27 deo

321 10 0
                                    

Ne znam sta mi je bilo i sto drzim ovo govno u rukm posle toliko godina, ali eto doslo mi je. Posmatram cigaru kako gori svakim mojim povlacenjem dima sve vise i vise i shvatam da je to isto kao i ja. Isto polako nestaje kao i moj zid koji sam gradila dugo. Ali postoji razlika! Cigareta nestaje zbog mene, a taj zid se rusi zbog osobe koju boli kurac za mene.
Zasto sam sebi to dozvolila ni sama ne znam. Od jutros kada mi je rekao ono i kada me je povredio sedim ovde i gledam napolje. U prozor njegove sobe, a tamo mrak i tama. Bas kao i u njemu. Nema nista sem mraka i tame i neke cudne samodopadnosti. Uzdisem, a onda uzimam i poslednji dim. Ne znam zasto sam i rekla obezbedjenju da mi nabavi jednu paklu kada sam cvrsto sebi rekla da necu to da uzimam, a vidi me sada? Otvaram paklu i uzimam drugu cigaru za redom i prija mi. Prija mi jako. Nisa zapalila jedno vec sto godina. I kad to kazem to i mislim. Uvlacim dim, a onda ga ispustam iz pluca. Sivi oblak se stvori oko mene i na kratko mi smanji vidljivost na njegovu kucu, a kada se raskloni i kada planiram da uzmem sledeci primetim crveni ferari kako se parkira u nase dvoriste, a iz njega izlazi Zayn sa hrpom novih odela. Smeje se nesto sa Justinom, ali nije to onaj njegov pravi osmeh. To je onaj njegov opasni i tajanstveni koji upotrebljava u drustvu. Pa cak i pred sestrom i najboljim prijateljima. Gledam ga kako polako dolazi do kapije i izlazi iz dvorista. Vratim se u predjasnji polozaj gde sam naslonjena na naslon fotelje za ljuljanje u kojoj sedim i uzimam jos jedan dim i pustam ga.
Pratim ga pogledom i vidim da kada udje u svoje dvoriste pogleda ka mojoj terasi, a onda se zbuni kada me vidi kako uzimam jos jedan dim i pustam ga iz pluca. Znam da zeli nesto da mi kaze, ali je previse ponosan ili nezainteresovan pa se samo okrece i ulazi u kucu.

