Borbe su bile vec pocele i ljudi su se drali i navijali. Bilo je zagusljivo i vruce iako smo bili napolju. Polugole devojke su se posle svake runde su se setale po ringu i objavljivale pocrtak runde i kraj iste..
Ja sam sedela do Zayna na tribinama dok su se moje dve drugarice izgubile negde sa Harryem, a Kendal je sedela Liamu u krilima dok ju je on ljubio i hvatao.
One polugole devojke su svako malo prilazile Zaynu i nesto mu saptale, ali on nije obracao paznju. Samo ih je ignorisao, mada nije da je i meni poklanjao paznju. Samo je gledao po masi kao da je nesto trazio, mada nisam ni navikla na njegovu paznju pa mi je bilo sve jedno. U ruci sam drzala veliku plasticnu casu punu piva koju sam do pre par minuta uzela sa namerom da je popijem, ali sam odustala pa je samo spustam pored sebe i izdisem, a onda vidim Zayna kako ustaje i prilazi nekoj devojci koja mi je okrenuta ledjima. Oni kratko nesto pricaju a onda uz smeh odlaze negde i tada ostajem potpuno sama. Pogledam u casu piva koja se nalazi pored moje noge pa slegnem ramenima i uzmem je. Ispijem vise od pola i nastavim da gledam borbu..
A onda osecam da neko prebacuje ruku preko mog ramena i kada se okrenem da vidim ko je prvo sto me tresne u mozak je odvratan zadah coveka koji me grli. To je Zaynov sef i ne znam sta on hoce od mene
"Devojcice da li si raspolozena da se ja i ti malo prosetamo sami?" Upita me sa nakrivljenim smeskom. Zgrozim se na to i samo skinem njegovu ruku sa sebe. Covek moze deda da mi bude ne znam sta je umislio
"Nisam raspolozena" hladno kazem i cujem njegov smeh
"Mislim da to nije bilo pitanje" kaze hvatajuci moju ruku, ali je istrgnem i tada cujem glas spasa.
"Kristina, Kristina opet se muvas sa starijim muskarcima" osmeh na mom licu poraste dok podizem glavu ka coveku kog obozavam
"Jimmy?" Osmeh na njegovom savrsenom licu dok siri ruke cekajuci da ga zagrlim je neverovatan.
Jimmy je prijatelj mog oca i ima 50 godina, ali izgleda kao da ima 30 i da bila sam u vezi sa njim iako je dosta stariji od mene, ali nemojte me osudjivati. On je bio moja prva ljubav i jedina do sada, ali su nas okolnosti razdvojile
"Lepotice nisam ocekivao da te vidim na ovakvom mestu posebno sa covekom koji je stariji od tebe, mislio sam da si presla to" kaze dok me grli. Njegov cvrst zagrljaj me vraca u dane kada je taj zagrljaj bio jedini u kom sam se osecala sigurno, ali sad je samo obican zagrljaj coveka kojeg sam nekada silno volela..
"Nisam tu sa njim" okrenem i se i pokazem na gospodina iza mene. Ako ga tako mogu nazvati
"Tu sam sa drustvom, ali svi imaju posla.. Troica rade ovde, a devojke su nasle sebi zanimaciju" kazem
"A ti nisi nasla?" Upita smeseci se
"Upravo jesam" oblizem suve usne dok ga posmatram. Odelo je na njemu kao i uvek, a kosa je ovaj put raspustena da seta kuda ona hoce
"Sa kim si ti tu?" Upitam
"Pa dosao sam sa prijateljima, ali i sama znaa da ne volim ovakva prljava okupljanja la sam resio da idem kuci kad ono sretoh tebe. Otkud ti uopste opet u ovom gradu?" Slegnem ramenima
"I sam znas da nikada ne ostajemo dugo na jednom mestu i ovaj put izbor je bio NYC"
"Pa hoces samnom da prosetas lepotice, mozemo da se prisecamo starih uspomena" nasmesim se. Znam da ovom coveku nikada nisam ja bila bitna vec samo sex i znam da me je varao na svakom koraku, ali bila sam glupa i mlada.
"Ona bez mene nigde ne ide" cujem poznati glas i pogledam iza Jimmya i ugledam Zayna. Jimmy se okrene i nasmesi se kada ga vidi a onda pogleda u mene
"Pa hoces?" Upita ignorisuci Zayna sto ovog razljuti la samo prodje pored njega i uhvati me za ruku
"Sefe obavljen posao, Do sutra zelim isplatu. Dokazi.." Pokaze telefon i ovaj se samo nasmeje onako bezobrazno i klimne glavom a onda mu vrati telefon i izvadi belu debelu kovertu i da je Zaynu
"Tu ti je pola, sutra ujutru ces dobiti ostatak" on klima glavom a oda se okrece ka nama
"Idemo Kristina, moram te vratiti Justinu" kaze i krene ali ga zaustavim
"Nisam pristala da krenem sa tobom. Jimmya nisam videla dugo zelim da pricam sa njim i da prosetam sa njim" kazem iznenadjena njegovom reakcijom od malopre. Nikada mi nije poklanjao toliko paznje da mi ne dozvoli da odem sa nekim drugim
"Zar stvarno mislis da me zanima. Dosla si samnom i vracas se samnom. I gde je Kendal u koji kurac" opsuje.
"Eno je sa Liamom" pokazem prstom iza Jimmya i on pogleda u tom pravcu
"Oprosti se od prijatelja i ugovori sastanak neki drugi dan dok ja idem po nju a onda krecemo kuci" Nervozan je nesto i znam da je bolje da ne pobesni pa ga poslusam, a u sledecem trenutku se nadjem na prednjem sedistu dok on seda, iznerviran cinjenicom da Kendal ostaje, na prednje sediste i pali auto krenuvsi ka kuci."Ko je ono?" Tisinu u autu prekine njegov glas u trenutku kada se parkira ispred svoje kuce.
