U garazi dodjemo do mog crvenog mezimcaa i sednemo u njega. Vezem pozadi njih a onda vezem i sebe i upalim motor automobila.. Auto se malo zagreje dok ja skinem sal i rukavice i raskopcam jaknu i spremni smo za polazak. Kliknem dugme na privesku za kljuc kako bi se garaza otvorila i kad se ona otvori kliknem da se otvori kapija dvorista. Polako izadjem iz dvorista na put i krenem ka vrticu. Zaustavim se na mestu gde narucujes hranu iz vozila i narucim deci pomfrit i jedan hamburker koji trazim da podele na pola. Dva soka i jednu kafu. Kada nasa narudzbina stigne dam deci njihovo jelo a svoju kafu stavim na ono mesto u kolima predvidjeno za to. Nastavim lut do vrtica i kad stignemo tamo primetim nase ljude obucene u crno sa crnim naocarima kako stoje na svojim mestima.. tri vestice dodju i preuzmu decu i dok dve vode ih ka vrticu jedna izgovara nesto i mase rukama. Predpostavljam da baca cini da nijedno nadprirodno bice ne moze vise tu da udje..
Polako pokrenem auto i krenem ka skoli.
Kada stignem tamo i parkiram se tri isto tako sva u crno obucena muslarca mi prilaze jedan mi otvara vrata od kola a kad izadjem sva trojica stanu oko mene i krecu se istom brzinom kao ja i tako idu zamnom do skole. Svi posmatraju, dosaptavaju se, ali ja se ne trudim da slusam.. Samo prolazim pored sve te dece pijuckam kafu a kad stignem do naseg stola primetim celu ekipu a sa svakim od njih stoje po tri telohranitelja.. Svi cute i igraju se sa svojim kljucevima ili kafom koju piju. Prevrnem ocima i okrenem se i podjem ka ucionici. Na vratim prodjem pored Zayna kog namerno okrznem ramenom, ali on kao da me ne konstantuje. Samo stoji i prica sa Liamom i smeje se. Udjem u ucionicu i jedan telohranitwlj zamnom pa stane pored moje klupe a dva ostanu ispred. Naslonim glavu na klupu i uzdahnem duboko. Tesko diswm od sinoc i oswcam se odvratno.
Ucionica se polako puni a ja sedim na stolici naslonjena sa prekrstenim nogana i gledam kroz prozor. Okrenem se tek na zvuk stoloce i kad pogledam Zayn seda na svoje meto i naslanja se na stolicu i onako sa rasirenim nogama cupka i gleda u telefon. U ustima ima slamcicu i zvace je pa kako pomeri usta ona se okrene u krug. Samo vratim pogled na prozor, a onda udje profesor i svi ustanemo sem Zayna. On nikad ne ustaje.
"Sedite" profesor kaze i svi sednu. Naslonim se sada laktovima na klupu i otvorim svesku resena da misli skrenem zapisivanjem lekcije koju danas ucimo. Cas polako odmice i vec je proslo dvadesetak minuta, a onda se vrata naglo otvaraju tako sto Justinovo telo prolece kroz njih i zavrsava na stolu profesora.. svi uplaseno ostanu da sede i da se domundjavaju dok ja vrisnem i potrcim ka Justinu koji jedva dise.. dodjem do njega dok nas otac ulati zajedno sa moja dva telohranitelja koja pokusavaju da ga sprece, ali na kraju ostanu sa polomljenim vratovima. Znam da to nije nista i da ce se oporaviti za par sati ali sad smo spali na samo mom jednom telohranitelju. Justinovi su takodje sa izlomljenim vratovima
"Putuje mi ka srcu metak, izvadi ga" Vrisci u ucionici pocnu da se prolamaju kroz vazduh a onda vidim svoj oca kako svima pokazuje da se sabiju u cosak i kroz osmeh ih tera da ne vriste. Uplaseni ucenici prestaju da vriste od straha. A onda dok ja vadim Justinu metak iz pluca moj otac pokazuje Zaynu da izadje iz gomile i on opusteno izlazi bez imalo straha u ocima. Ovaj ide oko njega i promatra mu svaku crtu lica. Ja pomazem justinu da ustane i tada se pojavi cela ekipa zajedno sa svojim telohraniteljima u ucionici.
"Nije ni cudo sto se vuces sa njim. Udji mu u misli. Isti je kao ti. Sve sto ima u glavi je sex i prljavi poslovi. Cudilo bi me da si se vezala za nekog pametnog" Vidim osmeh na Zaynovom licu
"Ja ne krijem da sam kriminalac" sleze ramenima
"Ostavi ga" Viknem na oca koji pila Zaynov vrat i meri mu puls.
"Kristina Kristina..." zaustavi se sa pricanjem i pridje mi. Uhvati mi glavu i gleda me u oci
"Secas se ti Kristina kako je nemati emocije?" Ne dozvoli mi da kazem nesto nego samo dodje do Zayna i ugrize sebe za ruku. Mesto gde mu klizi krv nabije zaynu na usta i natera ga da oseti njegovu krv i ja sad tacnom znam sta je njemu na pameti. Zayn odgurne njegovu ruku i obrise usta.
"Iskljuci ih Kristina ili cu ga ubiti" odmahnwm glavom a on pridje Zaynu i uhvati mu glavu.
"Iskljuci ih" Drekne na mene i ja olet blago odmahnem glavom
"Ok" krene da mu slomi vrat i ja samo dreknem da stane.. Odvoji se od njega i pridje mi..
