18

381 32 10
                                    


Następnego dnia obudziłam się leżąc obok J-hopa. Jego włosy były w nieładzie, kosmyki opadały mu na czoło a usta miał lekko otwarte i zaróżowione. Słodko wyglądał, ale źle się z tym czułam, że okłamuje sama siebie szczególnie jego. Kocham Suge nadal i tylko jego. Chodź do niczego między nami nie doszło szczególnego.

 Chodź do niczego między nami nie doszło szczególnego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


-Natalia- usłyszałam zachrypnięty głos. Odwróciłam się i ujrzałam Hobiego jak się mi przygląda. 

-Tak?

-O czym myślisz?

-O niczym- uśmiechnęłam się do chłopaka. 

-Na pewno?- iż, był zaspany bardzo się przejął. 

-Tak- dotknęłam ustami jego policzka. Chłopak nie zareagował tylko nadal się mi przyglądał. Wstał z łóżka kierując się do łazienki. Usiadłam na krawędzi  i zaczęłam po chichu płakać. Czuje jakby całe życie się rozsypało.Poczułam zimne dłonie na swoich kolanach. Lecz nie podniosłam wzroku by spojrzeć na niego. Płakałam nadal. 

-Natalia- nie wiedziałam co zrobić. Rzuciłam się mu na szyję mocno go tuląc nadal łkając.

-Proszę nie płacz, ranisz mnie tym- swoim rękoma zjeżdżał w górę i dół głaszcząc mnie po plecach.

-Jak ma nie płakać?- spojrzałam na niego a ten otarł moje łzy. 

-Dlaczego, dlaczego powiedz?- spuścił tym razem on wzrok. 

-Hobi- powtórzyłam licząc na odpowiedź. 

-Dlaczego pozwoliłaś się mi w tobie zakochać?- odszedł zostawiając mnie samą. Upadłam na łóżko myśląc czy nie wrócić do mojego miasta. 

Kilka minut później

Po ochłonięciu postanowiłam ruszyć za nim i go poszukać. Szłam na palcach by mnie nie usłyszał. Opłaciło się, natrafiłam jak chłopak się ciął.

-J-hope!- podbiegłam do niego klęcząc przed nim.

-Na- Na- Natalia- chłopak był roztrzęsiony. 

-Po co? Po co to robisz- złapałam jego ręce trzymając je. 

-Zostawisz mnie, zranisz... Opuścisz zostaną tylko wspomnienia- kocham J-Hopa, kocham Suge.  Ale nie kocham Hobiego tak jak Sugę. Czy Min Yoongi to ten jedyny? Gdy zostawię Hobiego... Zrujnuję i jemu życie.







SONG FOR YOU II SUGAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz