Kada ustanem prvo sto uradim je pogledam na sat.. Imam jos sat ipo vremena pre nego sto treba da krenem u skolu.. Ustanem iz kreveta i idem u kupatilo. Operem zube i umijem se a onda otvorim ormarn i izvucem trenerku i majcu iz njega.. Obucem ih i okrenem se ka nocnom stocicu. Uzmem telefon i slusalice pa ih namestim i izadjem napolje.. Zakljucam i izadjem na ulicu resen da trcim. Moram vratiti kondiciju podhitno!
Ulica je pusta mozda prodju par automobila u kojima muskarci i zene u godinama idu na posao.. Ovo je relativno bogat kraj. Sve kuce su ogromne i prelepe, ali jedino je ona novoizgradjena preko puta mene ona koja stvarno odaje raskosom.
Moja kuca i nije medju najlepsima ovde, ali iskreno nije mi ni bitno. Mi smo ovde bili porodica koja je bila medju najsiromasnijima, ali otac se starao da nam nikada nista ne fali.. I poslednjih pet godina je dosao do velike love ali su ga ubrzo i ubili..
Osecam kako se polako umaram pa stajem i uzimam malo vazduha a onda ispijam par gutljaja vode i nastavljam.. Odlucim da se vratim pa to i cinim.. Kada stanem ispred kapije svoje kuce da uzmem vazduha i pogledam na sat shvatim da je proslo sat vremena.. Imam jos pola sata da stignem do skole.. Kasnicu znam, ali da li sam se ikada nervirao zbog toga? Ne naravno..Crveni RangeRower se pojavljuje u ulici i ulazi u dvoriste nove raskosne kuce.. Za njim ide i jedna velika crna limuzina. Udju u dvoriste i otvore garazna vrata.. Iz auta izadju jedan covek i zena u godinama.. Mozda imaju godina da mi budu roditelji pa zakljucujem da imaju oko cetrdeset.. Daju kljuceve nekom coveku i in seda i uparkira kola.. Kamijon iza njih dodje i stane i iz njega izadju najmanje desetorica muskaraca nabildovanih svi u istim odelima koji pocnu da unose kutije sa sitnicama u kucu..
Predpostavljam da su to nove komsije.
Udjem u svoje dvoriste otkljucam kucu i udjem unutra. Istusiram se hladnom vodom i udjem u sobu samo u boksericama. Pogledam po ormaru i samo izvucem crnu kosulju koju zakopcam do pola.. Navucem i svoje farmerke koje su mi malo sire pa mi i malo spadaju i pokazuju moje bokserice ali nije me briga.. Uzmem kljuceve od motora i novcanik koji stavim u zadnji dzep. Stavim parfema i izadjem iz kuce spreman.
Kada izadjem primetim da izlaze i moja sestra i Liam i da se smeju.. Prevrnem ocima kada se poljube i jedva da cujem kako jedno drugom govore 'volim te'. Fuj!
Pitam se gde jebonaj moj najbolji drug koji samnom tvrdi da ljubav ne postoji? Pa izgleda da ga vise nema, ali isto tako znam da je to isti onaj moj Liam samo sto je sada zaljubljen. Uzdahnem dok podizem vrata garaze i ulazim u nju. Sedam na motor i isparkiram ga anonda zatvorim garazu i dajem gas izlazeci na ulicu..Cim izadjem na glavni put doceka me kolaps.. Polako pocnem da se provlacim kroz nabijene automobile i cujem kako mi neko psuje mater neko trubi i neko pokazuje srednji prst ali se ne obazirem na to.. Stizem do semafora gde se kolaps i pravi pa stajem na crveno.. Ali ne sacekam ni minut svetlo se vec menja u zeleno pa dajem gas. Kada stignem stanem odmah pored Harryevog motora. Izvadim kljuc iz njega i strpam ga u dzep.. I taman kada krenem sa kacigom da je nosim u skolu Liam se zaustavlja pored mog motora.. Parkira se i zajedno sa mojom sestrom izadje. Ubacim kacigu u njegova kola on ih zakljuca pa se pozdravim sa njima.. Zajedno krenemo ka ulazu u dvoriste i prolazimo pored osam potpuno istih crvenih ni manje ni vise nego najnovijih modela feraria.. Ppgledamo se i samo slegnemo ramenima i nastavimo.. Pitam se cije je to? Iskreno me zanima a isto tako i zasto bas isti.. Zasto ne razlicitih boja.. Ali rodoznalost ubijem jednim uzdahom kada udjem u prazan hodnik skole.. Dogovorim se sa ovim dvoma da se posle drugog casa nadjemo na starom mestu pa onda odlazim do ucionice za engleski posto mi je engleski prvo predavanje..
