14Deo

694 21 0
                                    

"Deco hajde rucak" moja majka ulazi u dnevnu sobu gde sedi omladina.. Svi su nasli neku zanimaciju samo je Zayn sa strane.. Ni ja nisam nekog raspolozenja ali se ber zanimam igranjem sa malom decicom, a on. On bas nista od kada je Stela stigla. Ni sama ne znam kako to da se potrefilo da zivi u ovoj ulici, ali pojavila se tu sa roditeljima. Od tada Zayn samo sedi i bulji u telefon. A kada dodjemo u kuhinju opet se strese videvsi svoju majku.
Ja mu pridjem i na cas mu okrznem ruku i on prebaci svoj pogled na mene, ali ga brzo skine kada mu moj otac kaze da sedne bas do nje, a Stelu smesti odmah do njega.
Ne znam samo kako bas njega sve tako potrefi.. On mrzovoljno prihvata mesto i seda i tada mene smesti na mesto ispred njega.

Dok vecera polako prolazi svi jedu.. A kada pogledam u Zayna shvatim da ova situacija nije uopste uticala na njegov apetit..
"Zayn sine" ali zasto bi on mogao na miru da jede?
On okrene glavu ka svojoj majci i podigne obrvu a ja u njenim mislima shvatim da joj je stvarno zao.
On prestane da zvace dok gleda u nju
"Mozemo li..." Krene da kaze.. Tiho prica misleci da je niko ne cuje, ali znam da svi vampiri u prostoriji to cuju, ali to nije ni bitno jer njegov telefon zazvoni. On obrise ruke proguta ono sto je imao i izvine se kada procita ime
"Harry je" kaze Liamu i Kendal koji se zbune
"Sta on hoce?" Liam upita
"Zar danas nije trebao da bude sa Gemmom?" Kendal kaze i Zayn samo slegne ramenima
"Halo" izadje u drugu prostoriju i javi se.. I znam da je nepristojno ali me zanima sta pricaju
"Gde si?" Harry je ljut cujem mu po glasu
"Na veceri kod Kristine" Zayn kaze
"Jebeno izadji napolje" Mislim da je besno malo reci za stanje u kom se nalazi Harry.. I u sledecem trenutku se samo cuje ono iritantno 'tu,tu,tu,tu' i Zayn ulazi u prostoriju
"Liam besan je" Zayn ulece u prostoriju i hvata Liama za rukav. Sta su mi uradili?
"Sta si jebeno uradio?" Liam ustaje i krece za njim u trenutku kada se cuje lupanje na vratima
"Kucka mu je rekla" kaze i ja se zbunim
"Ko mu je rekao sta" njih dvojica su van prostorije, ali se skoncentrisem na njh kako bi ih cula..
"Gemma, sinoc kada sam otisao odavde isao sam da prosetam jer mi se nije spavalo i sreo sam nju. Napili smo se i puf" i meni bude jasno sta je uradio.
Lupanje na vratima prestane kada se zacuje Harryjev besan urlik a i razbijanje neke vazne.. Skocim kao i ostali i krenemo ka hodniku
"To mi je sestra manijace" Harry urlice na Zayna koji se samo smeje, ali se i ne brani dok ga ovaj tuce..
Kendal vrisne kao i Zaynova majka, a Liam i sam popije koji udarac braneci Zayna koji se smeje
"Ona ima dvadeset sest godina zna valjda sama da kaze da li hoce ili nece. Ja nisam nista na silu uradio" Zayn kroz osmeh kaze, a krv mu se svuda po zubima sliva.. I ja osetim taj ostar miris.. Par vampira zajedno sa decicom ode iz hodnika, a ja smirim svoju zedj koja se odjednom pojavila i pridjem Zaynu na kog Harry opet posrne
"Ne nogu da verujem. Dogovorili smo se da nju ne pipas i ti si opet to uradio"
"Alo nisam ja kriv sama je trazila.. Nikada ne bih spavao sa njom da nije trazila" kaze
"To nije opravdanje Zayn" Ubacim se
"To vece si bio samnom i nije ti bilo dovoljno jedna vec si odmah skocio drugoj u krevet" sada ja dreknem na njega dok njegova dva brata mu pomazu da ustane
"Ti se ne mesaj. Nije da si se zalila" kaze i tada Justinova pesnica zavrsi na njegovom licu
"Gade jedan." Vikne na njega
"Alo ko danas jos hoce da me udari. Hajde navalite. Danas sam raspolozen da udarce" kaze pokazujuci na sebe
"Zayn samo se ti zajebavaj, a veruj mi trebace mi duze vreme da ovo svarim" Harry govori a onda izlazi iz kuce, a odmah za njim i ja..