"A sto te to zanima. Nije kao da i obracas paznju na mene" kazem drsko. I jeste istina. Svo vreme dok smo bili tamo on je gledao ili u telefon ili u one glupave papire, a onda je samo tako otisao i ostavio me samu.. Ko zna sta je mogao onaj njegov sef da uradi da je hteo. Znam da bih vrlo dibro znala da se odbranim jer jedan takav matori dripac nije ravan moje snage, nije niko, ali opet. Nije smeo to da uradi.. On samo uzdahne i pogleda me.
"Nije istina da ne obracam paznju na tebe. Pa ti mislis da mi nisi zanimljiva da bih ti pustao da me uhodis?" Upita i ja samo prekrstim ruke i gledam napolje.
"Sve jedno da maris za mene ne bi me ostavio i otisao za drugom" nije da me nije to zabolelo. Jeste ipak vec par dana se ne odvajam od njega i stalo mi je.. Za sve ove godine sam naucila nesto o sebi, a to je da se brzo vezem za osobu. I to veoma brzo.
"Morao sam da zavrsim posao" kaze. Kakav to moze da bude posao koji je morao da resi sa njom sem sexsa? Ali cemu to? Verujem u to da on nije jebao nju zbog posla
"Ma daj nemoj da mesas posao i to sto si imao potrebu da ga stavis negde" on se nasmeje i iznervira me time pa samo otvorim vrata i izadjem.
"Cekaj" ne okrecem se vec hodam ka svojoj kuci, ulazim u dvoriste i cujem kapiju i znam da ide zamnom. Dva velika debela coveka stoje ispred vrata. Pozdravim ih i oni uzvrate, a onda osetim ruke na kukovima kako me okrecu. I uskoro sam u visu pa obmotam noge oko struka crnog decka koji me nosi negde
"Gde me nosis, pusti me" nadjemo se u zadnjem dvoristu, a onda osetim zid na ledjima, a zatim i njegove usne na vratu.
Besno me ljubi po vratu i ja ne pokusavam da sakrijem uzdahe. Pomerim malo kukove i tako se trljam o njega na sta i on stenje dok mi ljubi vilicu, ali onda opet vrati usne na moj veat resavajuci me poljubca na usnama..
Osecam kako mu nabocina raste u pantalonama i stenjem glasno ne mareci sto se nalazimo ispod prozora mojih roditelja.
"Zayn" prostenjem tiho kada stisne moju guzicu, a onda ga malo odvojim od sebe
"Uzmi me" sapnem dok mu otkopcavam kosulju. On ima polukrivi smesak dok me nosi u kucu. Prilazimo onako zadihani pored obezbenjenja na ulazu u kucu, a onda i pored onih ispred decije sobe i na ulazu u hodnik. Penjemo se u moju sobu a onda osecam kako me baca na krevet i divlje se penje na mene dok se trlja kukovima o moje. Stenjem glasno i ljubim i ja njega po vratu dok mu otkopcavam kosulju. Skinem je sa njega a onda odetim kako moja odeca polako nestaje sa mene dok ne budem skroz gola ispred njega.. Prevrnem bas i skinem mu pantalone a onda sednem na njega i sagnem se do njegovog uha koje gricnem.
"Ja sam gore" poljubim mu uvo a onda se malo podignem zeleci da udje u mene
"Kindom" kaze i ja samo odmahnem glavom
"Nema potrebe, pijem pilule" Smislim najvecu laz ali in je popije. Nisam luda samo ne znam kako da objasnim to da ne mogu da zatrudnim sem na pun mesec.. Mada to nije ni bitno sada jer ga osecam u sebi. Spustam se polako primajuci ga skoro celog ali se onda podignem. Naslonim ruke na njegove grudi dok pomeram kukove gore dole. On svoje ruke drzi na mojim bokovima, a kukovima ide u susret meni.
Glasno stenjem dok osecam njegove poljubce na grudima. On sisa moje bradavice i ljubi ih proizvodeci savrsen utisak, a onda se okrene tako da je on iznad mene i pocne on da vodi. Pomera se brzo i snazno i mogu reci da za svojih preko hiljadu godina ovo je najbolji sex koji sam imala..
Moja duga crna kosa se lepi za moje telo i pravi atmosveru jos vreliom.
Moje ruke se prebace u njegovu kosu koja je znatno veca nego kada sam ga prvi put videla, a njegova glava zavrsi u mom vratu.. Pomeru se jos par puta a onda oboje svrsimo uz glasan uzdah. Srusi se pored mene dok dise duboko. Pokrijem svoje teli carsafom za pokrivanje i posmatram ga dok smiruje disanje.. Nakon par sekundi se podigne do mene i pokrije se. Zagrli me i dopusti mi da utonem u san..Budi me pomeranje kreveta. Podignem glavu i shvatam da je idalje mrak. Vidim Zayna koji je ustao i oblaci se. Zbunim se
"Gde ces?" Upitam ga
Prevrcem ocima i ne mogu a da se ne zgrozim. Mora da misli da sam ja jedna od onih koja ce patiti danima zato sto jeiskoriscena, ali nije da ja nisam zelela sex ili da se sada kajem.
"Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" Posle ovoga ni rec nisam rekla. On ustane navuce pantalone i izace misleci da me ostavlja povredjenu, ali nije on jos upoznao Kristinu Bieber. Zazalice on zbog ovoga..
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...