Otvorim vrata bez kucanja i udjem unutra.. Stanem kako bi pogledao gde cu da sednem ali me u tome prekine glas profesora..
"Malik zar nije malo neodgovorno da u vasim godima kasnite na predavanje?" Pita i ja slezem ramenima
"Mozda" jednostavno kazem a on podize obrvu "Mozda?" Pita a onda nastavi "Zar ne mislite da treba da se izvinite kada kasnite?" Sledece pitanje
"Nije u mom stilu" Slezem ramenima dok idem ka zadnjoj klupi.. Samo je jedno mesto tu prazno i to do nje..
Vadim iz zadnjeg dzepa telefon i slusalice i stavljam ih na sto a potom sedam..
"A smem li znati sta je u tvom stilu?" Zenski glas do mene upita pa se na kratko okrenem i tiho kao sto je i ona pricala kazem sa nakrivljenim smeskom u jednu stranu
"Da jebem" ona se samo nasmeje i zatrese glavom u 'Boze sacuvaj' smislu.. Vratim pogled na tablu i pocnem da se pravim da prratim predavanje iako da me neko pita nikada ne bih znao da kazem o cemu se radilo..
Drugi cas nisam imao sa njom.. Mesto do mene je bilo prazno i ovaj cas je isto kao i prethodni prosao uzasno sporo.. Uzdahnem i cim cujem zvono ustanem i izletim iz ucionice pravo ka izlazu iz skole.. Primetim da je klupica prazna pa sednem na nju kako je niko ne bi zauzeo.. Sacekam da se ovi pojave ali ih nema duze vreme.. Samobse Tristen pojavi sa kafom i sedne pospano me pozdravljajuci.. U trenutku kada on krene nesto da mi kaze Kristina sa svojom grupicom prijatelja polako krene ka nama i on zastane gledajuci je.. Idalje mi nije jasno odakle je on zna i zasto je ona toliko ljuta na njega kao i svi iz ove grupice.
Posmatram je kako igra kukovima dok hoda u bordo haljinici na debele bretele koja joj doseze do kolena i skroz je uska i istice joj telo.. Kosa joj je pustena i pada joj do ispod grudi.. Ima osmeh na licu dok prica nesto sa dve plavuse u potpuno drugacijem stilu od njenog.. Jedna ima stil buntovnice a druga na sebi ima dugu haljinu a po rukama i vratu je ispisana sa onim sranjem sto je sada moderno.. Kosa joj je sva u dredovima i izgleda lepo ali nijedno od njih dve ne izgleda bolje od nje.. Prolaze pored nas i ona mi namiguje sto me iznenadi.. Ne okrecem pogled za njom kao sto to radi Tristan.. Ne zelim da ispadnem neki napaljeni decacic koji prvi put vidi ovakvu devojku.. Vec samo iskuliram znajuci da ce ta mala jednog dana biti ispod mene u krevetu
Tristen me pogleda ljuto i sa napravim zbunjenu facu
"Vidi Zayn.." On uzdahne "Ona.." Zastane opet
"Vidi Tristen ja nemam nameru da se petljam sa njom niti sa bilo kojom ovde iz skole.. " Kazem laz naravno, ali kada nisam lagao? Planiram samo da je odvucem u krevet posle je cela njegova.
"Uredu.. Video sam da ti je namignula i.." Opet zastaje
"A sta je sa vama?" Pitam "Mislim idkud je ti znas?" Upitam i vidim da ovo dvoje stizu
"To je duga prica" Uzdahne i tu prekinemo pricu kada ovo dvoje sednu kod nas..Harry nam se takodje prikljuci i spusti kartonsku casu kafe i ispred mene. Uvek je uzimao i za mene.
"Hvala" kratko zahvalim i in umorno klimne glavom. Pocinjemo temu sta ce mo da radimo posle skole i gde ce mo veceras da idemo u grad.
"Ja mislim da je bazen odlicna ideja" Moja sestra podrzava reci mog prijatelja i ja uzdahnem.. Nije da mi se ne ide, ali hteo sam da idemi na neko malo avanturisticko mesto gde mozemo da se zabavimo, ali kada pogledam u njene okice i koliko joj se ide i ja se sam slozim.
"Na koji ce mo ici?" Harry upita i Tristan se nasmeje..
"Hajdemo u akva park" Pa to je bolje od obicnog bazena, a i treba mi malo da se opustim negde.. Nisam bio na slobodi sest meseci..
