"Uh" bacam se umorno na mekanu lezajku koja vise podseca na krevet nego na lezajku, ali nije ni bitno.. Stavljam svoje crne naocare na glavu i uzdisem dok podizem mali svoj crni sorc za kupanje i pustam svoje noge da se malo osuncaju.. Tiha muzika koja je pustena na bazenu me smiruje a zvuci vode i smeh dece i razgovori nekih ljudi su svi pomesani i predstavljaju neku prepreku za uzivanje, ali se koncentrisem na zvuk vode i uzivam. Moja sestra je sa Liamom otisla da se kupa a Harry je seo odmah u bar kako bi popio pice, a Tristan je zavrsio negde sa nekom devojkom. Ja sam sam sa sobom i lepo mi je..
"Slobodno?" Cujem poznati glas pa podignem oci i ugledam jako poznato lice nive devojke.
Ona prstom pokazuje na lezaljku do moje i ja klimam glavom.. Ovi svi su se smestili na lezaljke sa moje druge strane..
Ona namesta svoj peskir i vadi kremu za suncanje.. Naocare su joj na ocima pa ne mogu da vidim gde gleda, ali ne moze ni ona da vidi gde ja gledam.
Sipa kremu na ruke i pocne da maze noge.. Posle predje na stomak i ruke a onda ustane te kupace gacice malo zavuce u guzu i namaze i nju.. Moj druskan malo poskakuce ali ga smirim a onda..
"Zaklanjas mi sunce" kazem nezainteresovano i ona sedne i uzdahne kroz smeh
"Stvarno si neki cudan decko" kaze. Odlucim da ne odreagujem na to i ona samo uzdahne
"Hoces li mi namazati ledja molim te? Zamoli kulturno i sada ja uzdahnem
"A sta cu ja dobiti za uzvrat?" Upitam dok podizem naocare na vrh glave i gledam je sa podignutom obrvom
"Mozes dobiti svasta vremenom, a za pocetak pozivnicu na moju rodjendanaku zurku i smes da povedes koga god zelis. Bice besplatnog pica" Nasmejem se..
"Dobro" kazem pa se ustanem i stanem iza nje. Ona mi doda kremu i ja je sipam malo u ruke i onda je namazem na njena ledja.. Razmazem je i vratim se nazad na lezaljku..
"Hvala"
"Nema potrebe da mi se zahvalis vec da mi kazes gde i kada da se pojavim" namignem joj a onda ustanem resen da udjem u vodu i prekinem ovo dvoje sa ljubljenjem i hvatanjem u vodi..
Kada sam usao moja sestra je idmah prevrnula ocima a Liam se odvojio od nje..
"Hajde Zayn da te ucimo da plivas" nasmeje se i pogleda me onako kako samo on zna kada me podjebava
"Masi rukicama, masi nogicama" Poprskam ga i on mene nazad.. Osecam se kao dete zarobljeno u telu odraslog..
Da pokazujem pravog sebe, ali pred njima mogu tako da se pokazem. Zar ne?
"To je Zayn onaj sto je ubio oca" odjednom cujem i sledim se.. Okrecem se i vidim kako se ljudi dosaptavaju i gledaju me sa strahom. Komentarisu mene i mog oca i bes u meni poraste polako..
Moja sestra mi prilazi i grli me govoreci da se smirim ali je samo odgurnem i izadjem iz vode.. Njih dvoje izlaze zamnom, a vidim da i Harry prati situaciju iz vara pa krece ka meni.
Kada stignem do lezajke pogled mi padne na onu do moje.. Na njoj sada lezi muskarac plave kose a na njemu sedi Kristina i ljube se. Prevrnem ocima i uzmem svoj peskir besan na ceo svet. Uzimam naocare i torbu svoje sestre.. Sedam na lezaljku i pocinjem da brljam po nenoj torbi trazwci telefon i kluceve..
"Zayn" Liam me nazove kada svi troje stignu do lezaljke..
"Gde su mi kljucevi?" Pitam besno ali ne derem se.. Ne zelim scenu.. Ionako samim pojavljivanjem privlacim paznju
"Zayn nisi u stanju da vozis" Moja sestra mi govori dok mi otima torbu u kojoj sam uspeo da nadjem samo telefon i slusalice.
"Daj mi kljuceve odmah" unosim joj se u facu i uzimam kacigu
"Daj mu kljuceve" Harry dobacuje i ja sam zahvalan..
Ona sedne na moju lezaljku i pocbe da brlja i ja se okrenem tako da je vidim a u pozadini vidim zbunjenu Kristinu kako sada sedi na lezaljci a onaj decko do nje..
"Pozuri" zarezim i onda opet cujem
"Da to je inaj Malik.. Zar su ga vec pustili ja bi ga dozivotno drzao u zatvoru" Stiskam pesnice suzdrzavajuci se. Udisem i izdisem polako smirujuci telo ali mi ne pomaze. Moja sestra konacno pronalazi kljuceve..
"Harry jesi siguran da treba da mu ih dam.." Jednim pokretom ruke ga otimam od nje a onda navlacim majcu na sebe i obuvam papuce.
"Vidimo se veceras ispred kluba." Govorim ovima Kristini namigujem a onda besno izlazim sa bazena sedajuci na motor i paleci ga.. Odmah izlazim na ulicu i dajem gas....
Kada stignem kuci i stanem ispred kapije telefon mi zazvomi.. Pogledam u ekran i vidim velikim slovima ispisano
'SEF' Jos mi je on trebao. Javljam se i najezim se od njegovog odvratnog glasa
"Veceras u N&J klubu bice devojka poslacu ti sliku.. Zelim da je unistis, dobro placam" ni ne pitam za cenu vec samo prekidam i cekam da mi se slika na ekranu pojavi..
Pod onim 'unistis' podrazumevam da moram da spavam sa njom. I predpostavljam da je nevina jer on samo takve i trazi.
Ulazim u kucu i bacam se na kauc.. Pustam televizor i uzdahnem.. Treba mi odmor.....
Kada otvorim oci vidim da sam zaspao i prespavao.. Na satu je devet sati i odmah skacem. Kasnim.. Trebao sam vec da budem ispred kluba..
Ulazim u sobu i skidam sve sa sebe.. Ulazim u kupatilo i istusiram se na brzinu.. Kada udjem u sobu otvaram ormarn i vadim belu kosulju, a uz nju oblacim crne pantalone. Uzmem sat i stavim ga i prsten koji skidam samo dok se kupam a onda stavim svoj omiljeni parfem i uzmem telefon i novcanik.. U predsoblju mi je kljuc od motora oa izlecem iz kuce zakljucavam je i sedam na motor i pokusavam da se setim kako mi je sestra objasnila da dodjem do tamo.. I nakon pola sata konacno stizem.. Gledam na sat i vidim da kasnim sat ipo vremena. Slezem ramenima i dolazim do ulaza preko reda gde govorim prezime i oni me pustaju. Ne znam kako ali Harry nam uvek sredi da bez problema ulazimo u sve klubove.. Taj decko svuda zabada nos i uvek dobija sta hoce..Kada udjem oni su vec za separeom gde stoje tri vlase razlicitih pica i tri flase piva.. Narucujem i ja flasu piva i uskoro ona se stvara ispred mene. Pijem polako i razgledam po klubu... Flasa za flasom, razna pica su se menjala i vrtoglavica pocela da hvata.. Harry je otisao da plese sa nekom likusom, Liam je otisao sa Kendal da igraju a Tristan je otisao na vazduh sa nekim njegovim drugom..
Ugledam u uglu devojku sa kojom moram da se zabavim veceras i odmah ustajem.. Ona stoji u uglu kluba i pije... Sok?
