Probudio sam se i njenije bilo pored mene. Namrstim se i naljutim odmah. Zasto nije tu, gde je otisla. Uzdahnem duboko i ustanem. Dodjem do kupatila i odmah odem pod tus. Tu se prisecam svega kao i likuse koju sam doveo da bi njoj napakostio. Udari mi i u glavu sta sam joj rekao i sta je ona meni rekla. Da li je moguce? Zasto sam sebi to dozvolio? Istusiram se i uzmem bokserice i sorc za kupanje koji obucem. I gore obicnu majcu navucem. Pozovem Kendal i stavim je na video poziv kako bi se videli. Ona mi prica kako joj Liam pravi razna iznenadjenja i ja slusam iako ne zelim da cujem kako moj najbolji prijatelj ulazi u njene gacice.
"Kad se vracas?" Pita i naprci se
"Ne znam duso, valjda jos malo" kazem i ona se naprci
"Mogu ja da dodjem?" Pita dok ja uzimam svoje cigare i kljuceve od kola i izlazim iz sobe i idem hodnikom.
"Naravno, a ako nema ovde mesta idemo ti i ja u hotel neki" kazem i voleo bih da dodje. Nedostaje mi
"A skola?" Nailazim na Edvarda i on me pozdravlja i ja samo klimam glavom. Ide pored mene i gleda u moj telefon
"Ko jebe skolu" kazem i ona se nasmeje
"Mozes li da dignes malo taj telefon ne mogu u bradu da ti gledam" nasmejem se i podignem telefo
"Ja ti kupujem kartu i Liamu i tebi, a Harry neka kupi sam ako hoce a vi se do veceras spakujte" kazem i ona se nasmeje.
"Dobro ti se raspitaj da li ima mesta" kaze
"Ako nema ima hotela" kazem i Edvard me pogleda
"Ima mesta nema problema" kaze i ona se zahvali a ja samo klimnem glavom. Odjednom Liam se pojavi u kadru i ljubi je
"Fuj, sacekaj bar da prekinem vezu" kazem i on se nasmeje
"Ne mogu da se suzdrzim" kaze i ja se zgadim
"Hajde pali mali, samo nemoj po kuhinji da ga bacas" kazem i ona prevrne ocima a on se nasmeje
"Nemoj ti da brines gde ce da ga baca" kaze Liam i ja napravim zvuk kao da povracam.
"Samo da nagovestim nismo spremni za male bebe" nasmeju se
"Mislim da se tu ti ne pitas" kaze
"Pitam se i te kako se pitam, ja sam glava kuce" smejem se i oni samnom
"Hajde palite vise" kazem i prekidam vezu.
"To ti je sestra?" Edvard pita i ja klimam glavom. Izlazimo iz zamka i primetim Kristinu kod bazena. Prica sa Elenom i sa njenim verenikom nesto i ne primecuje me.
"Hoces sa nama kafu da pijes?" Edvard pita i ja odmahnem glavom.
"Idem do grada nesto" kazem i bacim kljuceve coveku koji radi sa kolima.. on kaze da ce kola za minut biti tu.
"Jeli bre gde si ti otisla dok sam spavao" viknem dok prilazim Kristini. Ona digne glavu i primeti me. Nasmesi se.
"Nisam mogla da te cekam vise, moram kafu da pijem" kaze i prevrnem ocima.
"Hoces u grad sa mnom?" Pitam i ona slegne ramenima
"Gde ides?" Pita dok me obgrli rukama i ljubi u obraz... obgrlim jee oko struka i poljubim usne na kratko.
"Moram da odem nesto za firmu da podignem, Stefan se mnogo na mene oslanja. Otac je njemu firmu ostavio, a ja radim u poslednje vreme dok on ladi kurac na maldivima" kazem i ona me udari
"Necu takve reci"
"Zabole me, sutra ujutru dolaze Kendal i Liam" kazem i ona se nasmesi
"Sta je uzeleo si se seke" puci usbe i zeza me.
"Ne zajebavaj i sama znas da je ona najbotnija" kazem i ona se nasmeje i poljubi mi usne
"Gore imas moj laptop rezerviri dve karte za prvi let od tamo ovamo i javi joj, a ja odo" kazem i okrenem se i potrcim ka lamburdziniju kog sam juce iznajmio..Prvo sto uradim jeste da sednem u kafic restoran i narucim hladan nes i omlet..
Jedem polako i brljam po telefonu pokusavajuci da objasnim svoju lokaciju coveku sa kojim treba da se vidim. Kada konacno uspem i kada pojedem svoj dorucak uzmem svoju kafu i polako je ispijam uz cigaru koja gori medju mojim prtima, a njen dim mi se uvlaci u pluca i smiruje me. Nakon nekih pola sata auto se zaustavlja i vozac izlazi i otvara vrata, prvo izlazi poznat covek i jedan od najboljih prijatelja mog oca, a kada druga vrata otvori izadje devojka mojih godina zgodna kao manijak i u kratkoj droljastoj haljini. Prepoznam je odmah i shvatim da mu je to cerka. Oboje su obuceni opusteno jer ipak idemo na pice ne na neku veceru.
"Dobro jutro" kazem dok ustajem i pozdravljam se sa njim.
