8Deo

1.1K 33 3
                                    

Ulazimo svi zajedno u prepunu kucu. Jedanaest je sati, a vec je puno. Alkohol i cigare su mi odmah usli u nosnice, a pijani tinejdzeri poceli da me guraju. Ma super bas lep nacin da se proslavi 22 rodjendan.
"Idemo da nadjemo mesta gde ce mo da sednemo" Moja sestra me vuce. Prolazimo pored par soba, a onda ulazimo u jednu gde je moja sestra uocila slobodno mesto. Kada udjemo primetim dosta poznatih lica iz skole, ali ima tu i onih koje nikada nisam video. Muzika je postavljena u ovu sobu pa je ovde i najglasnije, a onda kada sednemo uocim i Kristinu kako sedi sa nekim devojkama medju kojima su i Perrie i Samantha i jos neke tri devojke. Smeju se i vriste dok piju.
Moja sestra pogleda u njih a onda samo uzdahne. Mislim da njoj treba zensko drustvo. Jedino zensko drustvo joj je Harry. Mislim ono on ima onu kosu pa podseca na devojku. Nasmejem se svojoj ludoj glavi i sednem na svoje mesto. Kendal sedne u Liamovo krilo a Harry i Tristen do njih. Konobarica dodje da uzme nase narudzbine a kada nam donese dve flase vodke i casice odmah se bacimo na pice.
Kako vodka prolazi mojim grlom pocinje da me hvata, i vreme brzo prolazi tako da ponoc ubrzo stigne i dok Kristina duva svoje svecice mene moje drustvo povuce napolje gde me saceka mafin sa cokoladnim kremom preko i svecicom sa brojem 22. Nasmejem se dok me oni teraju da zamislim zelju i da duvam svecicu. Na kraju pristanem i uradim to. Oni snimaju sve to a kada oduvam svecicu oni sklone svecicu sa mafina i gurnu mi mafin u lice a onda me svi zagrle i pocnu da skacu i da se deru 'srecan rodjendan' nasmejem se na njihovo decije ponasanje, a onda dok se oporavvljamo od maleta smeha koji nailazi Kristina izlazi napolje i zaustavlja pogled na nama. Pusta Zackovu ruku i prilazi mi. Gura se pored Tristena i grli me
"Srecan rodjendan" smeje se dok me grli i ja joj cestitam nazad. Ona me poljubi u cist obraz, a onda polize slag i cokoladu koja se razlila od mafina i nasmeje se.
"Kristina hajde" Zac dodje do nas
"Ma daj nisam luda da sada idem kod tebe kuci po naredjenju brata. Znas i sam da ga nikad ne slusam" kaze. On se iznervira
"Ubice me ako sazna da te nisam odveo
"Ma daj opusti se Zac moj je rodjendan nema on sta da naredjuje sada" kaze. Pusti me iz zagrljaja a onda pijano pridje tristanu kom se oci rasire
"Zdeavo deugar" kaze. On je sav zbunjen
"Ma daj opusti se, danas se necemo svadjati" zageli ga, a kada se odvoji sapne mu nesto na sta se on zaprepasti a onda dodje do mene i uhvati me za ruku
"Hajde valjda slavljenici imaju pravo da se jos malo napiju" kaze mi i povuce me unutra. Moja ekipa zajedno sa Zacom nas prati i svi uzimamo pice sem Zaca koji namrgodjeno prati pogledom Kristinu.
Ona pusti moju ruku i uhvati moju sestru. Povuce je da igraju i tamo je upozna sa svojim drugaricama. Kendal se smeje sa njima dok nesto pricaju i igraju zavodeci muskarce okolo.
"Hajde ustajte sa tih stolica" Harry povuce mene i Tristena da igramo sa njim. Muzika je energicna a konobari nosaju pice okolo i svaki put kada prodju nova vrsta alkohola se sklizne niz moje grlo. Odjednom pocne pesma gde Kristina uhvati svoje drugarica i zajedno sa Kendal stanu na sank. Pijane su i ne znaju sta rade, ali kao da mi smeta. Ja, Harry, Liam i Tristen stojimo ispred sanka i svu paznju usmerimo na njih. One kako muzika postane brza pocnu da twerkuju i Kristinino ogromno dupe dobije svu moju paznju. Dok je Liam usresredjen na njegovu devojku, a ostali ne znaju gde ce pre da gledaju. Izvadio bih telefon da snimim ovl, ali Harry me preduhitri pa resim da nema potrebe za tim sada kada je on vec zabelezio to. Kristina sidje sa sanka i pridje mi. Okrenuta mi je ledjima i gleda me preko ramena. Dok twerkuje cese se o moj kurac i tera ga da se digne.. Svatam njene kukove dok gledam u njeno dupe. Tako se trese da mi se vrti u glavi dok gledam. Savrseno radi ovo, a svidja se i malom meni u gacama..
Pesme su se smenjivale i ona je igrala i uvijala se oko mene, ali taman kada sam krenuo da je ljubim po vratu i kada mi je rekla da idemo do njene sobe cuo sam vrisak svoje sestre. Odmah sam se odvojio od Kristine i krenuo ka svojoj uplakanoj sestri pored koje je stajao Liam i nesto joj pricao i pokusavao da joj se priblizi, ali ga je odgurivala od sebe. Pridjem skroz i ona mi se okaci oko vrata
"Poljubio je drugu" izdahne tiho i u sledecem trenutku guram nju u Kristinine ruke i hvatam Liama za kragnu. Udaram ga glavom o glavu, a onda ga udarim i pesnicim
"Gade jedan" kazem i vratim se svojoj sestri dok je uzimam u narucje i izvodim iz ove kuce i nosim je ka nasoj kuci.. Smestim je u svoj krevet i legnem do nje.. I tako zagrljeni nakon duzeg vremena gde sam je tesio, oboje zaspimo.

SPEEDWhere stories live. Discover now