Anunț

3.9K 195 43
                                    


       Nu credeam ca o să vin vreodată cu un capitol de genul acesta. Mă simt datoare să explic ce s-a întâmplat în ultima perioadă.
       Am scris 27 de capitole la cartea asta. S-a produs o greșeală, nici nu mai sunt sigură din vina cui, a mea sau a sitului, și povestea a ajuns în ciorne. Total neintenționat. Tocmai pentru ca știam că nu am timp și probabil, dispoziție să editez sau să rescriu.  Totuși din moment ce s-a întâmplat așa, am decis să arunc un ochi pe capitole ( zâmbet trist). Nu sunt foarte mândră de începuturile mele și știu că povestea are minusuri în firul narativ pentru că m-am schimbat de-a lungul lunilor, stilul meu s-a schimbat de când am început să scriu și chiar sper ca nu voi mai găsi greșeli sau repetiții în capitolele mai noi. Într-un fel mă simt rușinată, dar și mândră ca conștientizez asta. Dar mai ales mă simt recunoscătoare ca ați ales să citiți.
         O să fac în felul următor: o să postez capitolele exact așa cum au fost scrise. Da, am mai corectat un cuvânt, două în primele capitole, chiar am adăugat câteva fragmente mici, dar am realizat ca e o greșeală. Aș schimba prea multe și atunci povestea ar apărea modificată față de cum ați citit-o voi.
     Sper să mă iertați, voi, cei care chiar sunteți interesați de povestea mea. Sper să revin cât mai repede. Și chiar vă mulțumesc tuturor. Sunteți minunați.
La urma urmei, sunt doar o cititoare care a vrut să spună povești.
     

Vrăjită de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum