29 deo

370 9 0
                                    

Kada su se ispozdravljali visoki decko se okrenuo ka meni
"Mark Dohner, Zaynov dobar prijatelj" kaze i pruzi ruku. Pruzim ruku nazad i nasmesim se blago. Decko ispred mene je savrsen, ali mi ne izgleda kao neko ko sa kim bi se Zayn druzio, ali izgleda da se varam
"Kristina Bieber, Zaynova druagrica" kazem i on se zbuni
"Drugarica?" Pita a onda odmahne rukom
"Shvatam, imas posla sa Zaynom" smejemo se oboje dok Zayn ne prekine to
"Ja stojim ovde, sve vas cujem" slegnem ramenima i sednem na veliku ugaonu garnituru. Vrata se otvore i unutra udje sekretarica. Stavi hrpu papira na sto i izadje..
"Sta je moje?" Pitam Zayna i uzmem hrpu papira koju mi pokaze. Bice ovo naporan dan.
"Zayn treba mi neki laptop" kazem mu kada se setim da nije moj kod mene.
"E sad cu ti ja moj doneti" Mark kaze i odlazi. Zayn namesti papire koji su njegovi i stavi ih da su mu pri ruci. Namesti na kompu nesto, a onda ustane i dodje kod mene. Uhvati me za noge i smesti me u krilo tako da sam mu okrenuta grudima.
"Znas li sta bi ti radio na ovom kauci sada, samo da Mark ne preti da ce uci svakoga casa?" Nasmejem se i poljubim mu usne, a onda predjem na njegov vrat. Ljubim mu svaki inc vrata i slusam mu puls. Osecam kako mi vene zaigraju ispod ociju i ocnjaci iskoce, ali udahnem duboko i smirim se, a onda mu poljubim osetljivu tacku. On me stegne za dupe i prostenje. Blago pocnem da sisam to mesto i da ostavljam ljubavni ugriz, a kada me opomene ja sam svoj posao zavrsila. Puhnem mu u mesto koje polako dobilja ljubicastu boju i onda ga olizem sto izazove jos jedan uzdah sa njegove strane.
Pocne on mene da ljubi po vratu i kada krene da ostavlja ljubavni ugriz vrata se otvore.
"Ma daj, otisao sam po laptop i ti si se za tih par minuta vec bacio u akciju?" Mark govori dok silazim sa Zaynovih krila
"Neverovatno" on mi pruza laptop a onda sa Zaynom odlazi za Zaynov sto i krecu da rade.
Ja polako razvrstavam papire po mesecima, a onda pocnem da ubacujem podatke u program koji je odredjen za to. Ima previse posla i vec u prva tri sata me izmori. Ustanem i protegnem se.
"Gde ces?" Zayn dize pogled sa papira i upita me.
"Pi kafu" kazem i on se nasmesi
"Mogu ti je ja naruciti" odmahnem glavom
"Nema potrebe, idem malo da prosetam i da uzmem kafu i smuvi. Hocete vi?" Pitam i oni klimnu glavom
"Nemoj da se izgubis" Zayn kaze na sta se ja nasmejem
"Stvarno? Ovaj grad je moja kuca. Znam ga kao svoj dzep" nasmeje se sada on i odmahne glavom.
Polako hodam do lifta, a onda se spustam na poslednji sprat. Dobijam par pogleda od muskaraca i par uzvika, ali to samo izignorisem i nastavim. Izadjem napolje i udahnem vazduh. Napolju polako pada mrak i svetla se polako pale. To je ono sto me zadivljuje u ovom gradu. Njegov sjaj i taj utisak koji salje. Setam polako i kada stignem do mesta na kom zelim da sam udjem u radnju. Unutra je prelepo uradjeno i odmah pocne da mi krci stomak. Znam da necu odavde nista da uzmem da jedem jer posle idem sa Zaynom na veceru. A i cudno mi je sto sam gladna. Nikada nisam gladna, jedem samo ujutru zbog cirkulacije ili kada me Zayn vodi da jedem jer ne mogu da se blamiram i gledam njega dok jede. Narucim tri kafe i jedan smuvi i sacekam par minuta nakon cega ih uzmem i krenem nazad ka zgradi iz koje sam izasla.

Kada stignem i udjem u zgradu i krenem ka liftu zaustavi me visok prezgodan i prelep decko.
"Hej, ja sam Nic" samo tako mi se predstavi bez razloga, ali iz pristojnosti se nasmesim i kazem svoje ime.
"Znam da je cudno sto sam te spopao odjednom, ali ti si nova radnica?" Pita i ja se nasmejem
"Ne,ne tu sam samo da pomognem oko nekih papira" kazem i on napravi onu facu 'aha'.
"Pa nema veze to ne mora da spreci moj poziv na veceru" kaze i nasmeje se zavodljivo. Krenem da kazem da nisam za to, ali osetim kako me neko uhvatio za dupe. Okrenem se naglo
"Kretenu" viknem pre nego sto vidim ko je, a onda uzdahnem kada vidim Zayna kako se cereka iza
"Vidi decace, prosetaj pre nego sto si dobio otkaz. Nju samo ja jebem" prevrnem ocima, a onda osetim njegove ruke oko sebe. Drzim kafe u rukama dok on ljubi moje usne, a onda se odvoji od mene i uzme kafe da ih on nosi. Onaj decko je zbunjen i nekako uplasen.
"Hajde idemo gore da nastavimo sa onim. Umirem od gladi" uzme mi smuvi i ispije par gutljaja
"Hej to je moje" viknem onako slabo dok se bunim.
"Sta je necu ga celog popiti" cereka se, a onda uzima jos par gutljaja. Prevrnem ocima i otmem mu iz ruke i udjem u lift..
On udje zamnom i oboje se bacimo na posao. On i Mark obavljaju neke razgovore i nesto planiraju dok ja polako zavrsavam svoje papire. Kada i poslednji papir zavrsim sacuvam fajl na kompu i onda ga posaljem Zaynu na njegov mejl.
"Gotova" ustanem sa fotelje i istegnem se. Dok se istezem stomak mi postane skoro skroz go pa primetim Zaynov i Markov pogled na sebi. Bude mi malo neprijatno zbog Markovog, ali onda se setim da se ja ne stidim svoga tela. Uzmem svoju kafu i pridjem velikom prozoru iza Zayna i stanem tu. Gledam napolje i ispijam svoju kafu i divim se pogledu na ovaj prelepi grad. New York je lep, i ovako i za zivot, ali ziveti ovde je potpuno zadovoljstvo. Ne kazu dzapa sta se desi u Vegasu ostaje u Vegasu. Toliko stvari se ovde desilo i to onih nezaboravnih i sve je to ostalo iza mene. Najlepsi period mog i Justinovog zivota je bio dok smo ovde ziveli. Ovde smo upoznali nase roditelje sa kojima sada zivimo, ovde smo provodili noci ludujuci i kockajuci se.
Jeste da je to bilo pre vise od sto godina, ali ovaj grad je oduvek bio savrsen. Naravno ono pre ne moze da se poredi sa ovim sada, ali i tada je bio savrsen. Pun obecanja. Uzdahnem i mali smesak mi se pojavi na usnama kada shvatim da je mrak polako pao i da se blizi trenutak kada ovaj grad pocinje da divlja. On je ziv preko dana, a preko noci divja.
"Konacno" Mark uzdahne.
"Idemo u grad veceras. Zayn dolazis li?" Pita Zayna koji slegne ramenima
"Ko ide?"
"Ja, Johanes, Rey, Spencer i neke devojke" kaze i Zayn se nasmeje
"Znaci stara ekipa" ovaj klima glavom
"Da samo sto smo pre sest godina bili klinci i okupljali se kod nekoga od nas kuci, a sada idemo na prava mesta" Zayn se nasmeje
"Nisam ih video godinama, mozda i navratim" Zayn se nasmeje dok odgovara
"Samo koji klub?" Pita i Mark mu govori da ce mu poslati adresu u poruku.
Mark izlazi iz kancelarije i Zayn dolazi do mene.
"Ides samnom veceras?" Pita me i ja odmahnem glavom
"Ne, i ja sam se sa mojim drugaricama dogovorila da idemo" Zayn se zbuni
"Kojim drugaricama?" Pita i ja se nasmejem
"Imam par drugarica iz LA-a i docice ovde na dva dana da se vidimo" kazem i on se nasmeje
"I docice ovde samo na dva dana da bi se videle sa tobom?" Pita i ja klimnem glavom
"Sta je to, samo par sati voznje" nasmeje se i poljubi mi vrat
"Okej, hajde sada idemo na veceru" Uhvatim ga za ruku i krenemo zajedno. Ispred nas saceka vozac ubera i odveze nas do nekog restorana.
Kada udjemo oboje shvatimo da nismo obuceni za ovakvo mesto, ali Zayn samo slegne ramenima. Svi nas gledaju u cudu, ali oboje ne obracamo paznju.
"Izvolite?" Konobar pridje nasem stolu i pita nas sta ce mo da narucimo.
"Ja cu spagete bolonjeze" Zayn kaze i konobar pogleda u mene
"Ja cu susi, sto se tice vrste nije bitno iznenadite me"
"Nesto za pice?" Konobar pita i Zayn skine pogled sa jelovnika i naruci crveno vino. To je jako skupo vino i konobar se zacudi. Verovatno zato sto smo ovako obuceni.
"Uredu sticice za par minuta" Vino nam odmah stigne i odmah se bacimo na ispijanje prvih casa. Pricamo neobavezne teme i cekamo nasa jela. Kada stignu oboje pocnemo da jedemo.
"Au tek sada shvatam koliko sam gladan" Zayn govori pre nego sto stavi jos jednu kasiku spageta u svoja usta.
"Ja i nisam nesto, ali lep im je susi. Nekako osvezavajuci" kazem i on me pogleda.
"Ne znam kako mozes da jedes to. Ziva riba fuj" kaze i ja slegnem ramenima
"To mi je omiljena hrana, ali samo kada je lepo spremnjen, a ovde je bas super" kazem i on slegne ramenima
"Meni je to samo na izgled lepo" kaze
"Jesi li ikada probao?" Odmahuje glavom i ja uzmem jedan izmedju dva stapica i pruzim mu da peoba
"Probaj" kazem i on odmahne glavom
"Daj, pliz" kazem i on otvori usta i uzme jedan komad susija.
"Fuj" zgrozi se kada zagrize, a onda gleda gde da pljune
"Zayn uzmi kao se obrisi maramicom, a ustvari pljuni.. i prestani da pravis takvu facu, blamiras nas" smejem se dok mu to govorim. On uradi kako sam mu rekla i popije malo vina
"Nemoj vise nikada da me nagovaras da peobam nesto sto ne volim" kaze i ja se nasmejem
"Takva je i moja prva reakcija bila, ali sam onda nekako zavolela" kazem i on prevrne ocima. Ostatak vecere pojedemo u tisini, zajedno sa sve dezertom.
"Au prejela sam se" kazem i Zayn se nasmeje
"Vidi se po tvom stomaku" pokaze na moj naduveni stomak.
"Jojjj" uzdahnem
"A ja usku haljinu sam planirala veceras" kazem i on se nasmeje
"Hajde idemo" kaze dok osta lja pare u koznu knjizicu u kojoj je i racun. Hvata me za ruku i zajedno izlazimo. Sacekamo par minuta uber i onda kazemo adresu naseg smestaja.
Kada stignemo Justin nas doceka dok lezi na maleboj pescanoj plazici ispred bazena.
"Au bas ste se zadrzali, mi smo vecerali bez vas" kaze
"Ma nema veze i mi smo bili na veceri" Zayn kaze i Justin klimne glavom.
"Svi su se smestili. Vas dvoje ce te morati zajedno u onu kucicu tamo" pokaze na kucicu i Zayn se vragolasto nasmeje
"Meni ne smeta" kaze i ja ga udarim u rame
"A deca?" Pitam i Zayn prevrne ocima
"Oni su kod nas, pusticu ih jedno vece da idu na pidzama zurku kod tetke" nasmejem se i krenem zajedno sa Zaynom ka nasoj kucici.
Kucica je na dva sprata, na gornjem spratu imaju cetiri sobe i svaka ima svoje kupatilo i veliki ormarn. Na donjem spratu odmah sa ulaza je kuhinja i trpezarija, a pravo od toga se nalazi dnevni boravak. U dnevnom boravku ima i veliki okrugli krevet iznad kog je ogledalo. Odmah se bacim na taj krevet. To je najudobniji krevet u ovoj kucici.. plus ima ugradjene neke spravice koje te masiraju ako ih aktiviras.