"A gde ce mo uvece?" Pitam. Izlazi mi se u neki klub. Zelim da se napijem nisam pio ne pamtim ni ja od kada
"Hajdemo u N&J klub. Cula sam da je to neki novi klub koji je pre dva dana otvoren i svi koji su bili na njihovom sajtu kace neverovatne slike i svi kazu da je bio strava provod" Sto se tice ovoga necu da se bunim.
Liam mi je pricao da je ona zaludjena klubovima i strava provodom i da nju uvek puste da bira klub u koji se ide pa se tako i ovaj put svi sloze.Iskljucim se iz razgovora dok se oni prisecaju prosle zurke na kojoj su bili i zamislim se. Posmatram ih sve onako sa strane i vidim da su se dosta promenili..
Liam je zaljubljen, Harry vise nije onaj streber medju nama.. Postao je veliki zenskaros i svaka devojka koja prodje pored nas ga pozdravlja i tu je i Tristen, ali njega ne znam od pre tako da ne mogu da ocenim..
Svi smo postali drugaciji. Prvi sam se ja promenio. Postao sam... ubica?
Mislim znam da nisam ubio nikoga do sada, ali da li je bitno? U svetu sam poznat kao ubica i to ni manje ni vise nego sopstvenog oca.. I tog trenutka kada sam to postao shvatio sam da mi sada ni ne bi bio problem da ubijem nekoga..
Zahladneo sam i jedino za koga brinem je moja sestra. Cak nisam upoznat ni sa zivotima mojih prijatelja, ali nije mi ni potrebno da budem.. Pred njima cu biti isto kao sto cu biti i pred svima drugima.. NEDODIRLJIV!Zvoni za sledece predavanje pa svi ustanemo.. Idemo zajedno ka ulazu a onda se svi razidju sem mene i Tristena koji imamo zajednicko predavanje..
Imamo matematiku i kada udjemo obojica se smestimo u jednu klupu iza..
"Imas olovku i papir?" Upitam i on klima glavom. Malopre sam zaboravio da pitam Kendal da mi da neku svesku pa cu se sluziti papirom. On vadi papir iz svoje sveske i daje mi ga.. Daje mi i olovku i tada ulazi stariji prosedi covek sa naocarama na pola nosa.. U rukama drzi neke sveske i dnevnik, za prednji dzep kosulje mu je zakacena olovka i izgleda opasno, ali kada profesor matematike nije bio opasan?
Stavi dnevnik i one sveske na sto uz blagi tresak a onda nas pogleda.. Krene nesto da kaze i tada se vrata otvore.. Pogleda ljuto ka vratima i prevrne ocima kada vidi dvoje zadihanih tinejdzera na njima
"Kasnite?" Kaze ali onako upitno i devojka duge crne kose slegne ramenima.. Pogleda ka prostoriji i zaustavi pogled na meni pa se nasmeje
"Mozda" Pratim je sta radi
"Mozda?.. Da nije nezrelo od ucenika cetvrte godine da kasne na cas?" Upita slicno pitanje i ina opet sleze ramenima dok plavusan iza nje samo cuti i smeje se
"Zar se necete izvinuti?" Profesor je pita i ona kratko kaze dok krece ka praznoj klupi ispred nas
"Nije u mom stilu" Nasmejem se njenim recima.. Iskopirala je moj dolazak jutros i par pogleda ucenika koji su bili na tom predavanju me pogledaju dok je meni osmeh na licu i dik glavom tresem u znaku neverovanja.. Ona tacno stane ispred mene i okrene mi svoje veliko dupe.. Uhvatim se za medjunozje kada se malo savije i spusti torbu na pod guzeci se predamnom.. Stavi svesku i olovku na sto i onda sedne.. Nagne se napred i dizvoki mi da gledam u njenu isklesanu figuru.. Onaj plavusan sedne do nje i spusti svoje stvari na klupu..
Nesto joj sapce na uvo a onda se oboje smeju i on naslanja glavu na njeno rame, a kada zavrse sa smehom isprave se oboje i pocnu da gledaju u tablu i zapisuju ono sto je profesor pisao pa pocnem i sam to da radim..Zapitam sebe zasto je ponovila svaku rec isto kao ja jutros i zasto toliku paznju poklanja meni, iako je ja uopste ne poklanjam njoj.. Od kada sam je video u skoli jedino sam je dva puta pogledao i to samo malopre na odmoru i prvi dan kada je usla u ucionicu.. I to samo na kratko onako u prolazu, a ona.. Pa mislim da sam joj zanimljiv bas zbog toga sto ne balavim za njom kao ostatak skole!
:::::::
Pa kako vam se cini drugi deo? Nadam se da vam se svidja 😁😁
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...