simțea că se întinde cu repeziciune până în decolteu.
— Relaxează-te, Amelia, totul decurge foarte bine, chiar dacă toată lumea se întreabă ce se întâmplă între tine și Nick sau între tine și Jason. Nu vor îndrăzni să pună la îndoială onoarea noastră atâta timp cât vom rămâne uniți. De fapt, ar fi bine să rămână și Jason prin preajmă. Numele lui asociat cu al nostru, cu siguranță va întoarce bârfele în favoarea noastră.
— Să-ți spun un secret... spuse Amelia, în timp ce se lăsa răsucită de Ian. Nu pot să afirm că mă afectează foarte tare vorbele unor necunoscuți, dar, sincer, nu vreau să te supere pe tine și, mai ales pe Annie.
— Draga mea, noi putem trăi și departe de ei, chiar îmi doresc uneori asta, dar vreau ca și tu să îți găsești fericirea, poate cine știe o să îți cadă cu tronc cineva de aici.
Amelia riscă o privire spre Nick care tocmai o conducea pe Annie la margine. Se îndreptară și ei în direcția aceea și Ian o ului cu următoarele cuvinte:
— Știi că te iubește, nu?
Nu mai avu ocazia să-i răspundă lui Ian, dar vorbele lui îi stăruiră în minte în prima jumătate a serii. Era imposibil, oricum. Nu te porți așa cu femeia iubită, nu? Dansă cu câțiva domni, chiar și cu Tony care o amuză pe tot parcursul dansului lor surprinzând-o la un moment dat.
— Bănuiesc că acum înțelegerea noastră cade, nu-i așa, cherie? Ai pus ochii pe cineva? glumi el privind-o totodată intens.
— Nu am planuri de măritiș, Tony. Vreau doar să supraviețuiesc sezonului la câte priviri ucigașe am primit în noaptea aceasta, râse Amelia la rândul ei.
— Nu e vina ta, scumpo, că ești atât de frumoasă încât toate domnișoarele și mamele lor se simt amenințate de tine.
— Nu vorbi prostii, Tony, nu au de ce să se simtă amenințate. Sunt chiar banală în comparație cu altele.
— Niciodată nu ai putea fi numită banală. Extraordinar de frumoasă, minunat de inteligentă, poate, dar nu banală, replică Tony imediat.
Amelia se simți amuzată de complimentele exagerate ale lui Tony și nu mai insistă, deși chiar ar fi vrut să aibă un aliat de genul feminin lângă ea. De fapt, se simțea chiar bine și încerca să alunge gândul că peste puțin timp se va afla în brațele lui Nick. Acesta se comportase exemplar toată noaptea dansând cu mai multe domnișoare și doamne, însă de multe ori privirile lor s-au intersectat provocând tulburări în sufletul ei agitat. Nu știa cum să reacționeze în preajma lui și de multe ori uita că o făcuse să sufere când îi simțea privirile arzătoare. Își dorea din tot sufletul să se țină departe de ea, altfel știa că inima și trupul ei ar trăda-o din nou.
Era retrasă împreună cu Annie după un paravan ce le ferea oarecum de privirile curioase așteptând ca Tony să le aducă răcoritoare. Atmosfera era înnăbușitoare și deja ușile fuseseră deschise pentru oaspeții dornici de intimitate sau doar de puțin aer răcoros. Ian se retrăsese în camera de jocuri după ce se convinse că Annie se simțea bine.
CITEȘTI
Vrăjită de tine
Ficción históricaRămasă fără mamă, micuța Amelia Jones e adusă la conacul Somerville de însuși ducele de Cumberland pentru a crește alături de fiii acestuia. După treisprezece ani, Nicolas Somerville, conte de Beaufort, fiul ducelui luptă împotriv...