Zayn kada zavrsi sa razgledanjem dodje do kreveta na kom lezim i popne se na njega. Stane iznad mene i pocne da me ljubi.
"Zayn devojke samo sto nisu stigle" kazem i on odmahne glavom
"Trebas mi" sapne
"Hocu da te jebem, da vristis moje ime i da izbacis onog kretena iz glave" sapuce i ljubi mi vrat. Jednu ruku zavlaci pod moju majcu i prolazi njom blago mojim ledjima, a onda osetim kako mi je otkopcao brus. Onda ta ruka zaluta do mog stomaka, a onda i do mojih grudi. Ali ne sklanja brus, samo se igra njegovim rubom i izludjuje me. Ljubi mi vrat i trlja se o mene. Uzdahnem i osetim njegov blagi osmeh.
Uhvatim rubove njegove majce i skinem mu je. Misici su mu napeti, a svaka njegova tetovaza krasi njegovo telo na neki poseban sexsy nacin. Zacvilim kada mi poljubi osetljivo mesto na vratu. Prevrnem nas i on se nasmeje
"Volim kad si gore" nasmeje se dok me hvata za butine. Ocesem se o njega i on zapsuje. Skinem majcu, a onda i brus.
"Hoces da se malo igramo?" Pitam i on se nasmeje.
"Radi mi sta god hoces" kaze i ja se nasmejem. Odem do svoje torbe i uzmem dve marame za oko glave i dve za plazu koje nosim oko tela.
Vezem mu ruke, a onda mu skinem pantalone i bokserice i vezem noge.
"Opasnice sta ces da mi radis?" Pita i ja se nasmejem
"Ssssss" kratko kazem i stanem ispred njega tacno da moze da me gleda. Polako skinem sorc i gacice, a onda mu pridjem. Polako uzmem njegovu muskost u ruke i cujem ga kako prostenje. Pokusa da se pomeri, ali ne moze.
"Jebote" opsuje kada krenem da pumpam rukom, a onda jezikom predjem preko vrha. Osecam ga kako je zadrhtao i onda ga stavim u usta. Pomeram glavu u istom ritmu dok ga zadovoljavam, a usput ga gledam u oci.
"Joj ne gledaj me tako nevino" rezi dok pokusava da se oslobodi.
"Svrsicu, ako nastavis" kaze pa se uspravim i dodjem sa strane do njega. Popnem se i objasem ga. Poljubim mu usne, a onda vrat pa grudi i onda uzmem njegovog druskana u ruke i namestim ga do mog ulaza tako da samo sednem i u meni je. To i uradim i zayn zarezi. Polako se pomeram i znam da ga izludjujem.
"Sta mi radis" rezi, a onda vidim da je pocepao onu maramu sto drzim na glavi i oslobodio ruku. Drugu odveze, a onda se uspravi i poljubi mi usne. Ruke namesti na moje dupe i polako me podstakne da se brze krecem.
"Odvezi mi noge molim te" sapne kroz poljubce. Polako ga gurnem da legne i ostanem sa njega. Odvezem mu jednu nogu, a onda drugu. U trenutku kada hocu da se okrenem on ustaje i povlaci me ka sebi. Klecim na kolenima i rukama se drzim na krevetu. On me udari jako po dupetu i izazove stenjanje sa moje strane. Stiska me jako za dupe, a onda ga osecam snazno u sebi. Ruke mi oslave i zavrsim savijena skroz. Drzim se na podlakticama, dok mi je glava celom naslonjena na krevet. Ulazi i izlazi iz mene snazno dok oboje stenjemo. Ruke mu idalje stiskaju moju straznjicu, a ponekad me i lupe. Polako osecam kako dolazim do vrhunca. Telo mi se polako steze
"Tako je malena svrsi za mene" rezi i osecam kako mi jednom rukom kupi kosu i cupa me. To me dovodi do vrhunca i svrsavam, a odmah zatim i on. Polako izlazi iz mene i pomaze mi da legnem sa njim na krevet.
"Au, najbolji sex koji sam do sad imala" kazem istinu i on se nasmeje
"Ne mogu reci da nije isto sa moje strane" Uhvati me za struk i popne na sebe.
"Lezi ovako malo" obmota svoje ruke oko mene i vidim ga kako zatvara oci.

SPEEDWhere stories live. Discover now