35 deo

269 7 0
                                    

Uzdahnem duboko i pridjem fioci sa vesom. Uzmem bele cipkaste tangice i navucem ih. Navucem beli topic preko grudi i sednem pred ogledalo, namazem se svojim uljem of kokosa i dok se ono upija pocnem da susim kosu. Kada je osusim samo je vezem u nisku neurednu pundju i dva pramena izvucem tako da mi padaju pored lica. Uzmem svoju sminku i pocnem polako da nanosim sve sto je potrebno, na kraju stavim vestacke trepavice i rozi sjaj na usne. Pogledam se i zadovoljna sam, nista preterano ali elegantno.. ulje se jos nije upilo skroz pa odlucim da izadjem na terasu i ispusim jos jednu cigaru. Opet sam se navukla, necuu..

Sedam na okrugli krevet i palim cigaru, a onda uzmem telefon i slikam noge sa prelepim pogledom na veliko dvoriste i okacim to na insta stori. I od toga sam zavisna koliko vidim. Stigne mi poruka pa udjem u nju i zaprepastim se. Zayn skroz go mi je poslao svoju sliku.
"Mogu ovako da idem?" Pita i ja se nasmejem
"Kako hoces" kratko odgovorim i znam da ga nerviram jer sam ljuta, ali ljuta sam i kraj. Uzimam poslednja dva cima i ustajem i ulazim u sobu. Stavljam zvaku u usta i uzimam svoj omiljeni parfem i naprskam ga par puta. Dodjem do ormara i uzimam belu haljinu koja je napred sa dubokim v izrazom, a i ledja su joj skroz otvorena. Skidam beli topic sa grudi i navlacim haljinu. Zakopcam je sa strane i namestim grudi lepo. Obujem krem stikle i pogledam se u ogledalo. Izgledam elegantno i nekako sexy, ali nista preterano. Odjednom vrata se otvore i Edvard bez kucanja udje
"Prelepo izgledas"
"Vase visocanstvo kakav je to nacin da udjete u zensku sobu bez kucanja" ignorisem njegov kompliment i on prevrne ocima
"Nemoj te da vam se ponovi, a sada da vas iskoristim" govorim i on se smeska.
"Hajde da me slikas" dajem mu svoj telefon i stajem blizu ograde na balkonu i namestim se. On me slika dok ja poziram i kada kazem da je dosta dodje do mene i stane i on i krene da nas slika sa prednjom kamerom. Rata sobe se ot ore i Zayn u crnim farmerkama i beloj kosulji i crnom sakou udje u sobu i zbuni se, a onda me ljuto pogleda i izadje.
Ma dajjj.. Nije valjda ljut, samo smo se slikali.

SPEEDWhere stories live. Discover now