Dani su leteli u vegasu. Sve je bilo savrseno, kao iz bajke. Svaki dan Zayn bi isao na posao a onda bi dosao kuci i posvetio se meni i samo meni. Vodio bi me na vecere i u razne setnje. Nikada nisam imala ovakvo nesto kao sto imam sa njim. Posverio mi se u potpunosti i uzivam sa njim.
"Da li si spakovao sve?" Pitam ga i on klimne glavom.
"Samo jos telefon i punjac" kaze kratko i dodje do mene. Ja sam upravo izasla ispod tusa i na sebi imam samo peskir. Kosa mi je mokra i kapljice mi klizaju niz telo. Stojim isored ogledala a on odmah iza mene. Obmota ruke oko mene i zagnjuri glavu u moj vrat
"Necu podnositi to njihovo glupo pravilo da ne mozemo zajedno da spavamo" kaze i ja se nasmejem
"Ni ja, ali sta ce mo" kazem i okrenem se ka njemu
"Koliko dugo ce mo ostati tamo?" Slegnem ramenima
"Moramo uskoro u skolu da se vratimo" kaze i ja prevrnem ocima
"Znaci necemo sugo spavati odvojeno" prevrnem ocima i naslonim usne na njegove.
"Sladak si mi" prevrne ocima
"Volim kad si tako nezan i dobar prema meni" sto i jeste istina. Dosta se promenio od kada smo se upoznali
"To se samo prema tebi tako ponasam" protrlja nos o moj
"Ne znam ni sam zasto, ali nesto mi ne dozvoljava da budem govno prema tebi" Naslonim usne na njegove i poljubim ga lagano.
Polako se ljubimo i njegoce ruke dosetaju to kraja mog peskira pa ga malo podigne i stisne mi guzu.
"Prelepa si" govori mi kada se odmakne od mene. Nasmesim se i uzmem svoje gacice i brus pa skinem sa sebe peskir i obucem ves. On me sve vreme posmatra pa cak i dok se mazem. Pomogne mi ledja da namazem i onda nastavi da me promatra. Uzmem fen za kosu i polako je prosusim a onda uzmem figaro i napravim sebi lokne.. malo protresem kosu kako bi se lokne odlepile i vise dobijem efekat talasaste kose nego loknaste. Uzmem svoju sminku i pocnem da je nanosim. Sve polako nanosim jer znam da tamo gde odemo ima da nas fotografisu samo tako. Ipak je snajka tamo princeza i svaki put kada odemo doceka nas brdo fotografa.
"Sta se toliko sminkas kao da ides na modnu reviju" nasmejem se i pogledam ga u fazonu znas li gde idemo a onda nastavim. Kada sam u potpunosti zadovoljna izgledom lica polako se uspravim i dodjem do svoje odevne kombinacije. Polako onujem mrezaste carape i preko njih iscepane pantalone. Obucem crni topic iz kog mi se vidi stomak i vezem kosu u rep. Talasi ga samo naprave bujnijim, a par kratkih pramenova izvucem kako bi napravila neyredna ali ipak sik izgled. Uzmem torbu i ubacim sta mi sve treba u nju i stavim naocare na glavu. Obujem svoje super star patike i gotova sam.
"Konacno" Zayn skoci sa kreveta i uzme nase kofere i snese ih dole. Izadjemo iz kucice i udjemo u nasa kola i odmah krenemo ka aerodromu jer znamo da nas tamo vec svi cekaju..
Dok smo putovali do aerodroma on je dobio neki poziv koji ga je naljutio
"Sta se desilo?" Naravno moja radoznalost je proradila i morala sam da pitam.
"Nista" Dreknuo je na mene bez razloga i nastavio da bulji u teledon i da se dopisuje sa nekim. Zbunjeno sam ga pogledala, ali nije obracao paznju na mene. To me jako ljuti. To njegovo ponasanje koje ne moze dva dana da bude normalno nego mora non stop da se svadja i da me nervira.. e pa nece moci tako. Sad cu ja malo tako da se igram. Sad ja necu sa tobom pricati.
Vozac polako parkira auto na malo od aviona i otvori mi vrata, a Zayn sam izadje. Dva coveka dodju po nase torbe i odnesu ih u avion. Ja krenem ka avionu i osetim kako Zayn pokusava ruku da mi uzme. Samo je istrgnem i ubrzam korak. Ne mozes ti decko tako sa mnom. Nisam ti ja igracka za sex i izdrkavanje.
Ljuto prodjem pored svih i udjem u avion smestajuci se na moje mesto. Znam da ce on biti tu pored mene ali necu jednostavno obracati paznju na njega.
Uzimam svoj telefon i slikam se i okacim na insta stori, a onda uzmem svoju knjigu i pocnem da je citam. Namestim svoj jastucak tako da mi bude udobno i stavim slusalice kako bi se iskljucila iz sveta.
Polako dodje i vreme za polazak pa se i ostatak grupe ukrca, a on udje poslednji i sedne do mene. Uzme mi ruku u svoju, ali je izmaknem. Skine mi slusaloce i tiho me pita sta mi je
"Razmisli" kazem drsko i glasno. On se zbuni
"Ne pada mi nista na pamet" kaze i ja se nasmejem cinicno
"Da li stvarno ne znas o cemu je rec. Ma nije ni cudo kada si nezainteresovana budala" kazem i ustanem sa svog mesta sedajuci na neko drugo mesto ostavljajuci njega. Necu da dozvolim da se igra tako sa mnom i mojim osecanjima. Jednom sam prosla kroz to i rekla sam sebi da necu vise nikad kad opet mi se to desava i zadavila bi sebe golim rukama.
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...