Neka streberka sigurno, ali takve su najlakse. Prilazim joj i ona me pogleda
"Sok?" Podignem obrvu i ona slegne ramenima
"Ne volim da pijem" prevrcem ocima i nudim joj da je castim sok i ona pristaje.. Sednemo za sank i ja narucujem jedan sok i meni kiselu vodu.. Ina gleda nesto po klubi i trazi i ja za to vreme istresem prah iz kapsule koju sam kupio od nekog dilera.. Ona se okrece i zahvaljuje mi dok uzima par gutljaja.. Kada popije casu vec je uhvati i povuce me da igramo.. Nevoljko ustanem i krenem za njom.. Igramo uz jaku muziku anonda odemo do vecea.. Odmah pocnem da je ljubim ali po vratu. Usne joj ni ne dotaknem.. Ii ona mi se samo tako preda a onda kada se oblacim trazi mi broj a ja se samo bezobrazno nasmejem izvadim telefon i slikam je onako golu i placljivu i izadjem ostavljajuci je da place.Izadjem iz kupatila i nailazim na Tristena koji prebacuje ruku oko mene i pocinje da skace.. Skacem i ja i igram uz njega.. Smejemo se dok nestabilno stojimo i igramo, a onda ugledam Kristinu kako se uvija i dodiruje svoje zanosne obline.. Nasmejem se, ali kada ona pogleda u mene samo skrenem pogled i nastavim da se ludesam sa svojim novim drugom.
Vodka za vodkom, tekila za tekilom i na kraju zavrsim tako sto izlecem iz kluba naginjem se nad kantu za smece i povracam.. Liam stane do mene i pita me da li sam dobro ali samo klimam glavom ispijam njegovu kiselu vodu i vratim se nazad u klub kako bi nastavio da pijem, ali kada sledeca casica krene ka mojim ustima neko mi je uzme. Okrenem se i vidim Kristinu kako je ispija. Prevrcem ocima i narucujem sledecu i brzo je uzmem i popijem a onda narucujem jos jednu i uzmem je u ruke
"Dosta ti je" govori
"Kog djavola se stalno motas oko mene?" Pitam drsko iispijem ono pice.
Ona sleze ramenima
"Zanimljiv si mi" Namigne
"Pa neka prestanem da buem" saplicem jezikom na poslednjoj reci i ona se zakikoce.
"Da sklopimo dogovor?" Zainteresovano je pogledam
"Ti ces prestati da pijes a ja cu da se popnem na sank i odigram striptiz" moj osmeh poraste dok klimam glavom i pristajem.
Na ovo treba pristati.Ona govori nesto sankeru i on sklanja case sa sanka i smeska se dok se ona prvo penje na stolicu, a onda i na sank i staje tacno ispred mene da mogu da dobijem pogled na nju.. Opsujem kada je pogledam odozdo i ugledam njene crne cipkaste gacice..
Na sebi je imala sivu kratku haljinicu i preko sivu jaknicu.. Kosa joj je bila pustena a na nogama je imala srebrne stikle..
Kako je muzika postala jaca tako se njeno telo vise uvijalo a uskoro je i jakna skinuta.. Baci je na mene i ja se nasmejem.. Uvija kukovima i gleda me onako zavodnjivo, a onda svuce jednu bretelu.. Okrene mi ledja i cucne.. Gleda me preko ledja dok rukom od svoje noge prelazi preko guzice kukova sve do grudi, a onda ponovi to, ali se uspravi tako da je naguzena dok dodiruje avoje noge i ja svoj pogled ne skidam sa njene zadnjice a moja ruka stiska moje medjunozje i namesta ga na pantalonama. Onaj jebacki osmeh mi igra na stranu dok ona skida drugu bretelu ali se zaustavlja tu i nastavlja da igra.. Rezim kada hvata moju ruku i sada njom prelazi preko nogu do njene zadnjice i tu je zaustavlja i podstice me da je stisnem sto radim..
A onda mi se okrene i savije se napred i dobijam pogled ispod njene haljine na njene grudi.. Nema brus i bradavise su joj nabrekle ali senuspravlja i onda rukama jako prelazi preko kukova a onda vidim kako joj se gacice klizaju preko glatkih nogu. Nasmejem se dok ih ona baca u moje lice. Mirisem ih i trpam i u dzep i taman kada otkopca haljinu i pokaze ledja a neki momci iza pocnu da se deru pored mene se pojavi decko sa kojim se ljubila na bazenu i uhvati je oko struka i skine sa sanka.
"Sta to radis kog djavola?" Pita je a nezadovoljni uzvici muskaraca se cuju.. Ja se samo nasmejem ispijem jos jedno pice resen da idem kuci.. Danas sam video sve sto sam hteo..
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...