Uzimam telefon i ulazim na instagram i udjem u obavestenje. Na ekranu mi se pojavi ko mi je sve lajkovao novu sliku pa primetim i njegovo ime. Udjem da proverim kome je lajkovao sta i vidim da je samo meni i Kendal lajkovao ali isto tako i da je prihvatao zahteve za pracenje od svih fufica i devojaka iz skole, a neke cak i ne poznajem.
Sta mi se desava? Postajem jedna od onih devojaka koje na svaki moguci nacin pokusavaju da saznaju sto vise o momcima koji im se svidjaju.
Vreme prolazi dok pregledam slike i ne spava mi se uopste. Naravno nije da mi se spava nekad ipak sam vampir, ali uvek mogu da zaspim a sada ne mogu. Odem da se istusiram i obucem Zaynovu majcu koja je kod mene. Da znam cesto je nosim, ali razumite me. Izlazim opet na terasu i napolju je hladno, a meni je kosa mokra. Ali sto brinem nije kao da mogu da se razbolim. Sedam na moju fotelju i naslanjam se. Pustam muciku i uzimam casu vina koja mi stoji ispod stocica zajedno sa flasom mog omiljenog vina. Uzimam cigare i palim jos jedni. Stavljam na insta stori sliku case vina kako je drzim zajedno sa cigarom u ruci.
Ne zna sto sam to uradila, ali imam neki osecaj da ce to da ga razljuti. Ne znam zasto to zelim, ali jednostavno zelim. Zelim da ga vidim ljutog na mene i razbesnelog. A onda saljem poruku Zacku kako zelim da ide sa nama sutra. On salje poruku nazad da ne zeli da ide i da zna da sam vec pozvala Zayna i da nece da mi sluzi kao neko sa kim cu praviti Zayna ljubomornim. Bacam telefon na sto iznervirana i zatvaram oci opustajuci se. Cigara opet ispunjava moja pluca i tako vadim jednu za drugom dok ne ispusim pet odjednom. Onda shvatam da preterujem pa odlucim da cu da zavrsim ovu petu i da ostavim ostatak za sutra. Gledam u njegovu terasu i shvatam da se svetlo pali i da on izlazi na terasu paleci cigaru. Prevrnem ocima i pokusm da ga ignorisem. A onda hvatam sebe kako zovem Zacka da dodje veceras na sta on pristaje i za manje od minut je tu. Stoji na mojoj terasi dok ja prikljucujem telefon na zvucnike i glasna muzika se rasiri sobom, terasom i verovatno celom ulicom. Decija soba je zvucno izolovana pa znam da njih necu da probudim sto je jedna od boljih stvari.
"To je njegova majca?" Pita i klimam glavom.
"Skini je" kaze jako samouvereno kao da zna da cu to da uradim. I iako ne zelim d to.uradim ipak radim, a onda mu prilazim i naslanjam usne na njegove. Njemu ruke zalutaju pod moje.gacice i stisne mi guzu. Protrlja se o mene
"Znas li od kada nisi bila moja?" Pita i klimam glavom
"Tako te zelim" okrene me tako da sam ledjima naslonjena na njega i pocinje da se trlja o mene. Osecam kako mu nabocina raste i to mi daje samopouzdanje.
"Skini se" stenje na moje uho i ja ga slusa. Iako mi telo vristi da prestanem ja ipak skidam sve sa sebe i ostajem potpuno gola. Osetim udarac po guzici i zakikocem se. Da znam da me svi mogu.videti.golu, ali nije me briga. Jedino mi je bitno da osobu koja stoji na svojoj terasi razljutim. Da mu pokazem sta znaci sex bez obaveza. Mada mozda ga i zabole uvo, ali vredi pokusati.
Zackove ruke su na mojim grudima i masira ih i tera me da stenjem.
Okrece me ka sebi i pocinje da mi ljubi vrat. Hvata me za butine i podize. Obavijam noge oko njega i on me vodi u sobu i baca na krevet. Skida pantalone i prelazi rukom po svom udu i onda se i sam penje na krevet i siri mi noge, a onda ga osetim u sebi.
To je ono sto on nema, a zayn ima. Nikada nema predigru i nikada me ne dodiruje vec samo na brzinu obavi sta ima i onda spava. To mi nije smetalo. Bar nije sve do sada.
Pokrece se brzo i stvara samo sebi uzitak. Nekada sam i ja u tome uzivala, ali sada od kada sam spavala sa Zaynom ovo je sve samo nesto sto ne zelim. Ljubi mi vrat i sve i zatvaram oci zamisljajuci Zayna. Samo njegov lik me baca do vrhunca i izlece mi njegovo ime iz usta.
"Sta?" Otvorim oci i vidim Zacka. Progutam knedlu i usprvim se zajedno sa njim. On mi baca bade mantil koji obucem dok se on obuce.
Koja sam ja samo kucka. Place mi se od srama i od kajanja.
"Znao sam da sam samo zbog toga pozvan. Samo se pitam zbog cega je sada svadja ispala pa si morala ovako da mu pakostis" kaze ljuto. Izlazi na terasu pa i ja za njim.
"Zack zao mi je" kazem tiho. On se okrene ka meni
"Sve vreme je stajao tamo?" Pogledam ka njegovoj terasi i vidim ga kako prati svaki moj pokret.
Klimam glavom ne zeleci da ga lazem. On psuje i stavlja ruke na moje ovraze. Sta to radi? Trebalo bi da je besan na mene.
"I jesam besan, ali ako si pocela ovo treba i da zavrsis" kaze i nasloni usne na moje ali kratko.
"Ovo nisi ti Kristina, ti nisi bila osoba koja se zaljubljuje, a vidi se sada. Zaljubila si se" odmahnem glavom
"Nism Zack. Samo.." ne znam ni sama sta da kazem
"Jesi. Vidis i sama znas to, ali neces da priznas" sedne na stolicu na kojoj sam ja do malopre sedela. Udjem u sobu i smanjim muziku, a onda sednem i ja tamo. On drzi cigaru u rukama pa uzmem i ja jednu i oboje zapalimo.
"Ti i sama znas da se necu ljutiti na tebe, ali ovo ti je prvi i poslednji put da me iskoriscavas da njega pravis ljubomornim" klimam glavom
"Ja sam ti drug i ne trebas da me vredjas time sto govoris njegovo ime dok spavas samnom" kaze i uzme zadnji cim cigare poljubi mi obraz i ode isto kao sto je i dosao. Udahnem duboko i upalim cigaru. Polako je ispusim, a onda udjem u sobu.. Jos malo c jutro a ja se jos nisam spakovala, niti sam se sredila. Udjem pod tus i pustim vrelu vodu da mi przi telo. Polako se tusiram i perem kosu.. a kada se isperem umotam peskirom kosu i telo i izadjem iz kupatila. Sidjem u kuhinju i skuvam sebi kafu. Ostatak familije se sinoc spremio samo sam ja ostala pa sam samo ja i budna sada. Stavim kasicicu secera u kafu i vratim se u sobu. Pogledam u balkon preko puta i vidim Zayna koji idalje stoji i posmatra moju sobu. Nasmesim se, ali tako da me ne vidi pa pridjem fijoci sa vesom. Ona je tacno ispred prozora pa pustim peskir da mi otkrije golo telo. Ako okrenuta ledjima obucem crne cipkaste tange koje se ne ocrtavaju i crni skroz cipkasti brus. Okrenem se i praveci se da ne primecujem njegov pogled na sebi stavim ogledalo kod kreveta i donesem fen i sminku tu.. Uzmem svoje kofere i spakujem stvari, a onda uzmem i izdvojim sta cu da obucem. Sednem ispred ogledala i osusim kosu, a onda je uvijem peglom i rastresem lokne kako bi izgledalo lepo, a na neki nacin neuredno. Uzmem sminku i nasminkam se. Spakujem svu sminku u mali kofercic koji mi je za to i onda ustanem da bi se obukla. Navucem teksas sorc koji je jako kratak i na mom velikom dupetu predobro stoji. Uzmem belu majcu koja mi je malo veca pa mi se brus vidi, ali sada je moderno da ovi brusevi vire iz majci. Uzmem crni coker i stavim ga na vrat. Uzmem torbu crnu i stavim u nju punjac, slusalice, knjigu, osnovno od sminke, novcanik i fotrolu od naocara. Stavim sat na ruku i jos neke narukvice, a onda pogledam koliko ima sati. Shvatim da se moje omiljeno mesto otvorilo pa odlucim da odem da prosetam. Imam taman vremena da sednem i popijem kafu uz dorucak.. stavim naocare na glavu, torbu na rame i stanem pred ogledalo. Slikam se jednom i okacim na insta.stori, a onda izadjem napolje. Usput sretnem snajku pa predlozim njoj da krene samnom i ona pristane. Kada je trudnica odbila hranu? Nikada.. I ona se sredila i izgledamo obe savrseno. Zamolimo Justina da nas slika i on uz prevrtanje ociju pristane. Slika nas par slika i konacno krenemo na dorucak.