"Iskljuci" i u tom trenutku tama. Samo glupava tama. Nikakav osecaj, nikakva emocija. Samo tama. Pogledam u svog brata pa u ostatak ekipe pa u Zayna. On me gleda zbunjeno i ja se samo zubato nasmejem.
"Pa hajde da se malo zabavimo" kazem i istrcim vampirskom brzinom napolje.
Odem do kuce gde iz zamrzivaca sa kesama krvi izvadim tri kese i ponesem ih na sprat samnom. Pozovem Logana i kazem mu da veceras izlazimo da se zabavimo. On odmah pristane. Kao da je njega tesko nagovoriti.
Sedim u dnevnoj sobi i pijem krv iz onih kesa i osecam samo vecu zedj. Trazi mi se vise i vise pa uzmem telefon i napisem poruku jednom decku iz skole da ga cekam u mojoj dnevnoj sobi. On odmah pristane da dodje pa se ja popnem i skinem sve sa sebe sem vesa. Navucem svilenu kucnu haljinu i ostavim je onako otvorenu da mi se vidi ves. Vratim se u dnevni boravak.
Pola sata kasnije Logan se ponavi sa tri devojke i tri muskarca u kuci.. kada zatvorj vrata muskarci skinu kapute i ostanu samo u boksericama a devojke u brusu i gacicama.. Pruzim mu pivo i griznem mu uho..
"Sta se tebi desilo od sinoc?" Saljivo pita i ja odmahnem glavom
"Nista, ali bas nista" namignem mu dok pridjem onom jednom decku i zagrizem ga za vrat. Ukus sveze tople krvi mi se prosiri kroz telo a ocnjaci zabole od uzitka.. Organizam trazi vise i vise, a telo koje sve vise gubi krv pocinje da se sve vise i vise opusta..
"Dosta je" Logan me odgurne od tela decka koje je gotovo da se ugasi.
"Kad?" Upita ljuto
"Zasto si ih ugasila" Odmahuje glavom dok zabada sprc vrvene u mene i ja padam u mrak..Sledece sto se desava jeste da sam u mraku. Otezano disem, a onda se svetlo pali i pece moje oci
"Dobro jutro" slabost je ogromna a niko ne nudi krv.. Flasica vode mi se skotrlja do nogu i ja je samo pokupim i bacim na resetke koje me dele od Justina, Logana, Zayna i nekoga kog ne zelim da gledam.. Tristena..
Osvrcem se oko sebe i svuda je vrvena. To mi otezava disanje.. tu je i vukov bol koja utice na moju drugu stranu. Sednem uza zid i nasmejem im se samo u facu
"Sta je. Opet cete da me drzite ovde da trunem dok ne upalim osecaje?" Justin, Logan i Tristen klimaju glavom, a Zayn odmahuje
"Ja nisam tu zato. Zabole me kako ces se ponasati. Ja sam dosao da vidim sa kim imam posla.. Ocigledno da mi dugujes objasnjenje" prevrnem ocima i brzinom koju samo vampiri imaju pridjem vratima i kroz sipke pokazem moje vene pod ocima, zube. On samo stoji tu i gleda me bez ikakve emocije, bez straha.
"Vidis nista strasno. Samo mogucnost da cujem tvoje srce..." Zastanem malo i izostrim culo sluha
"Bum...bum...bum...bum" pratim ritam njegovog srca glasom i on se nasmeje.
"Mogucnost da cujem tboju krv kako ti tece venama posebno tu" provucem ruku i pipbem mu venu na vratu, ali ga Justin odmakne..
"Kako tece i stvara puls. Brzina je jos jedna prednost znas." Zastanem te skocim na krov.. drzim se rukama za gredu
"Vidis?" Klima glavom i nasmeje se
"Mislim da je dosta od tebe. Ostatak cu cuti od njih" kaze i skloni se sa strane, a Justin otvori vrata malo i udje zajedno sa Tristenom, a onda ih zatvara.. Tristen stavlja rukavice a onda u jednu ruku uzima jedan prut vrvene a u drugu drugi. Justin mi dok ja posmatram Tristena stavlja lance na ruke i iznenadi me time. A kada pogledam u njih shvatim da su to lanci iz kojih nojedno nadprirodno bice ne moze da se osloboti. Prevrnem ocima i samo sednem na stolicu znajuci da mi sada nema spasa.
Tristen mi pridje i nasloni onu odvratnu biljku na moja oba obraza. Bol prostruji mojim telom dok ocnjaci izlaze na povrsinu a vrisci napustaju moje telo. Osetim bic okupan u vukovom bolu kako mi struju ledjima i kada se okrenem vidim Justina kako me udara njemi. Zute oci se odmah pojave i sada i vuk iz mene jauce.
A onda opet osetim kako mi sada ruke gore od glupave vrvene. I znam da ce mi ovako proci sledeci dani, meseci a mozda i godine.
"Sto se duze budes opirala to ces duze trunuti ovde i mi ce mo te kupati u bolu" Justin govori dok smesta onaj bic sa strane a Tristen skida rukavice..
Jebenih sest sati su neprekidno radili ovo, a Zayn je svo to vreme stajao ispred i posmatrao. Nije rec progovorio. Obicno neko ko privi put se upozna sa vampirima i posmatra postupak vracanja emocija ili se onesvesti ili pobegne na sprat ili non stop mrmlja kako su oni psihopate, ali ne i on. On ne samo stajao i posmatrao svaki korak, svaki moj vrisak. Sve mirno kao da ovo nije nesto sto je najgore video..
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...