"Zayn, pa sine gde si ti meni" grli me i udara blago rukama po ledjima.
"Bas si porastao, boze pravi momak" nasmejem se kiselo i odvajam od njega.
"Pa nije da smo se skoro videli" kazem i on klimne glavom
"Hej" njegova cerka se nasmeje i zagrli me. Poljubi me u obraz i malo otrlja o mene sto me iznenadi. Sta se toj devojci desilo
"Sedite" kazem dok cekam da oni sednu pa da ja sednem.
"Cudo Stefan nije dosao?" Pita i ja slegnem ramenima
"Ja sam ovde u poseti pa vec kad sam tu da zavrsim sa tim" kazem i on klimne glavom..
"Hocemo odmah na stvar da predjemo, imamo dosta toga da se dogovorimo" kaze i odmah rasplice pricu o poslu. Sedim i slusam i pokusavam da se uklopim sa nj8m. Ne zelim da me nesto prevari ili neto slicno mada mislim da ne bi nikada to uradio ipak je on jedan od najboljih prijatelja moga oca. Ali naravno ima necega oko cega se ne slazem i odbijam. Pokusava da me nagovori, ali stojim iza sebe i svoje firme. Vreme prolazi i posla je sve manje, na kraju posle cetiri sata rasprave i pokusavanja da smislimo resenje konacno dodjemo do toga i sklonimo papire sa stola. Narucimo po jos jednu kafu i sedimo i procamo. Iako ni ga se resio odmah moram da sednem malo sa njim. Ipak je on covek koji non stop zove i proverava nas.
"Pa kod koga si u poseti ovde?" Dosta je radoznao za jednog starijeg coveka..
"Tu sam sa drugaricom, njenim bratom i zenom i decom i roditeljima.. A zena od njenog brata je valjda princeza ove" kazem i on raskreci oci
"Pa gde odsedate?" Pita
"U zamku smo" kazem, a devojka pored njega me pogleda sa podignutim obrvama.
"O pa kakva je to drugarica kad si sa njenom celom porodicom ovde?" Krestavi glas devojke dodje do mojih usiju
"Komplikovano je" kazem kratko..
"Moram stvarno da krenem, moram da stignem do vecere tamo, dosao je od princa edvarda drug i njegova verenica pa moraju svi da budu na veceri." Kazem izvlaceci se. Nije da moram da stignem, ali vec duze vreme razmisljam o Kristini i nedostaje mi. Pogledam na sat i vidim da je vec tri popodne.. pa bar jos dva sata necu kuci biti. Placam racun uz malu pogodbu sa covekom, ali na kraju pristaje i ja odlazim. Sedam u auto i idem na drugi kraj grada kako bi zavrsio i ostatak posla. Moram da idem i za sefa da uzmem neke pare od nekog lika. Najvise mrzim to kad sam na odmoru a on zove trista puta i govori sta treba da se odradi.
Do tamo mi treba sat vremena a pogadjanje sa tim likom i pretnje traju pola sata. Na kraju dobijam novac i odlazim.. stajem u banku i uplacujem ga na racun gazde a onda krecem kuci. Kada stignem pogledam na sat i vidim da je pola sest. Napolju je idalje dan i sad je bas prijatno i pravo za uzivanje. Podignem pogled kada parkiram islred ulaza i primetim puno dvoriste.. devojke u bikinima su svuda okolo a i dosta muskaraca koji se motaju oko devojaka. Uzdahnem i uzmem svoje cigare i telefon, a onda izadjem iz kola i bacim kljuceve coveku zaduzenom za kola. On odmah dotrci sa druge strane dok su pogledi raznih zgodnih i lepih devojaka na meni. Gledam okolo pokusavajuci da nadjem Kristinu ali je ne vidi. Ugledam njene stvari na jednoj lezaljci pa odem do tamo pritom ignorisuci devojke koje staju ispred mene i govore svoja imena u nadi da cu se predstaviti nazad. Kada stignem do lezaljke odmah skinem majcu i patike. Sednem na lezaljku a onda ugledam nju kako lezi na krajnici bazena a ispred nje je neki decko, a pored u bazenu je Liam. Otkud on ovde sad? Kad je pre stigao? Gde je Kendal? Osmeh mi se rasiri usnama dok trcim ka bazenu i skacem. Hvatam njega za noge i vucem ga tako da potapa glavu, a kada izronimo krene da me udari ali vidi da sam ja.
"Majmune" drekne dok se ja smejem i grlim ga.
"Sta je picko prpa a?" Smeje se i uzvraca zagrljaj.
"Dacu ja tebi prpu" kaze kroz smeh. Odvajam se od njega i prilazim Kristini koja se smeska i seda sada tako da su joj noge u vodi. Stajem izmedju njenih nogu i ljubim joj butine, a onda se ona savija i ljubi mi usne
"Volim te" sapne tako da samo ja cujem i meni osmeh jos vise poraste.
"Alo nju si ljubio svaki dan a ja sam dosla danas, valjda sestra ima sada neku prednost" odvajam se od Kristine i vidim Kendal iza nje.
Izlazim iz vode i zagrlim je snazno.
"Boze koja ljubav" ljubim je u obraz i snazno grlim
"Ogromna" kazem i ona se smeje i uzvraca mi snazan zagrljaj.
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...