Rozdział z perspektywy Leili!!
Przebudziłam się jeszcze zanim budzik dał o sobie znać. Od razu poczułam obejmujące mnie ramie wokół brzucha, a na moje usta wkradł się delikatny uśmiech. Ostrożnie ściągnęłam ramię chłopaka z siebie i usiadłam, odwracając się bardziej w jego stronę. Przyglądałam mu się przez chwilę. Był uroczy, zwłaszcza kiedy spał. Nie mogłam temu zaprzeczyć. Sięgnęłam dłonią do jego włosów, przeczesując je, a on mruknął coś pod nosem, przez co od razu zabrałam rękę. Ziewnął przeciągle i po chwili otworzył oczy, patrząc na mnie zaspanym wzrokiem.
- Hej piękna - uśmiechnął się.
- Hej.
- Dlaczego macasz moją głowę? Możesz trochę niżej, tak o połowę mojego wzrostu niżej - uśmiechnął się głupkowato.
- Chciałbyś.
- Nawet nie wiesz jak bardzo - i za nim zdążyłam zareagować, objął mnie w pasie i wciągnął na siebie, przez co leżałam na nim okrakiem.
- Co ty wyprawiasz?
- Leżę, nie widać?
- No z tej perspektywy to jakoś nie bardzo - mruknęłam przez co ten zaczął chichotać. - Puścisz mnie? Muszę wstać.
- Budzik jeszcze nie dzwonił, więc nie musisz - zmrużyłam oczy.
- Jesteś dziwny. Jednocześnie mnie irytujesz, ale jednak jakoś trochę cię lubię.
- Trochę więcej niż trochę - uśmiechnął się zadziornie.
- Pomarzyć możesz - prychnęłam, a on uniósł głowę, aby złączyć nasze usta. Powstrzymałam uśmiech i oddałam pocałunek, który zaraz został przerwany przez dźwięk mojego budzika. Odsunęłam się do chłopaka i sięgnęłam po telefon, wyłączając aplikację. - Rusz dupę - powiedziałam.
- Hę? Ja mogę jeszcze pospać - wstałam, czując na sobie jego wzrok. Spojrzałam na niego, akurat kiedy przewracał się na brzuch.
- Nie, nie możesz.
- Podaj mi dobry powód.
- Zawieziesz mnie na uczelnię.
- Co będę z tego miał? - prychnęłam i skierowałam kroki do szafy. - Umów się ze mną.
- Co? - przeniosłam na niego wzrok.
- Umów się ze mną - usiadł, owijając się kołdrą, co wyglądało zabawnie.
- Niby kiedy?
- Najpierw muszę zadzwonić.
- Do kogo?
- Nie powiem - wyszczerzył się. - To jak?
- Jak mi powiesz, kiedy to ci odpowiem.
- Ta, wszystko ustalę, a ty mi odmówisz - zachichotałam. - Leilaaa... Lei... Lei... Lei...
- Okay. Dobra. A teraz się rusz - rzuciłam w jego stronę paskiem.
- Naprawdę się zgodziłaś - spojrzał na mnie z niedowierzaniem.
- Tak. Rusz się - burknęłam.
- Okay. Za pięć minut - położył się z powrotem.
- Calum!
- Nie tak głośno, skarbie. Obudzisz siostrę - puścił mi oczko.
- Ha. Ha - burknęłam. - Wypad z mojego łóżka. Jak wrócę ma Cię tu nie być.
Calum zatrzymał samochód na parkingu mojej uczelni. Zabrałam plecak z tylnych siedzeń i spojrzałam na niego. Uśmiechnął się szeroko. Odpięłam pas i schowałam telefon do kieszeni.
- Dzięki szoferze - zachichotałam otwierając drzwi.
- Nie jestem twoim szoferem.
- Oczywiście.
- O której kończysz?
- O drugiej.
- Będę jakieś piętnaście po.
- Okay - zaśmiałam się. - Do później - wysiadłam z samochodu i odeszłam w kierunku Jamiego, który już na mnie czekał. - Hej - uśmiechnęłam się, kiedy ten mnie objął na wysokości ramion, a ja zrobiłam to samo, obejmując go w pasie.
- Calum cię przywiózł? Jakieś postępy?
- Chciał się ze mną umówić.
- Jeśli się nie zgodziłaś, to przysięgam, że ja to zrobię - roześmiałam się. - I nie obchodzi mnie to, że woli dziewczyny. Serio Lei... ty go widziałaś? Gdyby mi taki koleś właził do łóżka, bez zastanowienia pozwoliłbym mu mnie zaliczyć.
- Zapytam, może jest bi.
- Oh, oby - spojrzałam na niego z rozbawieniem. - Ale zgodziłaś się?
- Tak.
- Jej. W końcu zaliczysz.
- Co?
- Jeśli nie, to się na tobie zawiodę. Lecisz na niego, tak jak on na ciebie. O mój, gejowski, Boże... ten seks będzie świetny. Możesz mi nagrać?
- Jesteś gejem, po co ci hetero porno?
- Myślisz, że patrzyłbym na ciebie? - prychnął. - Dobre. Możesz po prostu nagrać jego, jeśli wolisz - puścił mi oczko. - Z 70% częścią filmu skupioną na jego przyrodzeniu. Zakładam, że ma tam sporo.
- Czasami się tobą załamuję, Jamie.
- Ja sobą też - zaśmiał się.
Nic mi się nie chce... jak przez większość czasu zresztą😂😂
#LTASff😘
Lov U❤
CZYTASZ
Let's talk about love • C.H
Fanfic•Let's talk about love• druga część LTAS, tym razem z Calumem w roli głównej, ale polecam zapoznać się z pierwszą :) CalumxLeila #LTASff <- tt © 2016 by thebigblueyes