Kada udjemo u kafe odusevim se iznova. Svaki put kada dodjem ovo mesto izazove moje odusevljenje. Nekako je organizovano starinski. Police sa knjigama su svuda, kao i udobne fotelje raznih boja. Veliki prozori i cvece. Stolovi drveni, kao i zidovi. Na zidovima razne umetnicke slike. Sve je savrseno. Kao i uvek sednem na isto mesto. Mali kauc u uglu prostorije je uvek slobodan i uvek ja tu sedim. Nekako je mesto povucenije i smiruje te. Konobarica nam prilazi i zazeli nam dobro jutro. Pita sta ce mo da pijemo.
"Ja cu produzeni sa mlekom i limunadu vez secera, a za jelo mi donesi jednu od onih vasih krofni sa marmeladom, ali neka bude sveza" kazem i ona zapise to u svoje blokce.
"Meni donesi hladan nes i isto krofnu, ali sa kremom" snajka kaze i ina devojka zapise i to i ode.
"Sta se juce desilo, isla sam do vecea i cula sam kako se svadjas sa..." Ne pustim je da dovrsi vec slegnem ramenima.
"Ne znam sta mi se desava. Htela sam Zayna da napravim ljubomornim i spavala sam sa Zackom" kazem dok prekrivam oci
"Pa kako da ga napravis ljubomornim kada Zayn nije to video?" Pita i ja samo napravim 'ups' facu.
"Gledao je sve" kazem i ona se sokira
"Pa mislis da ce krenuti sa nama posle toga?" Klimnem glavom. Mislim da ce bas namerno krenuti i ceo put me ignorisati ili mi nabijati na nos to sto sam uradila.

SPEEDWhere stories live. Discover now