21 deo

492 18 1
                                    

Kada otvorim oci prvo sto cujem kako se neko dere dole.. Protrljam oci i pogledam na sat.. au brate sest popodne je. Ustanem i stavim telefon u dzep pa izadjem dole.. Vidim Harrya kaako se dere svojoj sestri na uvo kako je voli. Ona prevrce ocima i ja zajedno sa njom. Vratim se u sobu i skinem farmerke i obucem trenerku a onda sidjem na donji sprat. Harry samo sto nije seo ali kada me vidi ustane i pridje mi. Udari me pesnicom u rame i nasmeje se
"Hajde spavalice vreme je za trening" prevrnem ocima ali upravu je..
"Hajde" kazem pa oboje odemo u hodnik. Uzmem sta mi je potrebno i obujem patike.. kada izadjemo napolje i postavimo vrecu primetim da su Gemma, Kendal, Stefan i Michael i baka izasli na terasu i sedanu na stocic i stavljaju na njega svako svoj topli napitak. Sednem na stepenik i odvijem zavoje pa ih namestim polako na ruke.
"Zar mora to i na dan pre bozica?" Baka pita i Harry se dere da mora.. Ustanem i poskocim dva puta a onda dodjem do Harrya..
"Hajde zagrevanje" cujem Kendal kako se dere i nasmejem se kada shvatim da kopira Harryja on to uvek kaze.. nasmejem se i krenem da se zagrevam a posle toga istezanje i pocetak treninga..

"Udaraj levom" udarim i posle svakog udarca spustim nogu pa je opet podignem i udarim..
"Ne spustaj nogu" drzi vrecu i vice. Pocnem da ne spustam nogu vec iz jednog polozaja udaram i samo nogu u kolenu pomeram. Bol mi se iz kolena siri prena butini i tako se pomera gore dole, a noga pokusava da se spusti ali mozak ne dozvoljava..
"Jos malo" stisnem i zgrcim lice di snazno disem, a onda on pocne da odbrojava od osam ka dole...
" A sad druga noga" kaze taman kad spustim nogu pa se ja okrenem i pocnem da udaram desnom nogom. Okrenut sam ka ulici i primetim da je Niall na terasi sa Kristinom i da se smeju dok igraju uz glasnu muziku koja dopire iz njihove kuce. On je hvata svuda po telu dok se ona uvija oko njega..
"Jos malo" Harry mi vrati paznju na udarce, a skrene sa prizora koji mi je pred ocima.
"Jos osam" stisnem zube i zgrcim lice dok odbrojavam u sebi jos osam udaraca,a onda cujem 'gotovo' pa spustim nogu i uhvatim se za kolena snazno disuci.
"Hajde popi vode pa uzmi tegove" klimnem glavom i dodjem do stepenica i uzmem flasicu
"Boze sacuvaj sta je ovim mladima danas samo vezbaju i svi su sa nekim misicima kao da ne moze da budes normalan" nasmejem se kao i svi kstali bakinom komentaru.
"Bako sad je ovo sexsy a ne neki drickavac" ona mahne rukom i ja ustanem i stanem na beton kako bi pod sobom imao ravnu povrsinu
"Gemma dodji ovamo" pogledam u Harrya zbunjeno i on slegne ramenima
"Popni mu se na ledja" ona uradi to i osetim da joj je neugodno
"Daj opusti se to je bio samo sex" kazem i ona me udari po glavi. Uzmem u ruke tegove od 50kg i stanem u polucuceci polozaj
"Sada Zayn uradis sklek, ali tegovi su ti u rukama, onda ucuceci polozaj pa skok pa u polucuceci i ides udarac leva desna leva" klimnem glavom i predjem u sklek polozaj i cujem Gemmu kako vrisne
"Ne pisti Gemma nece ti nista biti" Harry kaze i nastavi da odbrojava
"Prava ledja Zayn" ispravim ledja i nastavim. Svaki sledeci pokret mi je sve tezi i dodje mi da odustanem, ali znam da ne smem. Moram nastaviti da bi vratio svoju formu.
"Jos cetiri" prevrcem ocima i nastavljam da radim to dok ne zavrsim i sa poslednjim. Gemma mi sklizne sa ledja i tegove ostavim na pod.
"Sada stani u sklek polozaj i dizes naizmenicno ruku po ruku i istezes je koliko mozes nazad" klimam glavom i stajem u sklek polozaj ali tako da su mi ruke na tegovima a noge rasirene. Pocnem da dizem tegove i kada Harry kaze da ima jos osam cujem otvaranje kapije pa se okrenem i ugled Nialla i Kristinu kako ulaze u dvoriste i smeju se nesto. Pozdrave sve prisutne pa se i oni njima jave.
Niall dodje do Harryja i pocnu nesto da pricaju, a Kristina sedne ispred mene i pruzi mi pogled na njeno medjunozje. Odmahnem glavom nastavljajuci da radim
"Ti si nesto ljut na mene?" Pita i ja odmahnem glavom
"Pa sto se tako ponasas?" Pita
"Druga ruka Zayn" cujem Harryja kako mi govori pa se namestam tako da mogu drugu ruku da vezbam.
"Kako se ponasam?" Pitam i ona slegne ramenima
"Cudno, danas si odmah posle poljubca izleteo napolje, sada jedva da progovaras" kaze i ja samo slegnem ramenima.
"Eto opet isto, ne znam sta sam uradila"
"Dosta Zayn, odmori"
Uspravim se i istresem ruke opustajuci misice. Polako joj okrenem ledja i dodjem do stepenica. Svi pricaju nesto samo sam ja ostao sa njom da pricam.
"Zayn odgovori" Okrene me ka sebi i pogleda ljuto. Sarkasticno se nasmejem i pridjem joj tako da nam se nosevi dodiruju ali je gledam pravo u oci.
"Mislis da sam ja glup, lud? Sta sad sedeo sam dole par meseci sa tobom pokusavajuci da te vratim i na kraju te poljubim i mislis da je sve uredu? Da je uredu sto si lagala, manipulisala samnom. I to ti cak nije bilo dosta vec sam zamalo izgubio zivot zbog tebe." Idem napred i guram ge ka zidu. Kada udari o zid stavim svoje ruke na njega i cekam. Cekam da vidim sta ce da kaze, a ona samo zbunjeno gleda u mene
"Sta je? Nemas sta da kazes? Pa bas se pitam sto" stisnem pesnicu i zaletim odpozadi i udarim zid pored njene glave. Ona zazmuri i zgrci se, a ja osetim Nialla kako me hvata za rame i odvaja me od nje.
"Nemoj da ti je palo na pa" prekinem ga
"Sta da mi nije palo na pamet?" Upitam i on me ljuto pogleda
"Nemoj da ti je palo napamet da se tako ponasas prema njoj" nasmejem se i potapsem ga po ramenu
"Sto kao da se ona nije jos gore ponasala prema meni"

