22 deo

398 10 0
                                    

Mrak je oko mene, a osecan prisutnost osobe do mene. Lezi na mojim grudima dok je jedna noga prebacena oko mene, kao i jedna ruka koja se nalazi u mojoj kosi. Polako otvorim oci i idalje je mrak. Prozevam se i pogledam ka svojim grudima.
Kristina lezi na meni i mirno spava. Pitam se kako to da vampiri mogu da spavaju? Mozda se samo pretvara.
Sve u svemu nije ni bitno. Uspravim se polako i sklonim je sa sebe, a onda ustanem sa kreveta i odem pod tus. Pustim sada hladnu vodu da mi pada po telu samo da mi spere znoj sa mene, inace se nebi ni tusirao. Malo kupke nanesem na sebe kako bi vratio dozu svezine na svoje telo a onda se isperem i obrisem. Udjem u sobu gde ona idalje spava, a onda obucem bokserice i uzmem trenerku i gore uzmem majcu kratkih rukava i preko duks. Prozevam se i uzmem telefon. Stavim mrvicu parfema i izadjem iz sobe. Spustim se niz stepenice i udjem u dnevnu sobu. Tamo su svi cak se Liam pridruzio i smeju se dok gledaju neku komediju.
"Spavalice" Moja sestra potapse mesto da sedbem pored nje
"Evo dolazim sekice samo da popijem neki sok ili vodu dehidrirah" kazem i ona se nasmeje dok ja polako idem ka kuhinji. Kada udjem unutra dodjem do frizidera i otvorim ga. Uzmem tetrapak sa sokom od borovnice i sipam sebi u casu. Razblazim ga malo sa hladnom vodom jer je meni ovaj sok presladak, a onda se vratim i sednem za sank.
Nisam jos kupio nikome poklone. Morao bih ici do trznog centra. Iskreno ne znam ni sta kome da kupim. Znam da cu Liamu kondome. Ipak ne treba nam deturiste koje lici na njega i moju sestru da nam trckara po kuci.
Ne znam sta bi sestri mogao. Neku igrackicu? Ne nije vise dete. Mozda neki sat ili narukvicu. Verovatno cu to. Baki cu kupiti isto neku narukvicu a Stefanu i Michaelu mogu da kupim po Neki duks i pantalone. I na kraju Harryju sta njemu da kupim? Isto sto i Stefanu i Michaelu samo u maloj verziji.. Da mislim da cu to kupiti.
Ustajem sa barske stolice i ispijam celo pice odjednom a onda udjem u dnevni i kazem da imam posla u gradu i izadjem u hodnik. Nadjem svoje super star i krenem da ih obuvam i u tom trenutku Kristina onako samo u mojoj kosulji izadje iz sobe i stane na stepenice.
"Gde si krenuo?" Upita onako pospano
"U grad" kazem
"Mogu sa tobom?" Pogledam je
"Tako gola? Ne"
"Pa obucicu se boze sacuvaj" kaze i ja klimnem glavom. Ode do sobe i izadje u mojoj trenerci i majci sa natpisom
SPEED.
"Cekaj me ispred kuce izlazim za sekund" kaze i samo nestane odjednom.
Kako je to kul kada mozes tako brzo da otrcis negde. Polako izadjem iz kuce i udjem u svoj auto. Upalim motor i sacekam da se polako zagreje a onda izadjem i stanem ispred njene kapije. Ne gasim motor vec je samo cekam i nakon par minuta ona izlazi. Idalje u mojoj majci i to samo u njoj. Majca joj doseze malo iznad polovine butina a providne carape se sjaje na njenim nogama. Crne cizme koje joj dolaze do pola butina i njena crna kratka jakna sa sivim krznom. Naocare na ocima i torbica okacena na rame. Dodje do kola i otvori vrata pa sedne.
"Rekao sam da se obuces" kazem dok pokrecem auto
"Pa i jesam" pogledam je sa podignutom obrvom a ona slegne ramenima.
