15Deo

669 26 0
                                    

Skola! Nesto sto mi je na svakih 30godina postala navika. Vec sve znam napamet i sve je prostoc, ali ono sto se mora nije tesko..
Kad god dodjemo u neki drugi grad mi krecemo ili od fakulteta ili od srednje skole.. To je period kada je covek mlad i mozemo dugo da se zadrzimo na tom mestu!

Uzdahnem dok se protezem na krevetu i polako ustajem iz krevete. Idemo jutarnja rutina je na redu.. Skidam pidzamu sa sebe i ulazim u kupatilo kako bi se istusirala i oprala kosu. Znam da sam se i sinoc tusirala, ali moram svako jutro i vece da se istusiram. Nekako sam navikla na to a i prija mi..
Pustam toplu vodu i pustim je da tece po mom telu. Uzimam sampon i nanosim ga na kosu a zatim i kupku i onda se setim.. Mogla bih da se ofarbam!
Da u.. Roze?
Moze!
Ispiram telo i onako mokra izlazim iz kabine i uzimam peskir kojim se obmotam oko tela i jedan uzmem za kosu. Pre nego sto umotam kosu uzmem i prodjem peskirom po noj suseci je, a onda je umotam.. Obrisem telo i obucem bele cipkaste tangice i beli cipkasti brus..
Uzmem kucnu svilenu haljinu i obucem je pa sidjem na donji sprat gde je sto vec postavljen i na njemu ima svega i svacega..
Iako smo vampiri nasa majka praktikuje svaki dan dorucak..
To i jeste dobro zato sto nam hrana i kafa poboljsavaju cirkulaciju i preko dana nismo toliko hladni. Sedam za sto i pozdravim sve. Svi vec sede i jedu pa i ja uzmem kutiju sa mojim omiljenim cokoladnim pahuljicama i uzmem mleko pa sipam u tanjir.
"A tata zasto tetka to stalno jede?" Decacic koji sedi do Justina upita i on slegne ramenima
"Nece da se udeblja valjda" kaze
"Ahaaa" nasmejem se na njegovo pitanje i pocnem da jedem. U kuci nastabe gungula jer svi razgovaramo o danasnjim planovima i isplaniranom vremenu za danas.

Kada dorucak zavrsi odem u svoju sobu i otvorim vrata sobe koja mi sluzi za stvari. Razgledam po sobici dok se na kraju ne odlucim za farmerke koje mi lepo isticu obline i za majcicu na bretele koju upasem u farmerke, a preko obucem kariranu kosulju. Dodjem do velike komode sa fijokama i otvorim onu sa satovima pa uzmem jedan i onda otvorim oni islod i uzmem naocare. Vezem kosu u neurednu pundju i pogledam se u ogledalo. Otvorim fijoku sa sminkom i pocnem da se sminkam i za nekih sat vremena zavrsim..

Kada udjem u skolu zajedno sa bratom shvatimo da su casovi vec poceli.. Pogledam na sat i vidim da je 09:15! Kasnimo 15minuta.. On poleti ka ucionici za matematiku a ja krenem ka svojoj ucionici. Udjem unutra i izvinim se sto kasnim, a onda krenem ka svom mestu, ali.. zauzeto je!
Kao prvo ne podnosim kada mi neko seda na mesto a kao drugo tu kurvicu ne mogu da smislim. Stela! Ne nije da je nepodnosim zato sto je Zaynova bivsa, vec to njeno ponasanje u skoli. Vec se uveliko prica da je spavala sa dosta njih u skoli, a pobogu tek smo krenuli.. A i nervira me sto spopada Zacka. Jeste da Zack nema nikakvu obavezu prema meni, bas kao ni ja prema njemu, ali ta kucka se vrti oko njega samo zbog novca, a njemu! Njemu je bas to zanimljivo! Sto moze da je kupi jednom obicnom haljinicom koju bi kupio u markiranoj radnji!
Ne znam zasto ali on je to voleo, smatrao je da su takve devojke kurve, pa ustvari i jesu samo sto vise vole kad im se kupi neka krpica nego da im se da kes u ruke.
Ali moj dan je poceo dobrim raspolozenjem i ne zelim da se svadjam i pokvarim ga.. Samo dodjem do klupe ispred njih gde ona obicno sedi i sednem. Stavim torbu na sto i izvadim svesku i mobilni, a zatim se samo naslonim na stolicu i pocnem da slusam predavanja..

Osetim kako me neko pipka pozadi u ledja pa se okrenem i susretnem se sa Zaynom koji se kezi. Prevrnem ocima i upitam ga pogledom sta zeli
"Sto si juce onako pobegla?" Upita..
Na trenutak se zaledim i ne znam sta da kazem, ali se smirim brzo i samo slegnem ramenima
"Slosi mi se kada vidim krv" kazem
"Jebeno treniras boks a lose ti je kada vidis krv" pa ja ga treniram rekreativno, a sto se tice borbi nikada nisam blizu onog ringa i krv mi nikada nije tako blizu..
To mu i kazem i on se zamisli
"Pa ima smisla"
"Malik, Bieber! Ima li problema.. Zelite li nesto da podelite sa nama?" Profealr upita dok stoji malo iapod nasih klupa.. Okrenem se i samo slegnem ramenima
"Nije za javnost" Zayn kaze i ja se nasmejem
"A sta to nije za javnost" profesor nastavlja
"Pa pobogu necete valjda da vas pitamo za misljenje koju pozu veceras da isprobamo" Profesor se sokira a ja prasnem u smeh zajedno sa ostatkom odeljenja
"Za razgovor o tome imate odmore. Na mom casu ce te slusati ili ce te ubuduce biti izbaceni sa njega" Profesor idalje zgrozen kaze
Ja samo klimnem glavom, a Zayn krene da nesto kaze, ali mu samo prekrijem usta rukom.. Profesor klimne glavom i ode do table nastavljajuci da predaje

SPEEDWhere stories live. Discover now