To vece u kuci je bila ludnica! Svi su se spremali. Justin je sa svojom verenicom obavljao razgovor sa bebisiterkom koja veceras pazi decu. Obezbedjenju je receno da nikoga ne pusta u kucu a tri coveka iz obezbedjenja ce lratiti decu u svakom koraku..
Justin nista ne prepusta slucaju. Imamo previse neprijatelja da bi decu mogli samo tako da ostavimo.
Mama i tata se spremaju u tisini a ja ludim po kuci jer ne znam sta da obucem.
"Ne znam zasto samo nisam otisla i kupila sebi haljinu nego sam cekala stilistkinju da dodje sa svojim haljinama" Derem se dok gledam haljine i svaka je uzasna, a onda naidjem na jednu koja mi se jako svidi i izvadim je..
"Skloni mi to drugo ovu cu da obucem.." kazem dok je prislanjam svom telu i svidja mi se kako mi ta boja stoji. Nesto izmedju bele i krem.. Haljina ima tanke pretele koje su jedva vidljive ali je skroz uska uz telo i dole kod listova se siri u sirenu.. odozgo mogu onu svoju belu bundicu i dole neke bele stikle i top.Sidjem na donji sprat gde me ceka frizer i sminker. Mama sedi i jos malo je gotova sa svojom sminkom i frizurom pa sednem i ja na stolicu i objasnim sta cu obuci.. Oni se bace na posao..
"Pa koga vodis sa sobom veceras?" Moja majka radoznalo pita. Imam osecaj da misli da cu ici sa Zackom. Ali ne. Ja i on smo zavrsili sa nasim prijatelji sa povlasticama. On je prekrsio granicu poceo je da oseca nesto prema meni. Postavlja se previse zastitnicki, i ponasa se kao ljubomoran decko..
"Zayna" Ona se nasmeje zbunjeno
"A Zack?" Sta sam rekla?
"Ne mama, ja i Zack smo zavrsili. Postao je cudan i previse ljubomoran kao da smo u vezi, a kad smo poceli sa tim sto smo imali rekli smo da nema osecaja" objasnim i ona klimne glavom
"A Zayn? Da li je on novi Zack?" Upita
"Ne znam. Mozda. Nekako on je jedini pored moje ekipe ko je normalan u toj skoli. Nije klinac kao ostali deo populacije u toj skoli. Mozda ga Boli kurac za sve i suprostavlja se profesorima i to, ali kad sednes i pricas sa njim nekako je drugaciji"Sa tom mojom recenicom prestanemo da pricamo vec dopustimo osobama koje pokusavaju da urade svoj posao da rade. A kad moja sminka i frizura budu gotove pogledam se u ogledalo i nasmejano se zahvalim. Izgleda predobrooo!!
Ustanem sa stolice i odsetam u kuhinju gde zateknem svog brata kako samo sto ne kresne svoju verenicu na radnom stolu kuhinje dok im deca spavaju u kolicima..
"Alo vreme je da se spremate a ne da se sexsate i to dok su vam deca u istoj prostoriji" Kada cuju moj glas odvoje se jedno od drugog. Ovaj pocne da zakopcava kosulju a ona da namesta svoju bluzu i frizuru.
"Sto ne kucas pre nego sto udjes?" Moj brat mrtav ozbiljan pita.
"Nisam znala da treba da kucam na vrata kuhinje u kuci u kojoj zivim. A kao drugo niste ih ni zatvorili" Krene nesto da kaze ali shvati da sam upravu.
Prilazim frizideru dok Justin uzima jedno dete i odnosi ga u sobu a ona drugo.. Otvorim frizider i uzmem bokal sa hladnom krvlju. Uzimam casu i sipam do pola a onda bokal vracam u frizider a otvaram viseci deo kuhinje i uzimam slamcicu. Stavljam je u casu i odlazim u sobu.
Ispijem malo i osetim vene pod ovima ali ih vratim. Znam da ce na zabavi biti i krvi da se posluzimo ali ne zelim to da uzimam. Kao prvo morala bi da idem u deo gde se to sluzi a ne zelim da idem tu. Uvek je guzva, a i tu bude uvek ljudi koje ne zelim da vidim. Sednem na krevet i uzmem svoj telefon. Otkljucam ga i udjem na instagram.
Nema osude. Moram da imam instagram ipak sam u ovo vreme samo obican timejdzer. Da ga nemam kao i ostale drustvene mreze deca u skoli bi mislila da sam neka nakaza zar ne. Mislim nismo daleko od istine ali ono..
Udjem u kameru za insta stori i uslikam noge na krevetu pored kojih sam pretkodno namestila laptop sa muzikom. Kada slikam kliknem na sliku kako bi napisala nesto a kada zavrsim sa tim samo pritisnem strelicu u dnu slike i okacim. A onda udjem na snapchat i uradim isto. Uzmem jos par gutljaja moje vecere i onda ustanem kako bi se spremila.
Obucem haljinu i obujem stikle. Ubacim u torbicu sve sto mi je potrebno i uzmem svoju bundicu. Pogledam se u ogledalo i da izgledam super. Nisam jedna od onih koje moraju biti najlepse kad idu negde. Meni je bitno da sam lepa sebi a drugi sta kazu bas me briga..
Uzmem onu casu sa nocnog stocica i ponesem je dole. Ostavim je u sudoperi jer ne smem da je perem mogu da se isprskam pa da bude problema. A ionako kad mi odemo dolazi kucna pomocnica i bastovan da srede kucu i sve. Naravno odabrani su muskarac i zena koje poznajemo i koji znaju nasu tajnu i dobro je cuvaju sa nama bas zbog toga sto je i njihov sin isto vampir. Tako da nemaju izbora.
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...