"A gde idemo?"
"Da kupujemo poklone"
"Aha" samo kratko kaze a onda izvadi telefon i pocne da se slika. Nasmejem se na to a ona slegne ramenima
"Ne znam sta je smesno" kaze
"Pa smesno je to sto si ziva vise od 1000 godina a idalje si kao balavice koje uzimaju i svaki korak i slikaju se." Kazem i ona me pogleda ljuto.
"To nije istina" kaze
"Ja samo pokusavam da se uklopim, a ako hocu da se uklopim moj facebook, instagram i tvitter profil nece sami da se vode i da kace slike"
Stavim ruku na njenu nogu i stisnem je malo. Ona se nasmeje ali nastavi da se slika.
"A sta meni fali sto nemam ta sranja?" Upitam i ona slegne ramenima
"Nista ali i sam znas da se ti nisi uklopio u drustvo, a ja zelela ne zelela moram" kaze
Klimnem glavom
"Moraces i ti samnom da se slikas" kaze.. ja pustim volan na kratko i povucem rukave ka gore otkrivajuci ruke. Malo mi je vruce u ovom duksu.
"Nema sanse da se slikam" kazem, a ona prevrne ocima.
"Slikaces se naravno da hoces. U trznom centru ce mo zamoliti nekoga da nas slika" Odmahnem glavom i vratim jednu ruku na njenu nogu.
"Jao vidi sto je lepa slika" poskoci i malo me uplase
"Vidi, vidi" gura mi telefon u ruku pa ga i uzmem. Pogledam u ekran i vidim kako je slikala sebe odozgo tako da joj se vidi celo telo. Osmeh na njenom licu je predivan dok joj je kosa vezana u neuredan rep sa par pobeglih pramenova. Moja ruka joj odmara na kolenu dok njena nezna ruka stoji sa mojoj i moje tetovaze se uopste neuklapaju uz nju, ali nekako izgleda kao da je snazan decko cuva.
"Nije losa" kazem i ona mi uzme telefon
"Nije losa" pokusa da odglumi moj glas
"Bas je lepa i tacka. Nemoj ti meni nije losa" kaze
"Kacim je na instagram" kaze dok nesto kucka po telefonu.
Pustim muziku i nastavim da vozim. Medju nama je tisina i ona gleda u telefon, a ja vozim. Moram da pozurim kako bi stigao u radno vreme trznog centra.
Uskoro se parkiram na podzemnom parkingu trznog centra pa se zajedno popnemo liftom do prvog sprata. Polako setamo i obilazimo radnje i tu naidjemo na apoteku gde kupim vece pakovanje kondoma. Ona devojka u apoteci gleda malo u Kristinu koja je nezainteresovana totalno za svet oko sebe, pa onda u mene. Snima me pogledom kao da bi me zatvorila u jednu prostoriju i terala me da je jebem na svakih pola sata.
"Zayn hoces li kupiti to vise pa da ideno dalje" Kristina dodje do nas i pogleda u moje ruke u kojima drzim kondome.
"Za Liama?" Upita i ja klimnem glavom
"Ne treba mi dzavolce koje ce da nam se seta po kuci i koje ce da lici na mog najboljeg druga i moju sestru" Zakikoce se prevrne ocima.
"Koliko?" Pitam onu devojku i ona okrene ekran kompjutera i kaze cenu naglas.
Kristina mi izvadi novcanik iz zadnjeg dzepa.
"Ne bi trebalo tako otvoreno da cuvas novcanik" kaze dok mi ga daje u ruke. Ja vadim novac i dajem devojci koja ga uzima. Uzmem kesu sa kutijom kondoma i ostavljajuci kusur izlazim iz apoteke.
"Sta jos treba da kupimo?" Trzni centar je prepun ljudi koji uzurbano kupuju.
"Idemo neke stvari da kupimo" kazem.