Polako se popnem uz stepenice i sednem izmedju dva brata, uzmem Stefamovo pivo i ispijem par gutljaja i pokusam da smirim svoje disanje.
"Zayn kakvo je to ponasanje prema devojci?" Baka upita i ja samo slegnem ramenima
"Takvo je kakvo vidis bako, i ne staj mi na muku jos i ti" kazem dok primetim da Kristina nesto govori Niallu a onda on dolazi do Harrya koji samo kratko klima glavom i njihdvojica odlaze.
"Nema nikoga kuci i ja ne smem sama da budem u njoj tako da si osudjen na mene." Kaze dok prolazi pored nas i ulazi u kucu. Za njom se podignu svi i udju u kucu. Ja samo uzdahnem i zavrsim ono pivo a onda ustanem sa stola i raspremim sve sto smo koristili na treningu. Kada smestim sve to u garazu udjem kroz ulaz iz garaze u kucu i popnem se na sprat u svoju sobu kako bi se istusirao. A tamo na krevetu me ceka pokloncic. Kristina lezi na krevetu i igra se sa posteljinom. Kada ja zatvorim vrata ona se okrene ka meni, ali nista ne kaze vec samo nastavi sa igranjem.
Prevrnem ocima i uzmem bokserice i udjem u kupatilo. Skinem sa sebe znojave stvari i bacim ih na pod kako bi se zbog podnog grejanja osusile a onda bacile u korpu za ves. Udjem u tus kabinu i pustim vrucu vodu da tece po meni. Naslonim se rukama na plocice i tako disem opustajuci telo dok vruca voda kaplje po meni.
Polako se uspravimnpa uzmem svoju kupku i nanesem je na telo a onda je isperem i izadjem iz tus kabinem Obrisem se peskirom i obucem bokserice. Kosa mi je povlazna i osecam kako mi koja kap vode pada na ledja i prsa, ali mrzi me da je susim fenom pa je ostavim ovakvu. Predjem na drugu stranu kreveta i legnem. Pokrijem se jorganom resen da odspavam, ali kada zatvorimnoci osetim njenu savrseno oblikovanu guzu kako seda pravo na moj ku*c i njene nezne ruke na mojim prsima. Otvorim oci i pogledam je. Ruke same zele da polete ka njenim butinama i guzi, ali pokusavam da ih savladam.
"Daj Zayn nemoj me muciti. Znas i sam da sam lagala da bi te zastitila, ali vidis da ni to nije bilo dovoljno" Ne kazem nista samo se skoncentrisem na njene bujne gruti koje su jako izlozene i na savladavanje svojih ruku i hormona.
"Hajde Zayn oprosti mi, dodirni me molim te" kaze kroz stenjanje i to me napali jos vise. Njena guza se protrlja o mene i ona ispusti uzdah. Ruke mi polete ka njenoj guzici koja se trlja o mene, a ona se nasmesi dok joj stiskam guzicu
"To sto si lepa i sto utices na moje hormone ne znaci da smo sve resili" klimne glavom i spusti usne na moj vrat. Spusta poljubce polako sve nize i nize a onda dodje do mojih bokserica i pomeri ih ka dole i tako sve nize i nize, a onda ih rascepa i tako moj ku*c iskoci i ona ga uzme u ruke. Pocne ruke pomerati ujednaceno i polako. Stisnem posteljinu ispod sebe, a onda osetim njena usta oko mene.
"Jebem ti" prostenjem dok se uspravljam na laktove i gledam je kako mi pusi. Dok me zadovoljava ustima gleda me onim svojim krupnim ocima i stvara uzitak jos boljim.. Brzo sam blizu vrhunca pa joj govorim. Ona nastavlja sa pokretima jos intezivnije i bolje
"Ne zelim da ti svrsim u usta" jedva izgovorim a ona nastavi dalje i ja ne mogavsi da se suzdrzim glasno zastenjem dok svrsavam u njena usta. Ona guta ono i uslravlja se.. Pokaze mi da sednem na ivicu kreveta pa je i poslusam.
"Sta sad planiras da radis?" Upitam je ali ubrzo dobijem odgovor.Okrene mi se ledjima i pusti kosu, a onda polako krene da skida svoju bluzicu. Nasmejem se dok posmatram svaki njen pokret. Skine bluzicu i baci je na pod, onda dok blago pevusi neku lesmu skine suknjicu i ostane samo u carapama gacicama i brusu.
Polako se spusti skroz do poda svlacuci carape, a onda mi pridje i sapne mi
"Mislim da ces pozeleti da pustis glasnu muziku" namigne mi a onda pridje mojim zvucnicima i prikljuci ih na telefon i pusti neku muziku jako glasno. Dodje do mene i sedne i u krilo ali okrenuta ledjima. Pocne da igra u mom krilu dok dodiruje mog druskana svojim dupetom. Dodjem do kopce njenog brusa i otkopcam je i ona ustane sa mene i okrene se i u tom trenutku njoj spadne brus. Popne se na krevet i rasiri noge. Tangice joj jedva prekrivaju medjunozje, a njena ruka se nadje u gacicama i pocne da se dodiruje. Opsujem i stvorim se na kolenima pred njom. Rastrgnem joj gacice i udjem u nju prstima. Ona zacvili i pocne da pomera prste brze. Polako joj pridjem i prste zamenim svojim ku*cem. Ona kako ja snazno udjem u nju hvata se obema rukama za posteljinu. Ja jednu svoju ruku stavljam na njenu sisu a drugu stavljam na njeni medjunozje i dodirujem je.. ona stenje glasno dok se cvrsto drzi za moje jorgane i posteljinu.
"Zayn" prostenje moje ime jace i ja izadjem iz nje pa je okrenem tako da je naguzena. Udjem u nju opet jako iona opet glasno prostenje moje ime a kako se ja snaznije pomeram tako ona sve vise pada i na kraju oslabi totakno kod ruku i glavom se drzi na krevetu, ali tako da mengleda. Grize usnu dok je ja stezem za guzicu i dok se ona jednom rukom dole dodiruje a drugom stiska svoju sisu.
"Zayn" stenje
"Snaznije Zayn, ohhh" zarezim i pocnem snaznije da se pokrecem, a ona da stenje jace dok obuje ne dodjemo do vrhunca i svrsimo. Ksda se ispraznim izsdjem iz nje i legnem u krevet do nje. Ovo je bilo opasno

SPEEDWhere stories live. Discover now