Vristanje i smeh iz hodnika me budi lagano iz sna, a onda ono sto me natera da ustanem iz kreveta jeste lupanje vratima i isti taj smeh i vristanje u mojij stobi. Pogledam u svoju bracu i sestru kako se smeju mojoj izbezumljenoj faci a onda samo legnem nazad i prekrijem se jorganom.
"Hajde ustaj vreme je da otvaramo poklone"
"Koliko ima sati?" Upitam
" 06:30 " Moja draga sestra me obraduje
"Lezite da spavate seronje jos je rano." Kazem i oni se utisaju i dovedu me do granice sa snom, a onda opet dreknu i ja se strecnem i razbude me totalno. "Hajde Liam i Harry samo sto nisu stigli, a na rucku imamo komsiluk" kakav komsiluk bre?
"Kakav komsiluk?" Ona se nasmesi
"Porodica Bieber" prevrnem ocima
"I sta sad zbog svih njih ste me budili?" Upitam dok ustajem iz kreveta i dosetam do stolice na kojoj sam sinoc ostavio stvari. Obucem iste farmerke a onda odem do ormara po majcu. Obujem i carape i odem do kupatila i umijem se i operem zube. Za kosu bemam snage pa je samo rukama zabacim nazad i kada zavrsim sve to zajedno sa njima sidjem na donji sprat gde nam je baka vec spremila dorucak i kafu. Poljubimo je svi redom i cestitamo bozic. Sednemo za trpezu za kojom je previse hrane. Razne prsute i salame, pa bakini kolaci, placinke, onda przenice, razne pite.. I da ne nabrajam ostatak. Sednem na svoje mesto koje je u vrhu stola i svi sednu na svoja mesta. Uhvatimo se za ruke i pomolimo se Bogu i zahvalimo mu na velikoj trpezi.
Kendal ustane i sipa nam svima po casu vina pa onda nazdravimo i pocnemo da jedemo.
"Odkad nismo bili ovako okupljeni za trpezom" baka se nasmeje.
"Od sad smo za praznike uvek ovde dogovoreno?" Pita i svi klimnemo glavom.
Cudno je sto smo bliski sa ovom bakom ovoliko. Ipak je ona majkina majka i znam da moja majka kada nisam tu dolazi da popije kafu sa svojom majkom, ali meni to ne smeta. Sve dok ne dolazi u dodir samnom ja sam ok.
"Kad ce Harry i Liam?" Pitam i Kendal podigne glavu iz tanjira
"Docice jos malo.. kaze nece da dolaze dok ne prodje dorucak. I oni su doruckovali kuci."
"Liam je ove godine sa njima na dorucku?" Pitam i ona klimne glavom
"Ali veceras su oboje ovde" uzme zalogaj u usta nasmejano
"Pa da vise se raduje kad joj Liam dolazi nego ja" kazem i ona slegne ramenima
"Da ali ne vodis je ti u oblake nego on" Stefan prokomentarise
"Samo cekam da nadjes nekoga ko ce tebe u oblake da vodi pa cu da ti dzigerice pojedem" Nasmejem se na Kendaline pretnje
"Stefana jos malo pa cu moci da te zezam, a i Michaela jos mi se ti otimas" Nasmejem se glasno
"O nemoj da brines sekice. Neces ti mene jos zajebavati" kazem dok namigujem
"Videces ti"
"Videcemo ko je upravu sekice slatka. Ja sam tvrd orah"
"Nemoj da se raspravljate bez razloga bre. Zezacu ja sve vas kad dodje vreme" Baka kroz smeh kaze.
"Mozda" kazme i ona prevrne ocima
"Videcete vi svi, docice taj dan kada ce se svako of vas zaljubiti toliko da ni ne zna sta radi, samo gleda da ugodi svojoj drugoj polovini" klimnemo glavom
"Dolazi li mama na rucak?" Stefan upita
"Ja sam je pozvala, ali ako vi zelite recicu joj da ne dolazi" baka kaze i ja se blago zagrcnem.
"Sto se mene tice neka dodje, ali ja nemam nista sa njom" Moja sestra govori
"Takodje i sa moje strane" Michael kaze.
"Bako ona je tvoja cerka i naravno da ces je pozvati, razumemo to, ali zamoli je da nam ne cmizdri ovde ionako je svesna da ona nama vise nije nista" Stefan kaze, a onda me svi pogledaju cekajuci mene da kazem nesto
"Neka dodje" samo to kazem ne zeleci vise da je komentarisem. Ta zena za mene ne postoji, i moze da se pretvara da je brizna majka, ali mu svi znamo da je ona jedna obicna kurva koja nas je sve ostavila."Hocemo li otvarati poklone?" Baka upita pa svi se slozimo sa tim i odemo do jelke. Kao deca sednemo svi oko nje i uzimamo poklone sa nasim imenima i otvaramo ih.
Otvorim prvu kutiju i iznenadim se patikama, duksu i trenerci.. Bas onako po mom ukusu. Zahvalim se Kendal i uzmem sledecu kutiju. Otvorim je i unutra su sive farmerice i tamno plava kosulja. Pogledam u stefana koji slegne ramenima
"Hvala" Zagrlim ga i on se nasmeje.
"Malo da mi se ozbiljnije obuces" nasmejem se i uzmem sledecu kutiju.
Otvorim je i nasmejem je prvoj stvari sto vidim, a to je kutija sa kondomima. Izvadim je sa strane i pogledam ostatak. Pantalone i kosulja pa se zahvalim i Michaelu. A onda uzmem i poslednju kutiju i otvorim je. Nasmejem se tegli sa rogovima i nosicem kao kod jelena, a unutra puno cokoladnih loptica. Odmah otvorim i uzmem par kruzica. Baka nam uvek stavi teglu sa nekim slatkicima u kutiju za bozic i svaki put je tegla drugacijeg motiva i sve se to nalazi kod mene gore u sobi, samo je sakriveno.
Pogledam u kutiju i unutra su takodje stvari pa se zahvalim baki.
"Divni su pokloni, hvala puno"
"Ma znam ja da se tebi najvise to cokoladno svidelo i ti kondomi od Michaela, samo bi bilo dobro da ih koristis a ne da ostanu u kutiji " kaze i svi se nasmeju
"Bako ne brini necu ti prirediti da uskoro budes prabaka. Koristim kondome" kazem i ona samo mahne rukom i nastavi da otvara svoje poklone.
YOU ARE READING
SPEED
Fanfiction"Gde ces?" Upita me.. Prevrnem ocima i shvatim da je i ona jedna od onih koja ce biti sutra razocarana sto sam je ostavio "Vracam se svom poslu, ovo je samo bilo ubijanje vremena" kazen onako bezosecajno i ne cujem vise glas od nje. Ustanem navucem...