Popnemo se na drugi sprat i pocnemo da obilazimo radnje.
Kristina se zavuce u sektor za devojke i razgleda stvari dok sam ja u muskom delu i trazim stvari za svoju bracu.. Pantalone sam im obojici nasao, to nije bilo tesko. Ali dukserice ili dzempere ili kosulje. Sta da im kulim. Jebem mu.
Na kraju krajeva zabole me. Zgrabim jednu xl duksericu za Michaela i uzmem jednu l kosulju za Stefana. Dodjem do kase i platim to, a onda pronadjem Kristinu kako sa nekim deckom razgleda stvari. On joj nesto prica i objasnjava i malo malo joj rukom prodje po struku ili guzi. Verovatno objasnjavajuci sta ta stvar istice.
"Gotova?" Upitam je kad pridjem i osinem pogledom decka koji se sledi kada me vidi.
"Ne znam" kaze dok drzi dve haljine u rukama
"Koja je lepsa?" Upita
"Obe su lepe" kazem
"Ova nekako mnogo otkriva. I grudi i prekratka je a otkriva i ledja" govori
"Sve jedno je.. kupi obe uostalom" kazem
"Da ali ako kupim ovu crvenu sto otkriva sve moj dragi brat ce poludeti" kaze.
"Neka on brine sta njegova verenica nosi a ne ti" kazem i ona slegne ramenima
"Upravu si" Obe haljine stavi preko ramena a onda se okrene prema onom decku
"Hvala bas si bio od pomoci" nasmesi mu se, a onda me uhvati za ruku i povuce ka kasi.
Platim sa svojim i njene stvari, a onda nastavimo dalje. Kupujemo razne stvari i na kraju zavrsim i kupujuci sebi par odevnih predmeta.
"Mrzim kupovine" umorno prostenjem a onda se nasmeje. Stane ispred mene i nasloni celo na moje
"Umorio si se?" Upita i ja klimnem glavom
"Hajde onda idemo kuci" kaze, ali onda se seti
"Nismo se slikali" prevrnem ocima i pre nego sto bilo sta kazem ona daje telefon nekom decku koji je skida pogledom, a onda dolazi do mene.
"Spusti kese sa strane" kaze i ja ih spustim a onda samo stanem pored nje sa rukama u dzepovima. Dok ona izmenja sto hiljada poza ja ostanem sa jednom samo premestim pogled ka kameri ili u stranu ili dok je ona okrenuta tako da joj se guza vidi gledam u njenu guzu ili ponekad u pod.
"Hvala ti puno divan si" uzme telefon od decka i poljubi mu obraz. Zasto to mora da uradi?

Uzmem kese i sacekam da se zahvali, a onda nastavimo dalje ka liftu kako bi otisli do kola. Kada napokon stignemo pogledam u telefon da bi znao gde sam parkirao kola. Kada udjem u beleske odmah mi se na ekranu pojavi 'plavoA7' pogledam gde je deo sa plavim oznakama i krenemo ka tamo. Ne treba nam mnogo da nadjemo kola, a onda kada izadjemo sa parkinga smrznem se samo na pogled. Napolju pada sneg i to ogromna kolicina. Vec je dosta i napadalo. Ulice su poluociscenje,a mrak je upalio sva nlvogodisnja svetla u New Yorku. Na ulicama su guzve i kada pogledam na sat vidim da je pocelo vreme kada se klubovi otvaraju i mladi izlaze na ulice.
"Izlazi mi se negde bas" ona uzdahne
"Ja nisam za to, vise volim da sam kod kuce" priznam i ona se nasmesi
"Znam pricala mi je Kendal o tome" nasmejem se
"Ta mala vestica bi samo izlazila i pila. To joj je hrana u zivotu"
"Rekla je i to. Bas ste razliciti" kaze
"Pa i jesmo svi smo razliciti, ja sam onaj koji ne izlazi puno i upada u probleme i prljave poslove, Kendal je samo za izlazenje i za knjigu. Zivi od toga da procita knjigu, Stefan je bio dobar ucenik i sada je dobar bismismen i vodi ocevu firmu i svoj novac posteno zaradjuje za razliku od mene, a Michael je normalan, drzi neku kafanu i normalno zivi, nije da nema para, ali nije i da ih ima kao Stefan i ja. Ali zaradi dovoljno da ima za stan i za sebe" kazem i ona klimne glavom.