Nije da sam razocarana zato sto je spavao sa drugom, samo mi je krivo sto nije mogao da saceka da bar prodje jedan dan nego je odmah nakon par sati uskocio u gacice drugoj.
Osecam se....iskorisceno? Mislim da je to prava rec. 
Sednem na ljuljasku i pocnem da se ljuljam. Ne znam ni zasto sam pomislila da je drugaciji. Mozda zato sto vec dugo vremena nisam naletela na nijednog drugacijeg i mozda mi treba neko.. Ne znam ni sama...ko ce da me voli?
Ali zasto sam ocekivala od obicnog pacova i zenskarosa da bude to on? Zar nisam pametnija? Zar nisam naucila tokom ovih godina mog postojanja da...da takvi ne umeju da vole? 
Ni sama ne znam sta sam ocekivala
"Hej" i onda njegov glas. Toko ostar i promukao me trgne iz misli.
"Jesi dobro?" Upita. Samo prebacim pogled na njega
"Valjda. Samo osecam se.." Ma nije ni bitno ne treba da zna
"Iskorisceno?" Sam nastavi i ja nesvesno klimam glavom
"Ispao sam kreten" opet klimam glavom
"Ali ne znam ni sam kako da se opravdam" seda na pod ispred ljuljaske i hvata moje noge pa me prebaci u svoje krilo, a onda pogledam u njegovo lice
"Izgledas uzasno" kazem dok rukom polako predjem po njegovom licu. On zazmuri
"Znam, ali to nije nista za razliko od toga kako se osecam" kaze i meni malo fali da se nasmejem
"Zayn ti ne umes da osecas" kazem i on spusti pogled na moje usne
"Valjda si upravu"
Kaze a onda nasloni glavu na moje rame. Osetim ostar miris krvi, a za tim i vene koje mi se pojavljuju ispod ociju a to prati i bol prilikom izlazenja ocnjaka.. Pokusam da se smirim ali mi ne ide..
Odgurnem ga od sebe i krijuci lice uletim u kucu i onda pravo u svoju sobu.. Pogledam se u ogledalo i kada vidim nasta licim samo zatvorim oci.. Ja sam ubica i bas na nekog takvog i licim.. Diswm duboko i prskam se vodom.. To mi smiri lice ali zedj. Ta prokleta zedj! To nikako da ispari iz mene.. Otvaram vrata sobe i hodnikom strcim u podrum.. Prolazim kroz mesto gde stoji pice i dolazim do zamrzivaca.. Izvadim jednu kesicu krvi i stavim slamcicu u usta.. Kada je izvadim iz usta osetim se kao da sam ponovo pocela da disem!
Polako se spustim na pod sedajuci i naslanjajuci se na zamrzivac pun krvi i onda nastavljam da ispijam kesu sa crvenom tecnoscu. Trebalo mi je ovo. Ne znam ni sama sta se desilo i cemu tolika zelja pri samo mirisu. Nikada do sada mi se nije desilo sem kada nisam umela da kontrolisem sebe, ali vremenom sam naucila.. Ipak ziveti 1000 godina nije malo i tokom njega mozes da se naviknes na svasta..

Kada ispijem tu kesu krvi bacim je u kantu za smece i zatvlrim zamrzivac. Uzdahnem osecajuci se kao ponovo rodjena, a onda se popnem na sprat resena da se istusiram i legnem..
Iako vampirima san nije potreban meni u ovom trenutku jeste..
Skinem sa sebe sve i udjem u tus kabinu pustajuci toplu vodu.. Ona kada dodje u kontakt sa mojim hladnim telom proizvede takav kontrast da mi se koza na trenutak zacrveni ali uskoro primi normalnu boju. Tusiranje toplom vodom je jedina stvar koja cini moju kozu toplim i vraca me u vreme kada sam bila mozda vespomocna, ali ipak ziva!

Znam da je kratko! Obicno ima 2000+ reci a sada ima dosta manje, ali ja mislim da u ovom nastavku nije vise nista potrebno napisati.. Hvala na tome sto citate.. Volim vas puno!

SPEEDWhere stories live. Discover now