"Zayn ti mi jos nisi rekao cime se bavis?" Pogledam je
"Znas i sama, organizujem borbe, borim se i to je to" kazem
"A sta je sa onim devojkama na slikama, sto vam daje sef" pita.
"Nije tvoja stvar. Opasno je da bi znala" kazem
"Ma daj zezas se. Da te podsetim da sam vampir?" Pogledam je
"Nije samo opasno za tebe nego za sve nas" kazem i ona uzdahne
"Valjda ces mi jednom ispricati"
"Mozda" Oswtim njen pogled na sebi, ali se usesredim na parkiranje ispred njene kuce.
"Hoces da dodjes kod mene? Da prenocis?" Upita i ja odmahnem glavom
"Sutra je Bozic" kazem. Potapsem po krilima i pokazem joj da sedne kod mene. Ona uradi to i smesti se kod mene u krilima.
Nasloni celo na moje i pogleda me
"Zasto me ne oteras od sebe?"odjednom pita.
"Kako mislis?" Zbunjeno pitam
"Pa.." Napravi malu pauzu dok gleda u moje usne. Ni sam ne znam zasto ai tako zelim da je poljubim. Te njene pune crvene usne da ih osetim na svojima. Onaj poljubac u podrumu kada je ukljucila emocije nije bio xbog nje. Uradio sam ga zbog sebe. Trebalo mi je takvo nesto.
"Donela sam ti jos vise problema u zivot, i na kraju krajeva umalo da te ubiju zbog mene i moje porodice"
"Pokusao sam, ali ne ide. To tvoje telo me vuce ka tebi i tvoje ponasanje, glas, osmeh.." zastanem malo
"I te usne. Boze da znas samo kako sam zbunjen, nisam odavno osetio ovakvu privlacnost, mozda je cak i jaca od one pre" kazem i naslonim usne na njene. Ona zavuce ruke u moju kosu i dopusti mi da svoje odmaram na njenom dupetu. Cupa mi kosu dok moj jezik klizi u njena usta i zapocinje borbu sa njenim. Vazduha ima sve manje, ali nijedno od nas ne staje.
"Nikada nisam ljubio devojku koja se ovako dobro ljubi. Dobro nije da sam ih mnogo ljubio. Posle one kucke nisam nijednu.

Njeni kukovi se pomeraju napred nazad dok se trlja o mene i stenje u moja usta. Stisnem joj straznjicu i prebacim poljubce na vrat. Rukama uhvatim rub majce i podignem joj je, ali je ne skidam je sa nje vec samo otkrivam njene grudi i stomak. Ljubim je po grudima i zavlacim jednu ruku ispod njenog belog cipkastog brusa.
"Zayn trebali bi sti" kaze kroz uzdah i ja prestanem sa poljubcima i spustim joj majcu
"Znam" kazem zadihano i ona se nasmesi. Nasloni usne na moje u kratak poljubac, a onda dodje do mog uha i tiho sapne laku noc i zagrize mi usnu resicu, a onda otvori vrata i izadje iz kola. Uzme svoje kese sa zadnjeg sedista i mahne mi. Ja se preparkiram u svoje dvoriste i parkiram ga u garazu, a iz garaze direktno udjem u kucu.
Unesem poklone i stavim ih ispod jelke ispod koje se nalazi trista razlicitih poklona. U dnevnom nema nikoga i kada pogledam na sat nije ni cudo kada ima 12h posle ponoci.

SPEEDWhere stories live. Discover now